PolitieTed schreef:Een vriendin van mij deed dat ook, maar dan ook zonder zadel en op een gegeven moment ook zonder touw om z'n nek. Helemaal los dus! Echt een gaat gezicht.
Ik bedoelde natuurlijk een gaaf gezicht...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PolitieTed schreef:Een vriendin van mij deed dat ook, maar dan ook zonder zadel en op een gegeven moment ook zonder touw om z'n nek. Helemaal los dus! Echt een gaat gezicht.
Tinkerloos schreef:Je moet wel een oer kracht hebben hoor,om haar zo ademnood te laten krijgen!Citaat:Haha als je paard lope gaat moet je alleen trekken , aan ademgebrek stopt ie wel
Nee,dat gaat echt niet lukken hoor,ook al zou ik het willen!![]()
(wil ik niet..)
Dank!!!Citaat:Vind het wel een hele prestatie met een tinker...de gemiddelde tinker loopt er wel doorheen dacht ik...bewijst een goede band!
Dat zou je wel denken he?Citaat:Ze vond het zeker wel even vreemd de eerste keer?
klopt.Citaat:maar wanneer ze door hebben hoe groot en hoe sterk ze zijn dan gaat je dit niet lukken.
Citaat:Veel vertrouwen of niet soms!
Tinkerloos schreef:Zondag middag na het rijden ga ik wel even in de bak aan de slag met de halsring als je dan kan kijken?
Lijkt me leuk!
Ik bel wel als ik op de terug rit zit,(van de lage vuurse) dan weet je hoelaat ik ondeveer op stal ben.