Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mieki schreef:pfff om moe van te worden
het was een mega klein bakkie en guus had misschien ook ze dag een keer niet heeft iedereen toch wel is last van...ik bedoel edward gal ging een stukkie verder ook niet helemaal vlekkeloos hoor

Mooi paard
Cayenne schreef:Dat het 1 keertje niet helemaal goed gaat okay, maar hoevaak hebben we dit soort topics over Jolanda en Guus al wel niet gehad
ik kijk er in ieder geval niet graag naar.
mieki schreef:pfff om moe van te worden
het was een mega klein bakkie en guus had misschien ook ze dag een keer niet heeft iedereen toch wel is last van...ik bedoel edward gal ging een stukkie verder ook niet helemaal vlekkeloos hoor
Kath_ schreef:Ik kan me vergissen, maar ze moesten die show toch een paar keer op ee dag doen?
Ik heb het in het echt gezien, en vond het er leuk uitzienMooi paard
Waterkippie schreef:Ik heb deze combinatie al verscheidende keren aan het werk gezien, en ik vind het telkens echt helemaal niets, ik vind hem vaak tegen het onregelmatige aanlopen en veel verzetik kijk er in ieder geval niet graag naar.
En het excuus dat vele het haar niet na doen slaat natuurlijk nergens op, het fijt dat ik geen Z2 rij wil niet zeggen dat ik hier maar respect voor moet hebben
maargoed das mijn mening

russel schreef:Kath_ schreef:Ik kan me vergissen, maar ze moesten die show toch een paar keer op ee dag doen?
Ik heb het in het echt gezien, en vond het er leuk uitzienMooi paard
Als je weet dat je paard dit niet aan kan, doe je hem maar 1 keer. Volle bakken speciaal voor Guus trekt ze toch niet. Anky gaat ook niet 3 of 4 keer haar kur rijden. Zegt me ook wel iets over haar gevoel voor haar pony.
Mijn paard zal ik nooit zo afjakkeren om steeds weer te moeten. Geen wonder dat hij geen zin meer had.
Jippie schreef:Ik vind dat je niet te serieus moet gaan doen als je zo'n combinatie beoordeeld. Ik zie het meer als iets ludieks met een hoge amusementswaarde. Ik denk dat Jolanda dat zelf ook wat meer mee moet nemen in haar clinics, ze is zelf zo vreselijk serieus over alles wat ze met Guusje doet en die naam Olympic Guusje schept nogal wat verwachtingen. Naar mijn idee moet ze er gewoon een leuke show vanmaken en vooral niet refereren aan GP oefeningen en dan is het best leuk wat ze doet.

Billy schreef:Zo te zien rijdt ze nog steeds met stang en trens met sperriem.
Ben benieuwd of dat arme beest nog een tong heeft, de vorige keer was die donkerblauw zo strak was de boel aangesnoerd.
Ik geloof niet dat iemand op deze manier plezier aan paardrijden kan hebben, met een paard wat kompleet in verzet is en duidelijk geen plezier heeft in wat hij doet.
.

overdrijven is ook een vak he.