Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petraaken schreef:vind die Sunny boy interessant. Mooi paard ook. Van the man lijkt mij ook goed. Ben alleen niet zo gecharmeerd van die ruiters die met die hengsten rijden.
Levy schreef:
deze
Volgens mij had ie een beetje poep-in-de-broek, oftewel bang...
Daarbij is het een heel afwachtende ruiter, reed de paarden er niet lekker attent bij/aan en liet het maar een beetje op zijn boeren fluitjes aan komen.
HIj reed de meest door gereden paarden (en dus uiteraard mijn favorieten) en stond de laatste ronde zelfs aan de kant.
Maar goed, daardoor kwamen zowel Johnson, als Van the Man niet goed uit de verf.
Laat ik nu van beide hengsten een merrie drachtig hebben....
Richtje schreef:Hou er wel even rekening mee dat ze niet op doorgereden paarden. Maar op 3jarige hengsten zijn die voor het eerst publiek zien he....
Samsam schreef:Ik vond er eigenlijk maar een echt negatief opvallen eigenlijk.
Samsam schreef:Ik vond er eigenlijk maar een echt negatief opvallen eigenlijk.
Pipo schreef:Levy schreef:
deze
Volgens mij had ie een beetje poep-in-de-broek, oftewel bang...
Daarbij is het een heel afwachtende ruiter, reed de paarden er niet lekker attent bij/aan en liet het maar een beetje op zijn boeren fluitjes aan komen.
HIj reed de meest door gereden paarden (en dus uiteraard mijn favorieten) en stond de laatste ronde zelfs aan de kant.
Maar goed, daardoor kwamen zowel Johnson, als Van the Man niet goed uit de verf.
Laat ik nu van beide hengsten een merrie drachtig hebben....
Het is een drama om goede ruiters voor deze test te vinden. De goede ruiters zitten allemaal thuis op het paard en daarom is er al jaren gezeik over de kwaliteit van de ruiters.
Jose kon echt goed rijden, maar die is er nu ook niet meer bij![]()
Levy schreef:Samsam schreef:Ik vond er eigenlijk maar een echt negatief opvallen eigenlijk.
Ik dus ook....
Levy schreef:Dat heb ik al genoemd Mireillen, inclusief uitgebreide uitleg
Levy schreef:Whahahaha, je kan hem niet iedereen in de maag splitsen Mireille hoor
(zal me koest houden hahaha ben ook zo enthousiast) Mireille1970 schreef:Hahahahahaha oeps ... maar denk echt dat omdat ze aangeeft die voorkeuren te hebben vanwege afstamming en type ze johnson even gemist heeft...![]()
(zal me koest houden hahaha ben ook zo enthousiast)
Pipo schreef:In Den Bosch zat er heel wat meer publiek hoor

Pipo schreef:Mireille1970 schreef:Hahahahahaha oeps ... maar denk echt dat omdat ze aangeeft die voorkeuren te hebben vanwege afstamming en type ze johnson even gemist heeft...![]()
(zal me koest houden hahaha ben ook zo enthousiast)
Als je de foto's bekijkt die er genomen zijn door Samsam bij aanvang van het verrichtingsonderzoek, dan valt het type van Johnson mij niet echt mee
Mireille1970 schreef:
Geen hengstenkeuringsfoto's gezien?
Richtje schreef:Ja ik weet het heb me niet precies genoeg uitgedrukt
Voor het eerst dat ze onder het zadel publiek tegenkomen