Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Esme_27 schreef:Keeva is stoer!!!
Heb je ook foto's van Chica in actie Mariel?

, dank je wel ,want ik heb zelf geen foto's kunnen maken !
Tinkermuts schreef:Macho is gaaf, voordat de plaatsing was hadden wij al zoiets van, als het aan ons ligt word hij eerste, hij zag eruit om door een ringetje te halen en hij heeft uitstraling![]()
de zwarte achter macho vonden we ook erg leuk, maar wel heel dik waardoor hij wij minder soepel liep, de jury noemde dat heel mooi, hij is wat buikig, haha
ik vond je hond trouwens ook heel gaaf ,over uitstraling gesproken !
Quinzy schreef:Tjee Mariel hoe krijg je die foto's zo snel verkleind en one-line? Ik ben al 2 dagen bezig en nog niet eens allemaal verkleind laat staan one-line en het zijn zo een mooie foto's. Heb je misschien een tip voor me een snelere uploadsite ofzo?
Ik heb trouwens ook een foto van jouw met je camera in actie

. Ik vond haar overigens prachtig, wat een glans had ze zeg !! Jouw dag kon niet meer stuk natuurlijk, met 3 goede beoordelingen !!
.
) en liet ze toch nog even zien waar ze die 150 punten in Uden aan verdiend had !!
Quinzy schreef:En hopen dat ik geen oplawaai krijg van mijn vriend voor de upload die ik ben aan het gebruiken :p
Keevagirl schreef:Deed me ook wel een béétje verdriet dat je dan in het topic HAW (over de keuring) gewoon helemaal vergeten wordt. 4 weken geleden werd Keeva dagkampioen in Uden en was alles halleluja, en nu ...![]()
) middelpunt. Dit was de keuring van Chica en Shayla en Maddox en Hindu en Cesair en Lisje en Macho en nog een heeeeleboel anderen. Maar je maakt een topic over de Bokkers die op de keuring waren ... toch ?
Bonte schreef:Keevagirl schreef:Deed me ook wel een béétje verdriet dat je dan in het topic HAW (over de keuring) gewoon helemaal vergeten wordt. 4 weken geleden werd Keeva dagkampioen in Uden en was alles halleluja, en nu ...![]()
Ik voel me nu een beetje aangevallen. Toen jij kampioen werd heb ik er uitgebreid aandacht aan besteed. Ik heb je nu amper gezien en degene die er nu opstaan hebben zaterdag hun keuring gehad. Ik heb Dublin van Dubje er ook niet bijstaan. Jullie hebben toen al veel aandacht gehad en ik heb nu bijna geen foto's van jullie. het kost me behoorlijk veel tijd om mijn foto's door te spitten en ze hier neer te zetten en daar heb ik eigenlijk al geen tijd voor, omdat ik de uitslagen moet doen. Ik vind het jammer dat ik hier nu op aan gevallen wordt en zal de volgende keer helemaal geen foto's neerzetten.
Bonte schreef:Ik vind het jammer dat ik hier nu op aan gevallen wordt en zal de volgende keer helemaal geen foto's neerzetten.