Bokkers @work in Houten (NST keuring)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Re: Bokkers @work in Houten (NST keuring)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:38

Keeva is stoer!!!

Heb je ook foto's van Chica in actie Mariel?

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:46

't blijft ook gewoon het mooiste ras hé

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 22:49

Esme_27 schreef:
Keeva is stoer!!!

Heb je ook foto's van Chica in actie Mariel?

Heb ik wel, maar dan blijf ik bezig en kom niet aan de andere foto's toe. Geduld dus.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:18

Tjee Mariel hoe krijg je die foto's zo snel verkleind en one-line? Ik ben al 2 dagen bezig en nog niet eens allemaal verkleind laat staan one-line en het zijn zo een mooie foto's. Heb je misschien een tip voor me een snelere uploadsite ofzo?
Ik heb trouwens ook een foto van jouw met je camera in actie

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:20

Ik hoop dat er ook een foto van macho bji zit ?

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:37

Ik mis Jiggertje! En die deed het ook zo goed hoorde ik

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:41

Had Macho nr 35 ?

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:45

Jhaaa
2 Heb ik er van Macho deze
Afbeelding
En deze die ik wel erg mooi vind niet?
Afbeelding

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 10:05

Ja,

Harstikke leuk , dank je wel ,want ik heb zelf geen foto's kunnen maken !

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:02

Macho is gaaf, voordat de plaatsing was hadden wij al zoiets van, als het aan ons ligt word hij eerste, hij zag eruit om door een ringetje te halen en hij heeft uitstraling
de zwarte achter macho vonden we ook erg leuk, maar wel heel dik waardoor hij wij minder soepel liep, de jury noemde dat heel mooi, hij is wat buikig, haha

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:02

@keevagirl: wat jammer dat ze liep als een dweil.... en dat na het super resultaat de vorige keuring, dan is dit wel een tegenvaller. Maar op na de volgende! Dan sleept ze weer een prijs in de wacht, zeker weten!!
[je moet me toch maar eens vertellen hoe het in z'n werk gaat zo'n keuring, het begint me toch wel een beetje te kriebelen....]

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:23

Tinkermuts schreef:
Macho is gaaf, voordat de plaatsing was hadden wij al zoiets van, als het aan ons ligt word hij eerste, hij zag eruit om door een ringetje te halen en hij heeft uitstraling
de zwarte achter macho vonden we ook erg leuk, maar wel heel dik waardoor hij wij minder soepel liep, de jury noemde dat heel mooi, hij is wat buikig, haha

Dank je, ik vond je hond trouwens ook heel gaaf ,over uitstraling gesproken !

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:29

ik ben ook echt helemaal gek op hem

Daentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:13

Mooie foto's Mariel!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 13:54

Quinzy schreef:
Tjee Mariel hoe krijg je die foto's zo snel verkleind en one-line? Ik ben al 2 dagen bezig en nog niet eens allemaal verkleind laat staan one-line en het zijn zo een mooie foto's. Heb je misschien een tip voor me een snelere uploadsite ofzo?
Ik heb trouwens ook een foto van jouw met je camera in actie

Voor mijnalbum of een msn site, hoef je ze niet te verkleinen.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:07

Heel erg bedankt ik ben ze op mijn album aan het zetten nu. Ik wist helemaal niet dat je ze daar niet moest verkleinen ! Wat dom van me. Dus strakjes hopelijk al mijn foto's one-line. En hopen dat ik geen oplawaai krijg van mijn vriend voor de upload die ik ben aan het gebruiken :p

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:12

Hier nog even mijn gedachten over de keuring, ik had het al in het andere topic over de keuring gezet, kopieer het maar even hierheen ...

Nou, pffff, hier dan nog eindelijk mijn "nabespreking", een beetje mosterd na de maaltijd misschien maar heb gewoon nog niet eerder tijd gehad.
Allereerst : iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies !! Ik heb veel prachtige paarden gezien, vond de kwaliteit erg hoog deze keer.

WenK, Lisje heb ik helaas niet gezien, maar kan me voorstellen dat je heel erg baalt van de uitslag, zeker omdat je zelf best hoge verwachtingen had

Esme, gefeliciteerd met je prachtige paardjes, heb alleen Maddox goed kunnen zien, die liep namelijk tegelijk met Keeva in de voorring. Ik vond overigens wel dat ze behoorlijk hoestte, maar dat had je zelf ook al wel gehoord neem ik aan ? Is niet kwaad bedoeld hoor . Ik vond haar overigens prachtig, wat een glans had ze zeg !! Jouw dag kon niet meer stuk natuurlijk, met 3 goede beoordelingen !!

Ik heb wat Bokkers ontmoet, maar niet zoveel als ik gehoopt had. De meesten waren alweer weg toen wij kwamen (14.00 uur), volgens mij. Heb Jacky gezien, en Chubby natuurlijk, en Roos op het laatst nog gauw even, en Yarka natuurlijk. Verder nog wel wat mensen gezien maar niet aangesproken omdat ik op dat moment even bezig was

Jacky, jij ook gefeliciteerd met Macho's eerste premie, hij zag er ook geweldig uit !!

Tja, en dan onze dag .... die was toch wel een beetje tegenvallend. Althans, de dag op zich was supergezellig, altijd weer veel bekenden en dus gezellig kleppen. Maar de kampioenskeuring ... we hebben ruim een uur in de voorring moeten wachten, Keeva zakte helemaal in, had er echt duidelijk genoeg van. Dan 1 rondje de ring door, waarin ze het helemaal niet liet zien. Hup, meteen als eerste (samen met de dagkampioen van Hoofddorp) de ring uit, en je bent klaar !! Geen rozet, geen herinnering, niks. Dat vond ik echt een enorme afknapper, hier stonden toch de 5 mooiste merries van Nederland, en je gaat totaal met lege handen naar huis. Had dan die ENORME wisselbeker een beeeeetje kleiner gemaakt, en in plaats daarvan een paar rozetten met "deelnemer Nederlands Kampioenschap Merries 2005" laten maken.

Ik heb me overigens ook voorgenomen om dit aan het bestuur te mailen, niet om te zeiken of omdat ik niet tevreden ben met de uitslag (want Chica was gewoon OVERDUIDELIJK de winnaar !, en Shayla ook duidelijk de reservekampioen !), maar omdat je nu echt met zo'n katergevoel naar huis gaat. 2 dagen gewassen, paard anderhalf uur op de trailer, uren wachten, dan weer anderhalf uur op de trailer naar huis, en je komt totaal met lege handen thuis .

Nee, dat vond ik echt NIET leuk. Deed me ook wel een béétje verdriet dat je dan in het topic HAW (over de keuring) gewoon helemaal vergeten wordt. 4 weken geleden werd Keeva dagkampioen in Uden en was alles halleluja, en nu ...

Nouja, een lang verhaal, maar dit waren mijn gedachten over de keuring. En natuurlijk, bij elke keuring heb je blije en teleurgestelde mensen, tevreden en ontevreden mensen, maar dit (het Nederlands Kampioenschap) vond ik gewoon een steekje dat het bestuur heeft laten vallen. Ik had ook het idee dat het - omdat alles zo uitliep - ook gewoon afgeraffeld werd.

Hoop dat ik niet al te negatief klink, heb echt wel een leuke dag gehad hoor, en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij (dan niet met Keeva maar met haar toekomstige veulen) !

P.s. En toen, op het parkeerterrein toen we Keeva gingen laden na afloop, rende Frits een stuk met haar en draafde ze de sterren van de hemel (stomme trut ) en liet ze toch nog even zien waar ze die 150 punten in Uden aan verdiend had !!
Laatst bijgewerkt door Keeva op 19-09-05 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 15:12

Quinzy schreef:
En hopen dat ik geen oplawaai krijg van mijn vriend voor de upload die ik ben aan het gebruiken :p

Hoe bedoel je dit. Ben je ze in zijn album aan het zetten, want je kan zo een nieuw aanmaken met een ander emailadres

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 15:18

Keevagirl schreef:
Deed me ook wel een béétje verdriet dat je dan in het topic HAW (over de keuring) gewoon helemaal vergeten wordt. 4 weken geleden werd Keeva dagkampioen in Uden en was alles halleluja, en nu ...

Ik voel me nu een beetje aangevallen. Toen jij kampioen werd heb ik er uitgebreid aandacht aan besteed. Ik heb je nu amper gezien en degene die er nu opstaan hebben zaterdag hun keuring gehad. Ik heb Dublin van Dubje er ook niet bijstaan. Jullie hebben toen al veel aandacht gehad en ik heb nu bijna geen foto's van jullie. het kost me behoorlijk veel tijd om mijn foto's door te spitten en ze hier neer te zetten en daar heb ik eigenlijk al geen tijd voor, omdat ik de uitslagen moet doen. Ik vind het jammer dat ik hier nu op aan gevallen wordt en zal de volgende keer helemaal geen foto's neerzetten.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:27

Nee Mariel, zo bedoel ik het nou ook weer niet, tuurlijk, dit was niet ONZE keuring, die is in Uden geweest en toen waren we het (grijnzende ) middelpunt. Dit was de keuring van Chica en Shayla en Maddox en Hindu en Cesair en Lisje en Macho en nog een heeeeleboel anderen. Maar je maakt een topic over de Bokkers die op de keuring waren ... toch ?

Ach, vergeet het ook maar, ik zal nog wel een beetje te lichtgeraakt zijn over het feit dat we na 2 minuten alweer buiten de ring stonden.

Zand erover ...

Maar ik ga de rest van het bestuur wel mailen over die rozet ...

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:54

Bonte schreef:
Keevagirl schreef:
Deed me ook wel een béétje verdriet dat je dan in het topic HAW (over de keuring) gewoon helemaal vergeten wordt. 4 weken geleden werd Keeva dagkampioen in Uden en was alles halleluja, en nu ...

Ik voel me nu een beetje aangevallen. Toen jij kampioen werd heb ik er uitgebreid aandacht aan besteed. Ik heb je nu amper gezien en degene die er nu opstaan hebben zaterdag hun keuring gehad. Ik heb Dublin van Dubje er ook niet bijstaan. Jullie hebben toen al veel aandacht gehad en ik heb nu bijna geen foto's van jullie. het kost me behoorlijk veel tijd om mijn foto's door te spitten en ze hier neer te zetten en daar heb ik eigenlijk al geen tijd voor, omdat ik de uitslagen moet doen. Ik vind het jammer dat ik hier nu op aan gevallen wordt en zal de volgende keer helemaal geen foto's neerzetten.

Niet doen astublieft, we zijn veelste blij met de foto's die jij maakt en plaatst van onze schattige tinkies !

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 16:04

Bonte schreef:
Ik vind het jammer dat ik hier nu op aan gevallen wordt en zal de volgende keer helemaal geen foto's neerzetten.

En DAT wil ik al helemaaaal niet op m'n geweten hebben

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:25

neehhh Mariel, foto's blijven plaatsen hoor, snap wel dat dit niet leuk is om te horen,
snap Keevagirl ook wel hoor, was leuk geweest als ze alle kampioenen nog even alleen hadden laten lopen, tis gewoon veel werk het paardje keuringsklaar te maken en op de keuring te krijgen, dan valt het tegen om maar een paar minuutjes in de ring te zijn, Keevagirl
Maar voor de organisatie is het ook vaak niet te doen om iedereen tevreden te stellen, tis zoveel werk en geregel dat er soms iets niet helemaal goed gaat.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:27

ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me afvroeg hoe die grijsbonte ruin kampioen op een keuring was geworden, sjee wat was dat diertje mager en spierloos

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:48

Ik dacht het,jij zegt het hardop !