Boas wint zijn aller- aller- allerlaatste Z2 proef met 64%..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Boas wint zijn aller- aller- allerlaatste Z2 proef met 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 09:56

Michelle85 schreef:
Hee Shan, heel veel sterkte meid! Afscheid nemen blijft moeilijk en het is altijd hard. Maar je hebt het super afgerond en nog 4 puntjes in het Z2 gehaald. Iets waarvan je dacht dat je dat nooit zou halen voor september. Maar het is je gelukt en ik vind het super van je. Heel veel succes met Hilbert bij de paarden

Ja en zo is het maar net nu! Daarom valt het afscheid mee, omdat ik alles eruit heb kunnen halen wat erin zit en dan nog zo snel ook. De laatste foto's van Boas staan er nu ook, al wacht ik nog even op die van Paul van Oers!

Enneh Mich, je ziet me vast wel eens met Hillie he

bendetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:11

hey shanna

Zoals ik zaterdag al zei... je hebt super gereden en daarom ook de winst verdiend.
Als je de laatste proef wint is het gewoon een fijne afsluiting... en je hebt het verdiend.
Ik vind het ook knap dat je het droog kon houden, want dat heb ik dus niet kunnen redden... maar bij mij ligt het ook wel iets anders....
Je hebt het gewoon verdiend en je moet maar snel even de videoband geven, dan kunnen we je proef daar op zetten...
Is wel mooi geworden, maar ja, je hebt ook super netjes gereden... dus dan kan het beeld ook niet tegen vallen he!!!

De foto's van paul van oers zullen vast en zeker super zijn geworden, Boas stond zondag zo mooi toen die foto's gemaakt werden...

Geniet nu maar lekker van de fijne herinneringen met boas en op naar mooie foto's en ervaringen met Hilbert

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:00

64% is goed zeg! Toch wel een mooi afscheid dan.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:05

Super toch je laatste wedstrijd en dan eerste prijs met 64%!!!
Boas is echt super mooiie paard!! Jammer dat je hem verkocht hebt want jullie pas echt bij elkaar!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:55

Shan, wat een ongelovelijk mooi afscheid! Glazend, mooi bespierd en met de oortjes erop ... je herkent hem niet meer van in het begin. Wie had dat ooit kunnen denken.

Die even aansingelen foto moet je uitvergroten en boven je bed hangen ... echt zo lief!