Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:en nu wil ik geen enkele ongefundeerde doorzeur reactie meer zien hier.

jentel schreef:Ailin zie jij dat ze haar handen boven het zadel heeft? nou ik niet...
er is mij geleerd de handen een paar centimeter boven het zadel te houden.. en dat het paard anders zou reageren daar kan ik geen antwoord op geven.. ik ken het paard niet!
Navidad schreef:jentel schreef:Ailin zie jij dat ze haar handen boven het zadel heeft? nou ik niet...
er is mij geleerd de handen een paar centimeter boven het zadel te houden.. en dat het paard anders zou reageren daar kan ik geen antwoord op geven.. ik ken het paard niet!
Ten eerste, ik hou ook wel eens mijn handen niet boven het zadel, maar dat noem ik geen trekken. Dat jullie van de fotos al kunnen zien dat ze trekt !
Je kan ook je handen niet boven het zadel hebben zonder te trekken, ik denk dat trekken een heel ander beeld zal geven!
ik vind rechtop zitten nog best moeilijk. Als ik al wat rechterop zit heb ik het gevoel dat ik op m'n rug lig
.
Serada schreef:Wat is er mis met een zweep met uitstappen. Als een meisje van stal mijn paard gaat uitstappen, moet ze ook een zweep hebben want anders vertikt hij het bij haar om goed door te lopen....En dat is uiteindelijk wel hetgene wat hij moet doen!!
En dat martelen vind ik wel zwaar overdreven hoor!
je kan écht niets meer op bokt zetten! Alleeen als je ZZ rijd, en als je echt perfecto bent! Sjonge jonge jonge, ik weet zeker dat de helft die hier negatief commetaar opgeeft, ook af en toe voor de mooi-igheid op de foto z'n paard een beetje naar beneden trekt, ze rijd toch niet echt?!

anouk1993 schreef:Serada schreef:Wat is er mis met een zweep met uitstappen. Als een meisje van stal mijn paard gaat uitstappen, moet ze ook een zweep hebben want anders vertikt hij het bij haar om goed door te lopen....En dat is uiteindelijk wel hetgene wat hij moet doen!!
En dat martelen vind ik wel zwaar overdreven hoor!
Juist van dat martelen vind ik iets TE ver gaan !!! en uitstappen kan heus wel met een zweep hoor wat is daar mis mee???
)

lachmar schreef:Nou purple je brengt wel wat teweeg met je foto's hoor
.
, nee hoor maar er is dan wel verbetering
. 
)