Even uitstappen op...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

purple

Re: Even uitstappen op...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 13:11

bedankt dat er nog mensen zijn die niet alleenmaar zeuren,
het paard loopt M1.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:22

Ik vind het een mooi paard, verder moet je iets meer op je houding letten probeer rechtop te zitten, verder ziet het er leuk uit

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:23

Wat ik zie is een erg mooi paard.
Het meisje wat erop zit mag haar handen hoger houden waardoor er een knik in de ellebogen ontstaat, de handen zou ze dan meer bij elkaar kunnen houden. Ook mag ze rechterop gaan zitten.
Verder vind ik het er niet onvriendelijk uitzien. Eigenlijk zie ik helemaal nergens dat ze het paard naar beneden trekt. Ze zet misschien haar handen iets vast, dat zie ik ook wel.
Maar ik zie dat het paard hier nauwelijks hinder van heeft!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:05

Mooii paard zeg!!
Heb je nog echte rijfoto's van het eigen baasjje??
Hoe oud is het paard en wat voor een ras??
Zonde dat jij niet netjes rijd!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:22

Maaiikii, er is al een paar keer gevraagd dit soort rot-reacties niet te geven!

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:27

nou mensjes ik vind niet dat ze trekt hoor majah
Ziet er leuk uit hoor mooi paard!!!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:45

Heb je dit gelezen Maiikii?
Jouw laatste zin slaat helemaal nergens op en valt dus onder de hieronder genoemde reacties.

Lielle schreef:
en nu wil ik geen enkele ongefundeerde doorzeur reactie meer zien hier.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:53

Tjooo beetje jammer weer! Volgens mij praat iedereen elkaar na...! Ik zie ik ook niks wat erop lijkt dat ze m naar beneden "trekt"!

Volgens mij hebben sommige mensen niet door dat je mensen hiermee raakt als er dit soort keiharde opmerkingen worden gemaakt! Tuurlijk kommetaar is welkom maar het gaat wel om om de manier waarop iets wordt neer gezet. Voor trekken kan je ook een ander woord gebruiken! Iedereen wil het liefst leuk kommetaar en belangrijke tips waar je mee verder kan (kunnen dus ook negatieve dingen zijn, op een goede manier gebracht).
Waarom wordt dat dan sommige andere mensen niet gegund!
Je maakt mensen er heel verdrietig mee om ze helemaal de grond in te boren en terwijl iedereen hier toch komt met hetzelfde idee. Trots zijn op jezelf en je paard, je mooie paard showen of foto's laten zien van een nieuw punt waar jullie zijn gekomen.

Dit is trouwens ook gewoon ff een opmerking in het algemeen op HAW duzz niet dat ik hier bepaalde mensen wil voortrekken of afvallen..

Amber_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:19

Leuk paard trouwens.
Leuke foto's. Wel heel leuk dat je er even op mocht.
Ik sluit me gewoon aan bij de andere.. ( bedoel k wel de mensen die normaal reageren)
kus lisa

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:45

Ik vind het een kanjer van een paard!
Ziet er erg mooi uit.

Alleen je handen ben ik minder tevreden over, maar dat is al vaak gezegd. Probeer de volgende keer je handen bóven het zadel te houden, en je handen meer bij elkaar en rechtop, pianohandjes
Niet onaardig bedoeld hoor!

Ik vind dit absoluut geen marteling.
Succes nog verder met hem!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:54

jentel schreef:
Ailin zie jij dat ze haar handen boven het zadel heeft? nou ik niet...
er is mij geleerd de handen een paar centimeter boven het zadel te houden.. en dat het paard anders zou reageren daar kan ik geen antwoord op geven.. ik ken het paard niet!

Ten eerste, ik hou ook wel eens mijn handen niet boven het zadel, maar dat noem ik geen trekken. Dat jullie van de fotos al kunnen zien dat ze trekt !

Je kan ook je handen niet boven het zadel hebben zonder te trekken, ik denk dat trekken een heel ander beeld zal geven!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:56

idd navidad, ben ik het helemaal mee eens!

FaroucheJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:57

Tip voor je zit: gewoon zo gaan zitten hoe je moet zitten en iedere keer controleren. Waarschijnlijk heb je het idee dat je ligt op je paard maar dat is niet erg

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:00

Navidad schreef:
jentel schreef:
Ailin zie jij dat ze haar handen boven het zadel heeft? nou ik niet...
er is mij geleerd de handen een paar centimeter boven het zadel te houden.. en dat het paard anders zou reageren daar kan ik geen antwoord op geven.. ik ken het paard niet!

Ten eerste, ik hou ook wel eens mijn handen niet boven het zadel, maar dat noem ik geen trekken. Dat jullie van de fotos al kunnen zien dat ze trekt !

Je kan ook je handen niet boven het zadel hebben zonder te trekken, ik denk dat trekken een heel ander beeld zal geven!

Na deze uitleg van hem vind ik dat jullie het woord MARTELING in moeten slikken! Volstrekt belachelijk stellen jullie je weer op!
3 pagina's al weer met dit gezeik... ongelovelijk

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:18

jullie houden ook niet op he!! ik heb deze topic voor mijn gevoel allang afgesloten.. maar jullie blijven maar doorgaan.. dit noem ik nu respectloos voor de gene die dit topic heeft geopend.. er is al een paar keer aangegeven dat er niet meer off topic moest worden gegaan.. maar er word gewoon over doorgegaan.
ik heb gezegd dat ik er verder over ophield. en haar verteld dat ik het een super paardje vond, en haar succes hebt gewenst.
als jullie nu nog doorgaan heeft dit meisje straks een slotje. en dat is niet door mij.. ik zeg niets meer, ik heb gezegd wat ik dacht te zien.
en ik heb nooit het woord marteling in mijn mond gehad!!
want ik weet heel goed wat dat is..punt nu!!
reageer gewoon op haar en niet meer op mij!
dan kan purple nog even verder met dit topic.
sorry purple, maar ik heb respect voor je getoond door er over op te houden. ik hoop dat de anderen dat ook hebben.

purple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 20:19

vandaag heb ik op m'n verzorgpony gereden, en heb al hard aan m'n houding gewerkt.
maar er is dan nog steeds veel te doen ik vind rechtop zitten nog best moeilijk. Als ik al wat rechterop zit heb ik het gevoel dat ik op m'n rug lig .
Maar ja, gewoon doorzetten.

ik heb ook al minstens een half jaar niet gereden, is even wennen als je dan op een pony stapt

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:21

Serada schreef:
Wat is er mis met een zweep met uitstappen. Als een meisje van stal mijn paard gaat uitstappen, moet ze ook een zweep hebben want anders vertikt hij het bij haar om goed door te lopen....En dat is uiteindelijk wel hetgene wat hij moet doen!!

En dat martelen vind ik wel zwaar overdreven hoor!

Juist van dat martelen vind ik iets TE ver gaan !!! en uitstappen kan heus wel met een zweep hoor wat is daar mis mee???

love_winsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:26

leuke foto's hoor en een mooi paardje!!

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:30

Haha, dit is echt zó typisch bokt, ik heb maar de helft gelezen, maar goed.. je kan écht niets meer op bokt zetten! Alleeen als je ZZ rijd, en als je echt perfecto bent! Sjonge jonge jonge, ik weet zeker dat de helft die hier negatief commetaar opgeeft, ook af en toe voor de mooi-igheid op de foto z'n paard een beetje naar beneden trekt, ze rijd toch niet echt?!
Sjonge.. aanstellers

CrazyMeissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:07

haha loopt daar een geit los in de bak (zie foto 4)???
verder lijkt het mij een leuk paard!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:10

anouk1993 schreef:
Serada schreef:
Wat is er mis met een zweep met uitstappen. Als een meisje van stal mijn paard gaat uitstappen, moet ze ook een zweep hebben want anders vertikt hij het bij haar om goed door te lopen....En dat is uiteindelijk wel hetgene wat hij moet doen!!

En dat martelen vind ik wel zwaar overdreven hoor!

Juist van dat martelen vind ik iets TE ver gaan !!! en uitstappen kan heus wel met een zweep hoor wat is daar mis mee???

Valt mee dat sommige de dierenbescherming nog niet gebeld hebben.

leuk paardje , Ik vind het echt een sprekend paardje en een super mooie hoofdje .. Verder Valt er wat aan je houding te werken maar ach niet iedereen is anky (al denken veel bokkers dit wel )

Leuk dat je der wel is op mag

lisade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:16

[jezus mensen wat kunnen jullie zeiken op andere mensen, ze heeft toch niet gevraagd om kritiek, alsof iedereen zo perfect rijd en het altijd beter weet. het moet wel leuk blijven om fotos te plaatsen.

leuk paard trouwens

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:30

Nou purple je brengt wel wat teweeg met je foto's hoor
Het is een leuk paard en je hebt hem op de meeste foto's ook netjes staan, alleen zoals er al meer zeggen probeer zelf rechter te zitten en een knik in je elleboog te houden, dan heb je automatisch je handen ook hoger.
Je krijgt dan van jou elleboog tot aan de mond van het paard 1 rechte ontspannen lijn.
Vanuit hier kun je gaan proberen om een paard nagefelijk te rijden.
Succes met je pony!

purple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 21:40

lachmar schreef:
Nou purple je brengt wel wat teweeg met je foto's hoor

Whaha ja, nou ja ik weet nu in ieder geval zeker wat ik fout doe .
Maar ik blijf gewoon m'n best doen hoor over een tijdje zien jullie foto's zoals Anky , nee hoor maar er is dan wel verbetering .

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:43

Nou foto's net zoals anky kun je ook maar beter niet meer plaatsen tegenwoordig, want dan krijg je nog veel meer mensen over je heen.
(je zou je bijna vereerdt moeten voelen dat je net zoveel commentaar krijgt als anky )