marieketencate schreef:Erg leuke combinatie!
Foto 4 is trouwens wel een gek moment
Gaaf toch, dat is nou verzameld halthouden vanuit galop!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieketencate schreef:Erg leuke combinatie!
Foto 4 is trouwens wel een gek moment
Josfoto schreef:Foto 1, mooie close-up; De compo is heel goed, pico gedaan; koppies vind ik altijd moeilijk vast te leggen
![]()
En foto 25 juiste moment vastgelegd; ook heel mooi
liza van loon schreef:Nee maar ik kan het beter maar alvast zeggen want bij die andere kom je thuis, topic op slot. Erg fijn.Ik zeg ook niet dat Anne niet slecht rijdt, tegendeel zelfs! Maar als Laurens al slecht rijdt volgens sommige kan ik maar beter alvast zeggen dat ik het niet zo op slotjes heb.
Whisperke schreef:Ik heb een vraag!! Wat is het ras van deze pony en hoe groot (ik heb niet alles gelezen dus als het al genoemd is dan sorry!!) en wat zijn de afstammingen. Hij lijkt op mijn verzorgpony!!
BrittJl0ver schreef:liza van loon schreef:Nee maar ik kan het beter maar alvast zeggen want bij die andere kom je thuis, topic op slot. Erg fijn.Ik zeg ook niet dat Anne niet slecht rijdt, tegendeel zelfs! Maar als Laurens al slecht rijdt volgens sommige kan ik maar beter alvast zeggen dat ik het niet zo op slotjes heb.
was dat ook een topic van jou?
dan snap ik je reactie nl helemaal
werd echt gek van sommige mensen met het commentaar..
vind het echt een hele leuke pony deze van anne, en ze rijdt hem echt super netjes!!
Melanie15 schreef:Woo, ziet er echt heel erg goed uit! Stond jij ook niet in de paard en sport? Gefeliciteerd he!
napie schreef:Ik ben nog op zoek naar een foto van Marieke Peetoom. Die reed met haar pony Luuk Z2 D/E. Luuk is een schimmel. Heeft iemand die perongeluk ergens op de foto staan?