Ik zat te schrijven bij de Jury
Het was de enige proef die ik bijna helemaal gezien heb
Omdat het commentaar zó minimaal was. 305 punten kreeg hij van mijn jury.Ik vond het er erg professioneel uitzien, erg vriendelijk gereden. Het beeld wat je van deze foto's krijgt is anders dan ik in het echt gezien heb.
Op dit moment, zal het mij echt niet schelen, ik gun het deze jongen 10000% gewoon omdat ik zo positief ben over deze combi! MAAR toen ik zelf bij de pony's reed tegen hem had ik altijd zoiets van: ohhh kan ik dat ook maar, had ik maar ook zo'n pony, tuurlijk toen was ik jaloers, maar nu bij de paarden, neej maakt het mij niet zo uit, maar bv als ik nu in t zz-licht rijdt tegen bv zo'n jeanine fiechter met donnerloh, dan heb ik weer t zelfde, dan ben ik ook jaloers, dat zei zo'n paard onder dr kont heeft! maar ik zal nooit daarom enorm negatief gaan doen over foto's
Maar als jaloezie verandert in haat en nijd en waarbij je kijkt wat de ander wel heeft wat jij niet hebt, dan ben je verkeerd bezig. KIJK WAT JEZELF HEBT EN DOE DAAR IETS MEE EN WEES ER BLIJ MEE, ofwel roei met de riemen die je hebt.
) heeft laten zien, dan geloof ik best dat hij terecht eerste kon worden.
maar ja het zijn maar foto's ik geloof best dat het er in het echt beter uit zal zien. Wel een gave pony