Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Schitterende laarzen inderdaad. Maar wat een mooie kont heeft sam zeg.
!! Samsam is een leuk beest
Ik zie dat het je goed afgaat en idd wat een spieren
Levy schreef:Hahahahahaha!
Samsam schreef:Jammer dat je zover weg woont anders was je van harte uitgenodigd hem ook eens uit te proberen!
Samsam schreef:Lijkt me leuk! Geef maar een gil als je in de buurt van Apeldoorn komt!
Zwelgje schreef:Heeeele mooie foto's van Sam, lang geleden ook!
Levy, ik vind wel dat je je linkerhand of teveel naar je toewerkt of juist weer helemaal loslaat.
De aanleuning is niet overal even mooi, de ene keer bijna geen contact en de andere keer komt ie er mijn inziens te veel overheen... .
Maar verder prachtig om te zien!
Samsam schreef:Lijkt me leuk! Geef maar een gil als je in de buurt van Apeldoorn komt!
Levy schreef:Zwelgje schreef:Heeeele mooie foto's van Sam, lang geleden ook!
Levy, ik vind wel dat je je linkerhand of teveel naar je toewerkt of juist weer helemaal loslaat.
De aanleuning is niet overal even mooi, de ene keer bijna geen contact en de andere keer komt ie er mijn inziens te veel overheen... .
Maar verder prachtig om te zien!
Ohhh, dat klopt helemaal Zwelgje....maar ik kan ook niet rijden, ik lift alleen maar mee![]()
![]()

Meyke schreef:Samsam schreef:Lijkt me leuk! Geef maar een gil als je in de buurt van Apeldoorn komt!
zal ik zeker doen![]()
![]()
Levy schreef:Bovendien is het een moment opname he? de rest van de foto's zag er uiteraard nog veeeeeeeeeel erger uit.
Dit zijn de momenten dat ik er nog nét op kan blijven zitten.