Marco@dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maseike

Re: Marco@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 02:47

petjes af voor je
Mooi beest hoor..
haffie maar dan in het groot hihihi

gr monchique

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:22

Ik wou al zeggen hij is toch veelste breed en veelste groot voor een hafje
Stoer beestje zeg!! Oehh..
Mooi dat het zo goed gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 14:26

thanks!!!!

Poffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:15

Hej dat is in 't Hingen!

Leuk beestje!

mel_kreeft

Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:21

leuk beestje zeg! ik dacht ook eerst: "grote haflinger! "

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:57

wow! stoer beetsje! ik ben jaloers! (mis mijn oude belg :'( )
echt mooi dier!!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:21

Gaaf hoor op een trekpaard dressuur rijden! Hij ziet er idd uit als een kolossale haflinger! Ga zo door!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:25

Mooi ding zeg!
Ik wilde al vragen of dat niet in het hingen was
Moet je een keertje zeggen als je daar bent (op wedstrijd ofzo) Kan zijn dat ik er ook ben

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:59

wat een gaaf beest zeg!
je zit er ook heel netjes op,
ik kijk uit naar meer foto's van jullie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 18:38

voor alle fans van Marco: door een rugblessure kan ik voorlopig even niet rijden! maar zodra het weer gaat en we zijn weer concoursklaar zijn jullie de eerste die het horen!

vind het erg leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn!!!!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 13:04

Wauw, mooi paard!
Ze kunnen het best, die dikbillen.
Ik heb een poosje een Westphalisch Kaltblut gehad, die ook best mooi dressuur kon lopen voor een Trekpaard. Bovendien zijn ze er betrouwbaar, en lekker koel in hun kop, wat niet wil zeggen dat ze saai zijn, want ze kunnen nog behoorlijk fel worden, maar ze schrikken bijna nergens van.

Enya_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:09

hallo het lijkt inderdaad op een grote haflinger wij hebben zelf belgische trekpaarden maar die zien er toch anders uit hoor weet je zeker dat dit een belgische trekpaard is ? ik denk het niet het is wel een soort trekpaard maar geen belgische . verder wel een mooi beestje maar je gaat de manen toch niet trekken .die van ons hebben ook geen staartt dat vind ik al zielig maar ja dat hoort er bij succes met je paard het zijn wel knuffels hè die trekpaarden

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:33

Enya_Indy schreef:
hallo het lijkt inderdaad op een grote haflinger wij hebben zelf belgische trekpaarden maar die zien er toch anders uit hoor weet je zeker dat dit een belgische trekpaard is ? ik denk het niet het is wel een soort trekpaard maar geen belgische . verder wel een mooi beestje maar je gaat de manen toch niet trekken .die van ons hebben ook geen staartt dat vind ik al zielig maar ja dat hoort er bij succes met je paard het zijn wel knuffels hè die trekpaarden

Is toch niet zielig? Ik denk dat hij juist blij is dat z'n dikke manen bos niet over z'n hals hangt, zo met dat zomerweer.
Geen staart is idd zonde, en dat hoort er helemaal niet bij, ze worden met staart geboren.

ginniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 16:48

wat een leukerd ziet er goed uit hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:04

Enya_Indy schreef:

ik knip de manen in de zomer af, is veel makkelijker met optuigen voor de kar en zo krijgen ze geen last van eczeem en dergelijke. in die dikke bos zitten weet ik hoeveel vliegjes enzo. en als je officiele concoursen rijdt wordt het door de meeste juryleden niet gewaardeerd als je met zo'n lang gegroeide bos haar komt! en je mag ze niet invlechten met garen dus... afknippen maar.

hij is zeer zeker een belgje! met papieren ook, zijn volledige naam is Marco van Mallum. ik heb foto's van jou belgjes bekeken en deze zijn van het oude grote type. wij hebben er meer van het nieuwe moderne sport gerichte type.

wij hebben 3 paarden zonder staart en 2 met. ach ja, zo zielig is het nu ook weer niet. die van mij heeft toevallig een staart, maar ook al had ie er geen dan was hij voor mij niet minder om.

rijden jullie er ook concoursen mee?

moi_gitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 22:25

Joooh!!! Wat een coowl paard Ik vind het echt enorm dapper van je dat je wedstrijden met hem rijd!
Wat een mooie kleur heeft i ook Egt super Ik ben egt verliefd op je paard haha

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:15

Anzjuhlaa schreef:
Wij hebben er meer van het nieuwe moderne sport gerichte type.

Haha, het is geen auto hoor

Nee, maar even serieus: Ik vind het echt hartstikke leuk jullie twee! Zo vaak zie je geen trekpaard die zo loopt. Er mooi hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:36

thanks!