Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OemmiejO schreef:mooi paardje.. ik vind je houding helemaal niet zo storen, alleen je handen, maar ik snap dat dat lastig is bij middendraf, zoals je al zei.. ik heb dat oowk vaak..![]()
haha soepel he.

En je houding vind ik ook echt niet zo erg als je zelf zegt hoor
in tegendeel zelf !
Doorzitten is een nog ergere ramp dan!
Succes verder Juco schreef:Ik vind het foto'svan een combinatie die hard aan het werk zijn om verder te komen. Je zit ziet er vooral uit alsof je hem nog niet kunt uitzitten, maar dat is te leren.
wat betreft je schouder: ik zou proberen om hem (zonder paard) ook wat te verbeteren, sterker te maken ed.
Ik heb zelf problemen met mijn voet en merk dat dat toch terugkomt in je rijden. Logisch in een sport waarbij het zo belangrijk is om symmetrie te hebben.
Met een "handicap" is dat dubbel zo moeilijk,maar wel te doen.
Ben benieuwd naar de foto's als je weer een beetje verder bent.
tnx, ja heb al heel lang bij fysio gelopen en dat ging in eerste instanties heel erg goed
maar toen ging het in een x enorm achteruit
veel pezen en peesaanhechtingen raakten geirriteerd en ovebelast en dat wil niet weg ook heb in triggerpoints en een rib die steeds verkeerd zit, hierdoor kan ik niet trainen om m sterker te maken
Ben toen doorgestuurd naar orthopeed maar die wil niks doen aan het lange kaspel (waardoor hij instabiel is) ik moest er maar gewoon mee leren leven
Maar heb hierdoor veel pijn en vaak ook geen kracht.. Maar het was een tijdje geleden ook zichtbaar toen ik erg last had maar toen ik het zag gelijk aan gewerkt maar nu zag ik duss dat het weer terug was
Maarja de vorige keer kon ik mezelf ook weer recht krijgen
Ik heb nou nog 4 x clinics duzz zet denk ik ook foto's van die laatste clinic erop
marieketencate schreef:Leuk paard! Nog veel te verbeteren, maar zeker niet verkeerd.
Alleen je instructeur....daar zou ik dus nooit bij gaan lessen, GP of niet
Schaamde me diep maar zo leer je weer van filmpjes en foto's. Ik film elke week wel duzz zo kan ik goed zien hoe het gaat en weet ik weer waar ik aan moet werken. IK ben der zo ook snel bij en kan ik het ook weer snel afleren
. Heb nieuwe foto's gemaakt en rij nu gelukkig al weer recht met mijn schouders (vind ik zelf dan..).

Diana_14 schreef:Mijn oom heet toevallig ook Harm Dijkstra
Je hebt een mooi paardje.. en vind het er best netjes uitzien.. maare... wat de anderen zeiden, even wat commentaar, met paardrijden ben je nooit uitgeleerd
haha maar dat maakt het ook wel zo leuk he
Marliesvr schreef:Mooi paardje hoor, kan zeker lekker strekken! Maar als je les van Harm zo fijn vindt, moet je maar bij ons op de rijvereniging komen rijden. Krijg je 2x per week les van Harm
) maar hij komt straks een x in de maand ook bij ons les geven als t goed is.
) je ziet gewoon dat jullie hard aan het werk zijn en de puntje op de I voor je houding komen dan op het moment dat je weer ruimte daarvoor hebt. Zolang je je paard niet in de weg zit... En als dat zo is, hoor je dat wel van je instructeur...
Kan wel wat tips gebruiken
(mijn instructeurs besteden hier nog niet zoveel aandacht aan helaas, zijn met andere dingen bezig)
) maar gewoon beetje verruimen en weer terug nemen. Zodat ie wat meer vertrouwen krijgt in zijn evenwicht enz. Vanuit daaruit wat langere stukjes proberen. En wat kleine stukjes wat meer proberen te strekken en dit ook steeds een wat langer stukje proberen. En als ie niet wil veruimen op een klein stukje niet bang zijn wat meer been te geven zodat je kan aangeven hoe veel je wilt. Maar wel eerst bij een klein stukje houden zodat ie meet vertrouwen krijgt. 
Wilke schreef:ik heb de filmpjes gekeken en tis gelijk een ander beeld, maar foto;s zijn natuurlijk ook maar momoent opnames en kan daardoor een ander beeld geven~!
Maar wat kan jou paard lekker swingen zeg, lijkt net of tie gaat dansen!! Suc6 verder!!