Wie kan mij nou uitleggen, welk onderdeel er straks niet meer in zit? Ja, de steeple, maar, wat is dat nou precies? En waarom wordt het event daar korter van? Vraag ik me al af sinds ik heb op tv heb gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat ik er wel heel mooi aan vind is het blinde vertrouwen tussen paard en ruiter, daar doe ik mijn petje voor af!
.
dat moet echt een super ervaring zijn geweest om dat te zien. echt super fotos hoor!!

Die afsprong in het water is echt hooog! Ik pas er denk ik wel twee keer in 
Al zou ik het never nooit zelf durven
Prachtige foto's
Brrr.!
Ik vraag me alleen af... bij die gans bijvoorbeeld als het fout gaat kan zoiets nooit breken en heb je toch wel een groot probleem

Ik vind het heel gaaf om te zien, maar ik zou het zelf never nooit doen. Die paarden moeten wel heel veel vertrouwen en lef hebben om dat allemaal te springen
Sjonniej schreef:WOW!!!
Bij het idee alleen al dat ik daar overheen/vanaf zou moeten springen, krijg ik al pijn in mijn buik.
Wel hele mooie foto's!!
Brr, lijkt me echt griezelig, petje af voor de ruiters!! Maar hele mooie plaatjes heeft het opgeleverd, poeh! Guinni schreef:Dat is nog wel heel subtiel uitgedrukt. Is ook wel het naarste ongeluk wat er in Nederland in jaren is gebeurdDie mensen zullen vast wel weten wat ze doen. Mijn nichtje reed ook eventing (Jet Fuld), die is alleen wat naar gevallen... In mijn ogen is het dus wel een 'gevaarlijke' sport.

Dan ga ik wel héél lang rijden (dan moet je (ook) wel een beetje gek zijn
)

Wel hele gave foto's, is wel wat lef voor nodig!