leuke foto´s en je paadje kan goed springen. veel succes op de wedstrijd en hou ons op de hoogte.
commentaar gaf je zelf al

groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat was heel erg pijnlijk!! De volgende dag moest ik met een dikke knie die bijna niet meer in mn broek kon
een springwedstrijd rijden! das niet fijn kan ik zeggen! maar verder ziet het er echt goed uit! Thunder4ever schreef:Oeh jah je moet uitkijken want soms zit je dicht op de paal! heb ik ook eens gehad en toen knalde ik van uit volle galop tegen tegen de hondernos paal!dat was heel erg pijnlijk!! De volgende dag moest ik met een dikke knie die bijna niet meer in mn broek kon
een springwedstrijd rijden! das niet fijn kan ik zeggen! maar verder ziet het er echt goed uit!
.
.
Jay_kwes schreef:Heey Suziej Nou Misty doet het super
ik heb morgen Wedstrijd op Question 60-80![]()
naja ik benieuwd maar denk wel dat je het wint hoor
Tooi Tooi Tooi dan maar he!!!?![]()
Groetjes Lincy en (_) van Jay en Question
. 
Linde90 schreef:ziet er goed uit zeg!
ik ga morgen ook naar dag van het paard (tenminstte, ik neem aan dat je naar buurse gaat?), maar ik rijd niet mee hoor.
Misschien zie ik je nog wel? hoelaat moet je starten?
.
. 
.
.
. Ze was echt super hengstig en der zat haast geen rem meer op. Terwijl 't inrijden echt super ging. Nouja, ben nu dus een beetje tereurgesteld
. Maarja der waren er maar 3 niet uitgebeld
.