Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lucasjuh schreef:Wat nou eeuwig gemekker,
Je mag hier toch een mening over hebben of niet dan?!?
En een Ferro vaker terugpakken?!? MMM...zul je wel anders bedoelen
justmehere schreef:right saluut inderdaad ,
Ik vind deze negatieve bullshit helemaal niks laat ik dit erin vermelden dat ik lau heel goed ken en hoe en wat maakt verders niet uit.
Maar het is niet alleen lau die gezeik krijgt over dit soort dingen maar waarschijnlijk elke topruiter die een clinic geeft en waar dan foto's van gemaakt worden.
De mensen met kritiek moet een gaan kijken naar zo'n clinic wie weet vergaren ze aldaar wat meer kennis van zaken, ook al staat het al een paar keer zeer goed door verschillende mensen in dit forum vermeld.
Maar de mensen met de kritiek zijn waarschijnlijk zelf van het niveau niet noemenswaardig met het denkniveau va de gemiddelde pennylezer!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil helemaal geen oordeel geven over mensen maar lieve mensen kom gewoon is zelf het doen als je beter kan prima alle reden voor kritiek zolang die opbouwend is.
Kan je het niet beter hou dan je mening lekker voor je en ga leren rijden!!
IlonaS schreef:Ik ben het helemaal eens met saluut,inderdaad dat eeuwige gemekker hij is een topruiter en weet precies waar hij mee bezig is!!!!
Ik denk trouwens wel, dat als je altijd maar zachtaardig en lief bent, je niet ver komt in de dressuur.
talented schreef:Als 1 iemand zegt dat hij of zij het niet eens is met de houding van de stang, en een penny meisje leest dit, denkt zon meisje vaak verstandig te zijn door het eerder genoemde commentaar te bevestigen. Ik denk dat dat zon beetje het enige argument is wat er te bedenken valt voor de reacties in dit topic!
Nikki_jimmy schreef:als je op dit niveau gaat kijken, lopen ze allemaal zo te rukken.. vind 't geen mooi gezicht maar goed.. wat doe je eraan;) pracht paard, zou 't m niet nadoen

horselover21 schreef:jeetje.. dit is echt niet mooi om te zien zeg..
Het paard loopt helemaal achter de teugel en nog staat er druk op de teugels.
Vind het wel een mooi paardje, maar het totaal beeld vind ik echt bagger.

Udo2001 schreef:Hij zal best weten waar hij mee bezig is. Maar het wil niet zeggen dat als je op hoog niveau rijd, je dit eerder kan permiteren. Als ik dan zie wat voor een commetaar je in sommige topics voorbij ziet komen over ruiters die in de lagere klasses rijden. En krijgt hij het commetaar, "hij zal wel weten waar hij mee bezig is". Ik vind het geen vriendelijk beeld, en er staat teveel druk op. Maar das mijn mening
Theake schreef:ruiter en paard zijn knap
zal waarschijnlijk geen gemakkelijk beestje zijn