Demonstratie Laurens van Lieren op Hippiade

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny

Re: Demonstratie Laurens van Lieren op Hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:19

Vind het een prachtig paard maar die stand zit inderdaad niet helemaal lekker

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:20

Goh, normaal als ik Anky LDR zie losrijden vind ik de reacties meestal wat overtrokken, dat ziet er namelijk altijd een stuk aangenamer uit dan deze beelden.
Over die stang spreek ik me niet uit, maar die halshouding is gewoon vreselijk, de klieren van dat paard krijgen gewoon geen ruimte... Kijk nu eens op de 5de foto, daar lijkt ze ook nog eens op de voorhand te vallen, of is dat echt een fout moment-foto?

Ik reageer normaalgesproken nooit in zulke topics, omdat ik denk dat men wel weet waar men mee bezig is, maar bij deze plaatjes heb ik toch mijn bedenkingen...

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:23

lucasjuh schreef:
Wat nou eeuwig gemekker,
Je mag hier toch een mening over hebben of niet dan?!?
En een Ferro vaker terugpakken?!? MMM...zul je wel anders bedoelen

Als je goed zou lezen had je al gezien dat ik dat verbetert heb

suziehj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:19

wat een gezeur allemaal zeg.....
hij weet heus wel waar ie mee bezig is hoor!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:30

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 07:14

justmehere schreef:
right saluut inderdaad ,

Ik vind deze negatieve bullshit helemaal niks laat ik dit erin vermelden dat ik lau heel goed ken en hoe en wat maakt verders niet uit.

Maar het is niet alleen lau die gezeik krijgt over dit soort dingen maar waarschijnlijk elke topruiter die een clinic geeft en waar dan foto's van gemaakt worden.

De mensen met kritiek moet een gaan kijken naar zo'n clinic wie weet vergaren ze aldaar wat meer kennis van zaken, ook al staat het al een paar keer zeer goed door verschillende mensen in dit forum vermeld.

Maar de mensen met de kritiek zijn waarschijnlijk zelf van het niveau niet noemenswaardig met het denkniveau va de gemiddelde pennylezer!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil helemaal geen oordeel geven over mensen maar lieve mensen kom gewoon is zelf het doen als je beter kan prima alle reden voor kritiek zolang die opbouwend is.
Kan je het niet beter hou dan je mening lekker voor je en ga leren rijden!!

even gehaald uit het andere topic, waar iedereen ook al zo heftig is over die stang. Ik ben het hier 100% mee eens, jullie weten niet hoe deze merrie is?! ga er opzitten en waarschijnlijk vlieg je er dan zo weer af. Ik denk dat je pas je mening kan geven als je weet over welk paard je praat! En nogmaals: waarschijnlijk heeft ''de groom'' de kinketting te los gedaan waardoor die bij minder druk al verder doorslaat!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:02

IlonaS schreef:
Ik ben het helemaal eens met saluut,inderdaad dat eeuwige gemekker hij is een topruiter en weet precies waar hij mee bezig is!!!!

Ja, daarom juist Ik denk trouwens wel, dat als je altijd maar zachtaardig en lief bent, je niet ver komt in de dressuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:56

Ik snap echt niet dat iedereen zo over die stang valt. Het ding slaat gewoon door.

Kan iemand me even onderbouwd (en dus niet: "het hoort op 45 graden vast te zitten") uitleggen wat jullie daar zo vreselijk aan vinden

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:09

Als 1 iemand zegt dat hij of zij het niet eens is met de houding van de stang, en een penny meisje leest dit, dankt zon meisje vaak verstandig te zijn door het eerder genoemde commentaar te bevestigen. Ik denk dat dat zon beetje het enige argument is wat er te bedenken valt voor de reacties in dit topic!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:11

talented schreef:
Als 1 iemand zegt dat hij of zij het niet eens is met de houding van de stang, en een penny meisje leest dit, denkt zon meisje vaak verstandig te zijn door het eerder genoemde commentaar te bevestigen. Ik denk dat dat zon beetje het enige argument is wat er te bedenken valt voor de reacties in dit topic!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:11

Ik heb het niet over de stang maar over de hoofd-halshouding, dat ziet er niet gezond uit...

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 13:51

Ik heb hem zien rijden en ik vond het er na een tijdje ontspannen uitzien.. Het paard was nogal onder de indruk van de omgeving en werd daardoor een beetje druk..
zoals in dat andere topic al vermeld is .. vertelde hij dat ze nogal de neiging had om onder hem uit te lopen en hij daar op het moment erg mee bezig was.

Vooral de laatste foto lijkt heel zielig doordat er geen commentaar bij gegeven is. Het publiek ging namenlijk klappen en daar schrok ie van en toen hield laurens hem terug.

Ik vind dat het op deze foto's erger lijkt dan het eigenlijk was.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 14:20

Ik heb al eerder een clinic bijgewoond van stal Hexagon. Er werd toen ook verteld dat ze vaak 4 jarige paarden die wat sterk of moeilijk zijn, met stang en trens rijden omdat je dan wat meer te vertellen hebt. Er zijn inderdaad meer wegen die naar Rome leiden, en laat dit nou niet mijn favoriete weg zijn. Maar iedereen mag daar natuurlijk een eigen mening over hebben. Ik vind alleen wel het gevaar, dat mensen dit thuis ook na gaan doen, mensen die minder ervaring hebben en minder goed met een stang en trens om kunnen gaan, ik ken voorbeelden.

Overigens vraag ik me af he, wanneer de gemiddelde bokker hier foto's plaatst van zijn/haar eigen paard met stang en trens en de stang zo gebruikt als op deze foto's is te zien, of hij/zij dan niet heel bokt over zich heen krijgt, inclusief de mensen die zich hier aangevallen voelen omdat er wat negatiefs wordt gezegd over een ruiter die in het A-kader rijdt. Natuurlijk doen wij allemaal hem niet na, hij levert fantastische prestaties en rijdt fantastische paarden, maar er mag toch wel iets gezegd worden?

Dinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:52

Nikki_jimmy schreef:
als je op dit niveau gaat kijken, lopen ze allemaal zo te rukken.. vind 't geen mooi gezicht maar goed.. wat doe je eraan;) pracht paard, zou 't m niet nadoen

Haha grapjas "als je op dit niveau gaat kijken, lopen ze allemaal te rukken..." dan heb je zeker nog nooit op dat niveau gekeken?! haha jij bent echt lollig!!

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:00

Oud topic.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:02

Ff getemd...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:16

horselover21 schreef:
jeetje.. dit is echt niet mooi om te zien zeg..
Het paard loopt helemaal achter de teugel en nog staat er druk op de teugels.
Vind het wel een mooi paardje, maar het totaal beeld vind ik echt bagger.

Hier nog een die er zo over denkt
Verder wel een ontzettend leuk paard om te zien..

Ik_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:21

Wow........beetje oud topic ofniet? :S

loez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:23

ja idd!! nog niet gezien
Ik tem wel ff

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:27

Udo2001 schreef:
Hij zal best weten waar hij mee bezig is. Maar het wil niet zeggen dat als je op hoog niveau rijd, je dit eerder kan permiteren. Als ik dan zie wat voor een commetaar je in sommige topics voorbij ziet komen over ruiters die in de lagere klasses rijden. En krijgt hij het commetaar, "hij zal wel weten waar hij mee bezig is". Ik vind het geen vriendelijk beeld, en er staat teveel druk op. Maar das mijn mening

Hier ga ik helemaal in mee hoor....
Maar wel een prachtig paard!

Hennutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:40

Nou Laurens weet vast wel waar die meej bezig is! Tis zo te zien geen makkelijk paard maar het is dan erg moeilijk om zoon paard bij de les te houden en dan bouw je zelf ook spanning op,, en je moet op je paard letten en op het publiek dus ik vind het knap dat hij tog met zo een paard een clinic gaat geven,, het gaat vast helemaal goed komen,, ik keur het niet goed hoor wat hij doet maar ik kan me best voorstellen dat je zo nu en dan wel ff wat vast pakt en dat is in dit geval de stang en trens,, volgende keer beterrr

Bosprez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:41

echt een heel mooi paard!
Ik denk dat er wel een reden achter zit dat hij dit paardje zo rijdt?! (aangezien velen zeggen dat het een onrustig paard was)

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:42

Mooi paard maar wat heeft ook hij die stang er vreselijk strak aan! en die laatste foto! wat gebeurd daar echt!

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:50

Theake schreef:
ruiter en paard zijn knap

zal waarschijnlijk geen gemakkelijk beestje zijn

helemaal mee eens!!! idd de ruiter en paard zijn niet knap maar super knap!! hahah

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:53

Mooi paard! maar idd die stang