Odie schreef:Nee ik ken het verhaal erachter niet. Ik constateerde alleen wat ik op dat moment heb gezien en daaruit trok ik mijn conclusies.
Ik vind dat als je 52% en 55% bij mekaar rijdt, dat je dan nog niet echt over niveau kunt spreken.
Waar woont ze trouwens? ik weet zeker dat ik er 5 procent bij kan krijgen als ik haar een poosje zou trainen, maar misschien is dat onzin, want ze heeft vast al de beste instructie die er is en daar is ze allang erg tevreden mee en ze is allang blij dat ze op dit 'niveau' kan meedoen.
Dressuur is niet meedoen aan een proef op ZZ-licht niveau. Dressuur is de bewegingen van je paard verbeteren door middel van (onzichtbare) ruiterhulpen. Daar was bij deze combinatie echt totaal geen sprake van, maar ja ik ken het verhaal niet he.
Ik weet wel wat je bedoeld, ze zit er ook niet goed op, en ik heb haar niet zien rijden, ik weet ook niet wat haar procenten zijn. ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat er zo in zo'n topic to fel op gereageerd word. Zij heeft er natuurlijk niet zelf voor gekozen om die foto's hier te plaatse snap je. Ik vind het gewoon leuk voor zo iemand dat zo ook eens zo ver kunnen komen. Ik weet "het verhaal"ook absoluut niet maar ze lest, wat ik net begrepen heb van iemand.. Bij frenk jespers, dus ik denk dat ze dus niet in staat zal zijn om veel hoger te scoren dan wat ze nu doet. Ik denk dat Frenk een van de mensen is die ervoor kan zorgen dat je paard zo gemakkelijk als haalbaar is kan lopen.. En ik denk dat dit voor haar haar hoogst haalbare zal zijn.