Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
horselover23 schreef:Ziet er goed uit Sannah.Leuk om jou ook eens te paard te zien.
BailyKarlos schreef:Wat een excellente foto's!!! Dat wil ik nou ook van mijn paarden!!!
Hoe bereik je dit resultaat???
Zo scherp, zo kleurvol???
IngridM schreef:Daar zitten een paar mooie platen tussen !!! Super hoor.
enne sannah........is ze wat gevulder of lijkt dat zo ? Ze ziet er goed uit !!!
(bij mij ook trouwens)
Kajanus schreef:Zo wat is ze mooigeworden sannah en super gefotografeert hoor maar van een mooi paard (en ruiter) kan je ook mooie foto 's maken
BailyKarlos schreef:Nu over de fotografie:
Wat een excellente foto's!!! Dat wil ik nou ook van mijn paarden!!!
Hoe berijk je dit resultaat???
Zo scherp, zo kleurvol???
) inhuren, of anders;
kendilover schreef:Wat een gave foto's zeg!! Mag ik vragen met welke camera ze zijn gemaakt?
...dit staat op pagina 1 en op pagina 2 staat de vraag ook al
Antoinette schreef:Meest gestelde vraag aan mij, daarom staat het ook in mijn profiel, maar; Canon eos 300d en een Canon EF 70-200/2.8 L lens.
.
BailyKarlos schreef:Mischien een keertje een afspraak maken![]()
Tenzij zulke talentvolle topfotografen absoluut buiten mijn budget vallen.
BonnYPonY schreef:Wat een geweldige foto's & paardje![]()
Mooi hoofdstel ook, net nieuw? Hij glimt nog zo![]()
Paardje kan leuk lopen zo te zien![]()

Antoinette schreef:Volgens mij was het hoofdstel inderdaad nieuw, maar ze had het ook mooi schoongemaakt voor de fotoshoot
MissJ schreef:Mooie merrie heb je, daar mag je trots op zijn.
IlonaS schreef:echt een heel mooi paard wel een echte houston ik ken nog een hele goeie van seth boschman ik ben daar stalruiter geweest en die reed met omar lichte tour!
groetjes ilona
) 

. Weet alleen nog niet wanneer
. Sannah schreef:Iedereen trouwens bedankt voor de leuke reacties (ook namens Antoinette)
Anoukie schreef:Antoinette, ik ga je zeker een keer uitnodigen heb ik besloten. Weet alleen nog niet wanneer
.