Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charlotjuuh schreef:Skaterke_89 schreef:Oooh,,jong paardje
En springt 1.05m ?? Echt super !!!
Niet dus!!
Dit is echt zo fout,met een jong paard zulke hoogtes springen.
En dan zie je nog wel dat het paard zonder rug springt en zijn hoofd omhoog gooit.En dan ook nog eens op de sprongen afstormt.
IK zou zeggen : Doe zo voort,als je wil dat binnen een paar jaar de rug en pezen helemaal verpest zijn en eindbestemming paard de slager is.
Afschuwelijk
De ruiter zit hier niet op bokt , dus dit commentaar helpt niet..
Ik weet niet of Katinka een jong paardje is , maar de ruiter is al erg ervaren. Hij is (soms) mijn instructeur (ook van Missblue , Alison en bonitobol) en hij geeft super les! En vergeet ook niet dat het maar moment opnames zijn.
Voor de rest heb ik er geen verstand van en ik heb het ook niet gezien.
Skaterke_89 schreef:Oooh,,jong paardje
En springt 1.05m ?? Echt super !!!
Niet dus!!
Dit is echt zo fout,met een jong paard zulke hoogtes springen.
En dan zie je nog wel dat het paard zonder rug springt en zijn hoofd omhoog gooit.En dan ook nog eens op de sprongen afstormt.
IK zou zeggen : Doe zo voort,als je wil dat binnen een paar jaar de rug en pezen helemaal verpest zijn en eindbestemming paard de slager is.
Afschuwelijk
3j is echt nog jong om al 1.05m te springen :s saltycinq schreef:Hoi,
Dit paard drukt (zeer)duidelijk zijn rug weg.
Natuurlijk is het hartstikke knap als dit paard zo "goed" kan springen, maar verpest dit niet...
Anders zou hij later niet meer kunnen springen ivm rugblessure...
Veel dressuur om de rug los te maken....en onder de galop over lage kruisjes heen springen zodat hij zich kan ontspannen van de oefening.....
Salty
PS: Verder wel spectu foto`s....

Soraya92 schreef:sjongejonge .. als er eentje over de dam is begint iedereen te zeuren !! IS ZZ springen op 6 jarige leeftijd dan ook niet heel zielig ?? , dat is minstens 1.35 parcour !! En btw , het zijn moment opnames , ik zie er genoeg zo , op verschillende sites !
bonitobol schreef:Soraya92 schreef:sjongejonge .. als er eentje over de dam is begint iedereen te zeuren !! IS ZZ springen op 6 jarige leeftijd dan ook niet heel zielig ?? , dat is minstens 1.35 parcour !! En btw , het zijn moment opnames , ik zie er genoeg zo , op verschillende sites !
dankuwel
tirana_nr1 schreef:dat zou de ruiter moeten weten..!
een jong paard is altijd nerveus opconcour.. allemaal nieuwe paarden dicht opelkaar.. ze zijn dan altijd anders dan gewoon in de bak
Alison schreef:Mss daarom dat het paardje zenuwen,stress,... heeft+ de ruiter ook (wie heeft nou geen zenuwen als je op wedstrijd gaat?)
..
bonitobol schreef:ik had me vergist
ze is ouder dan 3 haar
natuurlijk is er niemand zo dom om zo hoog te springen met een jong paard

Alison schreef:tirana_nr1 schreef:dat zou de ruiter moeten weten..!
een jong paard is altijd nerveus opconcour.. allemaal nieuwe paarden dicht opelkaar.. ze zijn dan altijd anders dan gewoon in de bak
Ja dat wist hij ook wel dat het anders is!..
Hij gaat superveel op wedstrijd!
En eum alles moet toch een eerste keer zijn?
Wanneer moet hij het dan doen als het paard 6-7jaar is?
Citaat:en ook nog voor de mensen die denken dat jonge paarden geen 1.05 m kunnen springen.. denk je nou echt dat ze bij spring/ handel stallen ook niet met jonge dieren gaat springen.. en bij een keuring moet ze ook over een dikke meter heen springen..