wat leuk Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat leuk Pattypaard schreef:gaska: hahaword aan gewerkt
(maar ze is ook al 27
)
mijn_sgattuh:ze was eerst nog dunner ja...maar daar hebben mijn moeder en ik iets aan gedaanzijn we ook nog steeds mee bezig (is verzorgpony)
kyrkelover: ik vind het anders tog wel een mooie kleur hoor
niet opletten hoe ik erbij loop vaak 
pm is verstuurt als het goed is
ja zolang ze het willen en kunnen is het tog leuk
als ze het niet meer leuk vind geeft ze het vanzelf aan
(met ruiter vind mariska er echt niks aan, zo wel) Pattypaard schreef:marquez1: Mariska vind het duidelijk wel leukEn ik zie geen goede reden om haar dit niet te laten doen. Ik doe het niet vaak en als ze het niet leuk zou vinden zou ze niet uit haarzelf al op de hindernis afgaan
Ja maar dat kwam dus omdat ze het toen een beetje eng vond. Ze is er toen wel nog over geweest en hoefde er na die ene goede keer er niet meer overheen. Dus heeft ze haar vertrouwen daarin wel weer terug(misschien beetje maar wel iets)
Dat zou best kunneniedereen heeft zijn eigen mening
Ik verzorg haar al 5 jaar en een beetje, rij ook nog op haar(vind het leuk en heeft er geen moeite mee) voor het plaatje ziet het er niet geweldig uit. Maar het gaat nog goed en doe het ook niet al te vaak. Ik longeer haar ook en wandel vaker met haar![]()

Giloni schreef:Oud topic?