Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

:Dgwen1222 schreef:een cap is wel zo veilig ja maar ik krijg gewoon ontzettend hoofdpijn en word dan helemaal duizelig. (heb et overigens ook met een staart in)
het kan altijd wel mis gaan maar met cap verkom je ook niet alles

KiWiKo schreef:inderdaad sommige mensen hebben zo weinig hersens dat ze niet eens beschermd hoeven te worden![]()
:D
Je kan ook zeggen, Bedankt mensen dat jullie je zorgen maken om mijn veiligheid! Ik zal voortaan een cap opzetten.
En nogmaals je paard hoeft niet lelijk te doen om hard te vallen, Het paard waar ik opzat is gewoon gestruikeld.... zie mijn onderschrift!
Kimmie_girl schreef:VOor hoofdpijn heb je altijd een asprientje
ken moeilijk een overdosis gaan nemen .

gwen1222 schreef:

Nikos schreef:Ik zeg niks over capgebruik..Ik vind je paardje echt heel erg leuk. Mooie tekening.
Goed zeg dat ze met vier pas word beleerd/ingereden. Ik zie tegenwoordig teveel paarden die met 2,5 al worden beleerd.
Op de poseerfoto's neem je redelijk wat druk op de teugels, dat is neem ik aan gewoon een moment opname?!
Gewoon lekker losjes houden zoals op de andere foto's te zien is. Ziet er heel goed uit!!

gwen1222 schreef:Kimmie_girl schreef:VOor hoofdpijn heb je altijd een asprientje
en als dat nou het helptken moeilijk een overdosis gaan nemen .
en zeg eerlijk of jullie altijd braaf met cap hebben gereden lijkt me heel sterk

gwen1222 schreef:en zeg eerlijk of jullie altijd braaf met cap hebben gereden lijkt me heel sterk

zirkoontje schreef:gwen1222 schreef:en zeg eerlijk of jullie altijd braaf met cap hebben gereden lijkt me heel sterk
Nou ikke hier dus wel! al zit ik op het braafste paard heb ik er nog 1 op. (en ik rij er ook meerdere per dag!!!) Krijg ook vaak hoofdpijn van een cap maar nu ik een goed passende heb is dat zo goed als over.
Wat hier al meerder keren is gezegd, je paard kan nog zo braaf zijn maar hij hoeft maar te struikelen.
Een meisje van mijn oude club haar paard struikelde ook, die moest dus WEL met de trauma helicopter opgehaald worden, zie schedelbasis fractuur.
quote="gwen1222"]
heb ook weleens een hersenschudding op gelopen MET cap hoor dus een cap verkomt niet all

alhoewel ik mijn cap niet echt meer vertrouw, en morgen een nieuwe ga kopen
Sees schreef:Wat een leukerd, ze lijkt wel een beetje op de mijne (ook ik ken de afstamming niet). Ik heb geen foto's digitaal maar zijn vader was een bonte (waarschijnlijk KWPN) en zijn moeder een fries (vandaar ook net als bij de jouwe sokjes en een baardje in de winter). Ook net wat grover gebouwd.
Oh en...TS ik zou idd maar zeggen dat je voortaan een cap op zet (en gewoon niet doen als jij daar geen zin in hebt) dan ben je van het gezeur hier af. Ik draag naar buiten altijd een cap maar in de bak rijd ik ook vaak zonder en die opmerking over de WW of weet ik wat, vind ik wel wat overdreven hoor, dat is een hele andere discussie. Hoeveel mensen trekken niet onterecht een uitkering waar wij voor moeten betalen. Ik vind het ook slimmer om een cap op te zetten maar ik vind de reacties hier wel wat overdreven, je kunt de TS er toch niet van overtuigen dus steek je energie ergens anders in.
Nogmaals, leuke merrie!