bonte paard voor 6de keer onder het zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: bonte paard voor 6de keer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 10:39

Sjonge jonge jonge, soms denk ik dat de mensen hier gewoon dingen zoeken om op te zeuren. Laat dat meisje zelf bepalen wat ze wil........ en ja als ze is gevallen is het toch haar eigen schuld.
Ze weet volgens mij heel goed dat het kan gebeuren.
En volgens mij van dat hoofdpijn, is GEEN smoesje want ik ken ook meisje die met staart in hoofdpijn krijgt.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 11:21

nee het is inderdaad geen smoesje het is gewoon vreselijk irritant .
het is dan gewoon niet leuk meer om te paardrijden vooral omdat ik er meerdere op een dag rij.
het is inderdaad me eigen schuld als ik eraf val iedereen dan wel gaan lopen zeuren maar dat zal egt nix helpen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:26

Nou dan zou je dus moeten weten hoe rot zo`n ding zit je hem op moet zetten, en het is niet alleen je cap maar ook nog gymschoen je bent een ondverantwoordelijk meisje.

Als ik op een jong paard stap dan doe ik altijd een cap op,
Op mijn eigen niet maar dat is zo`n koele kikker en daar heb ik de eerste tijd ook altijd een cap op gehad, En met springen doe ik het nog, en ook ik krijg er hoofdpijn van geen exuus,

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:43

Dit topic gaat niet over caps, er zijn toch altijd weer mutsen die daarover door blijven zeuren, ongelooflijk!

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 12:44

ja sommige mensen snappen het nog steeds niet he

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:45

VOor hoofdpijn heb je altijd een asprientje

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:47

inderdaad sommige mensen hebben zo weinig hersens dat ze niet eens beschermd hoeven te worden :D

Je kan ook zeggen, Bedankt mensen dat jullie je zorgen maken om mijn veiligheid! Ik zal voortaan een cap opzetten.

En nogmaals je paard hoeft niet lelijk te doen om hard te vallen, Het paard waar ik opzat is gewoon gestruikeld.... zie mijn onderschrift!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:49

gwen1222 schreef:
een cap is wel zo veilig ja maar ik krijg gewoon ontzettend hoofdpijn en word dan helemaal duizelig. (heb et overigens ook met een staart in)
het kan altijd wel mis gaan maar met cap verkom je ook niet alles

Dat vind ik wel het lafste excuus dat ik heeeeeel mijn leven heb gehoord!!!
Echt waar!
Je wilt er geen commentaar?
Plaats dan die foto's niet.
Ik bedoel als je de conceqentie's al niet wil lopen dat iemand erover zeikt???
Dan wil ik je wel horen als je eraf klettert en een hersenschudding op loopt!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:49

KiWiKo schreef:
inderdaad sommige mensen hebben zo weinig hersens dat ze niet eens beschermd hoeven te worden :D

Je kan ook zeggen, Bedankt mensen dat jullie je zorgen maken om mijn veiligheid! Ik zal voortaan een cap opzetten.

En nogmaals je paard hoeft niet lelijk te doen om hard te vallen, Het paard waar ik opzat is gewoon gestruikeld.... zie mijn onderschrift!

MEe eens..

Ik ken ook een meisje die hier op bokt zat.. die der paard struikelde ook en ze knalde tegen de bak rand en paard boven op haar.. ZE was blij dat ze een cap op had normaal heeft ze datnamelijk niet op..
ACh sommige zijn zo ondankbaar denk alleen maar aan ik ik ik..

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 12:51

Kimmie_girl schreef:

en als dat nou het helpt ken moeilijk een overdosis gaan nemen .

en zeg eerlijk of jullie altijd braaf met cap hebben gereden lijkt me heel sterk

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:53

Jullie hebben allemaal gelijk en dat vind Gwen ook alleen het topic gaat niet over CAPS!!!!!!!!...ZUCHT.....
Laatst bijgewerkt door BillyJean op 05-09-05 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 12:53

[/quote]

Echt waar!
Dan wil ik je wel horen als je eraf klettert en een hersenschudding op loopt![/quote]

heb ook weleens een hersenschudding op gelopen MET cap hoor dus een cap verkomt niet alles

Nikos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:54

Ik zeg niks over capgebruik..Ik vind je paardje echt heel erg leuk. Mooie tekening.
Goed zeg dat ze met vier pas word beleerd/ingereden. Ik zie tegenwoordig teveel paarden die met 2,5 al worden beleerd.
Op de poseerfoto's neem je redelijk wat druk op de teugels, dat is neem ik aan gewoon een moment opname?!
Gewoon lekker losjes houden zoals op de andere foto's te zien is. Ziet er heel goed uit!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:55

hihihi de link is uit mijn onderschrift, ik zal hem even opzoeken

en ik ben inderdaad pas altijd met cap gaan rijden een jaar of 3 geleden. Ik had altijd een cap op bij jonge of vreemde paarden, maar bij mijn eigen beesten niet.

Ik ben verstandig geworden en rij nu echt altijd met cap, en als ik nu op jong of vreemd spul moet gaat de Bodyprotector ook an

viewtopic.php?f=15&t=453598&hilit=

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:56

gwen1222 schreef:

Echt waar!
Dan wil ik je wel horen als je eraf klettert en een hersenschudding op loopt!
[/quote]

heb ook weleens een hersenschudding op gelopen MET cap hoor dus een cap verkomt niet alles
[/quote]

maar wel een hoop.. Meer dan dat jij denkt.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 12:57

Nikos schreef:
Ik zeg niks over capgebruik..Ik vind je paardje echt heel erg leuk. Mooie tekening.
Goed zeg dat ze met vier pas word beleerd/ingereden. Ik zie tegenwoordig teveel paarden die met 2,5 al worden beleerd.
Op de poseerfoto's neem je redelijk wat druk op de teugels, dat is neem ik aan gewoon een moment opname?!
Gewoon lekker losjes houden zoals op de andere foto's te zien is. Ziet er heel goed uit!!

dat ben ik niet dat is een vriendin van me

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:57

gwen1222 schreef:
Kimmie_girl schreef:

en als dat nou het helpt ken moeilijk een overdosis gaan nemen .

en zeg eerlijk of jullie altijd braaf met cap hebben gereden lijkt me heel sterk

OP jonge paarden rijd ik altijd met cap altijd. Op paarden die ik ken soms niet . En vreemde paarden rijd ik ook met cap..

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:58

gwen1222 schreef:

Nou ikke hier dus wel! al zit ik op het braafste paard heb ik er nog 1 op. (en ik rij er ook meerdere per dag!!!) Krijg ook vaak hoofdpijn van een cap maar nu ik een goed passende heb is dat zo goed als over.
Wat hier al meerder keren is gezegd, je paard kan nog zo braaf zijn maar hij hoeft maar te struikelen.
Een meisje van mijn oude club haar paard struikelde ook, die moest dus WEL met de trauma helicopter opgehaald worden, zie schedelbasis fractuur.

quote="gwen1222"]
heb ook weleens een hersenschudding op gelopen MET cap hoor dus een cap verkomt niet all
[/quote]
Die dingen zijn echt niet voor nix gemaakt en indd, je kan er niet alles mee voorkomen. Kan je nagaan hoe het was geweest als je GEEN cap op had gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:01

zirkoontje schreef:
gwen1222 schreef:

Nou ikke hier dus wel! al zit ik op het braafste paard heb ik er nog 1 op. (en ik rij er ook meerdere per dag!!!) Krijg ook vaak hoofdpijn van een cap maar nu ik een goed passende heb is dat zo goed als over.
Wat hier al meerder keren is gezegd, je paard kan nog zo braaf zijn maar hij hoeft maar te struikelen.
Een meisje van mijn oude club haar paard struikelde ook, die moest dus WEL met de trauma helicopter opgehaald worden, zie schedelbasis fractuur.

quote="gwen1222"]
heb ook weleens een hersenschudding op gelopen MET cap hoor dus een cap verkomt niet all

Die dingen zijn echt niet voor nix gemaakt en indd, je kan er niet alles mee voorkomen. Kan je nagaan hoe het was geweest als je GEEN cap op had gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:04

Als ik met mijn val geen cap op had gehad, had ik ook een schedelbasisfractuur gehad. Ik ben 10 minuten buiten westen geweest, en heb echt een hele zware hersenschudding opgelopen. En ik ben nergens tegenaan gevallen met mijn hoofd, alleen zo in het zand

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:06

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst weer gereden, mijn hoofd had er nog wat moeite mee

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:10

toch wel met cap hoop ik

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:13

hihihi natuurlijk alhoewel ik mijn cap niet echt meer vertrouw, en morgen een nieuwe ga kopen

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:15

Wat een leukerd, ze lijkt wel een beetje op de mijne (ook ik ken de afstamming niet). Ik heb geen foto's digitaal maar zijn vader was een bonte (waarschijnlijk KWPN) en zijn moeder een fries (vandaar ook net als bij de jouwe sokjes en een baardje in de winter). Ook net wat grover gebouwd.

Oh en...TS ik zou idd maar zeggen dat je voortaan een cap op zet (en gewoon niet doen als jij daar geen zin in hebt) dan ben je van het gezeur hier af. Ik draag naar buiten altijd een cap maar in de bak rijd ik ook vaak zonder en die opmerking over de WW of weet ik wat, vind ik wel wat overdreven hoor, dat is een hele andere discussie. Hoeveel mensen trekken niet onterecht een uitkering waar wij voor moeten betalen. Ik vind het ook slimmer om een cap op te zetten maar ik vind de reacties hier wel wat overdreven, je kunt de TS er toch niet van overtuigen dus steek je energie ergens anders in.

Nogmaals, leuke merrie!

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 13:18

Sees schreef:
Wat een leukerd, ze lijkt wel een beetje op de mijne (ook ik ken de afstamming niet). Ik heb geen foto's digitaal maar zijn vader was een bonte (waarschijnlijk KWPN) en zijn moeder een fries (vandaar ook net als bij de jouwe sokjes en een baardje in de winter). Ook net wat grover gebouwd.

Oh en...TS ik zou idd maar zeggen dat je voortaan een cap op zet (en gewoon niet doen als jij daar geen zin in hebt) dan ben je van het gezeur hier af. Ik draag naar buiten altijd een cap maar in de bak rijd ik ook vaak zonder en die opmerking over de WW of weet ik wat, vind ik wel wat overdreven hoor, dat is een hele andere discussie. Hoeveel mensen trekken niet onterecht een uitkering waar wij voor moeten betalen. Ik vind het ook slimmer om een cap op te zetten maar ik vind de reacties hier wel wat overdreven, je kunt de TS er toch niet van overtuigen dus steek je energie ergens anders in.

Nogmaals, leuke merrie!

ja ik had inderdaad beter kunnen zeggen ja dat ik voortaan een cap op zal zetten