En wat een prachtige merrie! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat een prachtige merrie!
Vind het echt een prachtige merrie, ben echt onder de indruk van het achterbeen gebruik. Jodievanmij schreef:Oke mooi paard inderdaad maar ik snap niet wat er nou zoooo ontzettend byzonder is aan haar..Heb genoeg mooiere paarden gezien..

) staan met een blessure, maar daar kan je toch bijster weinig mee...
Hermesdeux schreef:Er werd toch over dit paard + (andere) amazone gezegd dat ze in 2008 Anky gingen verslaan...sjaa...dit paard heeft zeker kwaliteiten...prachtig wat een plaatje! Alles klopt
Jodievanmij schreef:Oke mooi paard inderdaad maar ik snap niet wat er nou zoooo ontzettend byzonder is aan haar..Heb genoeg mooiere paarden gezien..
Genoeg mooiere paarden.....
janna schreef:Van wervelwind staan foto's in het andere topic, die met titel Keizershoeve-oa Tamarinde.
Daar staan na Poetin en A special Poetin op 1 na alle paarden van de veiling op.
Leuk dier trouwens Wervelwind. Ze mogen hem bij mij wel komen brengen.
Is die trouwens ook verkocht ???
En de korte staart van dit paard was ook geen pluspunt. 
VValar schreef:Woont die soms in Zwitserland? Want op een ander forum werd weer beweerd dat de veiligmeester had toegzegd dat Poëtin in Zwitserse handen was gevallen.
janna schreef:http://www.eurodressage.com/auctions/lu ... sults.html
Oewwww, hihaaaa, mijn foto's staan op eurodressage. Dat is even stoer. Onderaan staan copyright bij Janna @ bokt.nl. Er stonden toch echt meer mensen met een camera langs de kant!!
Gaafffffff

MissSisa schreef:Wervelwind was die schimmel???
Mooi paard, goed lopen......... alleen: aan allebei de achterbenen bij het spronggewricht littekens... Of verwondingen of geopereerd.En de korte staart van dit paard was ook geen pluspunt.