Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jodievanmij schreef:Oke mooi paard inderdaad maar ik snap niet wat er nou zoooo ontzettend byzonder is aan haar..Heb genoeg mooiere paarden gezien..
Hermesdeux schreef:Er werd toch over dit paard + (andere) amazone gezegd dat ze in 2008 Anky gingen verslaan...sjaa...dit paard heeft zeker kwaliteiten...prachtig wat een plaatje! Alles klopt
Jodievanmij schreef:Oke mooi paard inderdaad maar ik snap niet wat er nou zoooo ontzettend byzonder is aan haar..Heb genoeg mooiere paarden gezien..
janna schreef:Van wervelwind staan foto's in het andere topic, die met titel Keizershoeve-oa Tamarinde.
Daar staan na Poetin en A special Poetin op 1 na alle paarden van de veiling op.
Leuk dier trouwens Wervelwind. Ze mogen hem bij mij wel komen brengen.
VValar schreef:Woont die soms in Zwitserland? Want op een ander forum werd weer beweerd dat de veiligmeester had toegzegd dat Poëtin in Zwitserse handen was gevallen.
janna schreef:http://www.eurodressage.com/auctions/lu ... sults.html
Oewwww, hihaaaa, mijn foto's staan op eurodressage. Dat is even stoer. Onderaan staan copyright bij Janna @ bokt.nl. Er stonden toch echt meer mensen met een camera langs de kant!!
Gaafffffff
MissSisa schreef:Wervelwind was die schimmel???
Mooi paard, goed lopen......... alleen: aan allebei de achterbenen bij het spronggewricht littekens... Of verwondingen of geopereerd.En de korte staart van dit paard was ook geen pluspunt.