Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:welkom op bokt evalien, jammer dat deze nette opmerkingen over het gebruiken van sedalin al als 'zeuren' worden beschouwd.![]()
er zijn inderdaad genoeg mensen die dit verdovende middel gebruiken voor klusjes als oren/benen scheren, paarden uit de wei halen maar dat wil niet zeggen dat het als normaal beschouwd mag worden.
Mariek87 schreef:Pellie schreef:welkom op bokt evalien, jammer dat deze nette opmerkingen over het gebruiken van sedalin al als 'zeuren' worden beschouwd.![]()
er zijn inderdaad genoeg mensen die dit verdovende middel gebruiken voor klusjes als oren/benen scheren, paarden uit de wei halen maar dat wil niet zeggen dat het als normaal beschouwd mag worden.
Maar als het 1 keer door iemand gezegd wordt, is het ook wel weer leuk geweest.
Iedereen heeft daar gewoon zijn eigen mening over, en ik denk toch wel dat zo iemand als Evalien weet waar ze mee bezig is en het niet zou geven als het niet nodig is.
Leuke foto's Roosje, voegt nog weer wat toe aan je filmpje
Pellie schreef:Mariek87 schreef:Maar als het 1 keer door iemand gezegd wordt, is het ook wel weer leuk geweest.
Iedereen heeft daar gewoon zijn eigen mening over, en ik denk toch wel dat zo iemand als Evalien weet waar ze mee bezig is en het niet zou geven als het niet nodig is.
Leuke foto's Roosje, voegt nog weer wat toe aan je filmpje
dat is wat anders dan zeuren
littleroosie schreef:Marieke ik dacht dat jij de foto's al lang had gezien joh
Ja heb zeker een hele leuke stage gehad