Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mooi paard hoor!
maar alleen stel dat de scharen te lang zijn kun je gediskwalificeerd worden. vandaar.ShannaY schreef:Potverdrie, wat een gaaf paard heb je daar toch onder je kont zitten zeg
Mooi S&T hoofdstel trouwens!
parouscha schreef:Ziet er erg goed uit !
Mooi paard heb je!
Je houding is keurig, en je werkt fijn met het paard
Ik vind je rijbroek echt mega gaaf!
Wat voor merk is het?

imker schreef:Bij de eerste foto dacht ik 'oei, beetje spanning', maar hoe verder ik naar beneden scrollde, hoe beter het werd. De galopfoto's voor het tweede appuyement vind ik heel netjes, mooi groot gesprongen en de achterhand komt er mooi onder
dondahsteen schreef:Ja Ibadan weer!!!!!!! *o/* altijd kijk plezier!wat een geweldig paard is dat zeg! ik vind het heel knap hoe je hem rijd! heel veel succes verder! hoeveel winstpunten heb je in de Z2?
Venetia schreef:ShannaY schreef:Potverdrie, wat een gaaf paard heb je daar toch onder je kont zitten zeg
Mooi S&T hoofdstel trouwens!
Dank je, was erg duur maar ik moet zeggen dat Stubben hoofdstellen wel lang meegaan! Nu maar hopen dat ie niet uit de mode raakt![]()
Anoukie schreef:Ik vind het allereerst mooie foto's, lekker scherp. Het plaatje ziet er weer fraai uit hoor, je zit er nog steeds keurig op! Ik vind die foto waarbij je hem even verruimt in de SB erg fraai, mooie voorbeen en lekker vana chteren eronder!
)
) en het algemene beeld oogt ontspannen.
Fitzroy schreef:Ben ik nu de enige die vindt dat ze vreselijk achterover hangt in de SB?
Ik vind dat echt geen fijne foto om te zien.
Verder ziet het er toppie uit hoor en ik vind ook dat je een gaaf paard hebt!
ook wel eens gehad van " wow, wat schiet hij opeens naar voren..." Jamayka schreef:Leuk paard.
Let op dat je hem niet te opgekropt rijdt. De knik in zijn hoofd, hoort in zijn nek te zitten en niet in zijn hals.

Fitzroy schreef:Ben ik nu de enige die vindt dat ze vreselijk achterover hangt in de SB?
Verder ziet het er toppie uit hoor en ik vind ook dat je een gaaf paard hebt!

dat heb je zo vaak met momentopnames...
dan neem ik soms ook mijn houding of mijn gekgetrokken gezicht maar even voor lief... haha Palhaço schreef:
Hier heeft jamayka eigenlijk wel gelijk in...op het eerste gezicht ziet het er zeker prachtig uit! maar eigenlijk moet het hoogste punt net achter de oren te zitten : nek....dan heeft hij de juiste houding ....
Maar verder gaaf en mooi dier!!!! heeft zeker een goede uitstraling....
Ik rijd zelf straks ook in de Z2 gewoon alleen met een normaal trensje...ik vind stang enzo wel mooi staan maar die van mij heeft het echt absoluut niet nodig....dus waarom zou ik dan dat spul in hangen? hij is heel erg licht....maar ja soms twijfel ik wel "van zo'n stang staat wel heel mooi" maar ja dan denk ik aan mijn paard dan kies ik toch maar voor nog steeds ons trensje..
Groetjes!!

Palhaço schreef:"... ,en als je er dan pas mee begint dan wordt het niets."
Dit schrijf jij, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens,
als je de stangteugel losjes laat hangen, en er verder niet aan zit, kun je dit binnen een paar keer zo onder de knie hebben, maar ja dat is natuurlijk persoonlijk...de een heeft iets sneller onder de knie dan een ander.....
dus ik zie geen problemen voor mijn paard..![]()

En echt een héél leuk paard
Palhaço schreef:tja dat is verplicht in de ZZ- licht hè....in alle gevallen?
want waarom zou je met een extra hulpmiddel gaan rijden als je het niet nodig hebt....ik kan mijn paard heel makkelijk bijvoorbeeld verzamelen in de galoppirouette, heb ik echt geen stang voor nodig....maar ja als het dan toch moet, neem ik wel een hele "zachte" stang met korte scharen.
"... ,en als je er dan pas mee begint dan wordt het niets."
Dit schrijf jij, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, als je de stangteugel losjes laat hangen, en er verder niet aan zit, kun je dit binnen een paar keer zo onder de knie hebben, maar ja dat is natuurlijk persoonlijk...de een heeft iets sneller onder de knie dan een ander.....
dus ik zie geen problemen voor mijn paard..![]()
Groetjes Manon
Palhaço schreef:dit heeft weer heel veel te maken met het ruitergevoel dat iemand heeft....