Dreamy schreef:En jaloers ben ik zeker!
Prachtpony, prachtcombi, wie zou daar niet jaloers op zijn?
hihihi ikke ook hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dreamy schreef:En jaloers ben ik zeker!
Prachtpony, prachtcombi, wie zou daar niet jaloers op zijn?
Venetia schreef:Mooie pony, die goed kan bewegen!
Sommige kritiek die je kreeg vind ik onterecht, ik vind het er bijvoorbeeld helemaal niet gedwongen uitzien.
haha 
Ro0sj schreef:Brenniej schreef:Jackieboy zei: en rij je nu al Z2?
Als je maar de juiste pony´s hebt dan lukt het wel hoor![]()
Ik vind het een super leuke pony, en heeft ook een heel mooi hoofdje. Daar zou je best ook wel eens ver mee kunnen komen!
Over je zit vind ik ook dat je erg achterover zit, maar dat komt doordat je beugels zeker 1 of 2 gaatjes te kort zijn en je drukt je hakken daardoor heel erg uit en steekt je voeten naar vooren. Waardoor je eigenlijk achterover 'valt' en het ook lijkt alsof je in z´n mond 'hangt' en alsof je je aan de teugels vasthoudt..Nouja ik hoop dat je er wat aan hebt en het is allemaal positief bedoeld:), veel succes!
XxX
Beetje knullige opmerking misschien? 'als je maar de juiste pony's krijgt' Ik denk dat ze heel netjes kan rijden, Z2 wordt je echt niet zomaar ook niet met de 'juiste pony's' Eb zeker niet op die leeftijd, reken maar dat je daar echt wel flink wat doorzettingsvermogen en ook echt wel wat talent voor moet hebben.
Verder vind ik het gezeur over, achterover hangen wel een beetje ver gaan, de amazone zit inderdaad af en toe wat ver achterover, maar dat ze haar pony in dekrul trekt vind ik grote onzin. En je kunt altijd beter wat te ver achterover zitten dan dat je voorover hangt, dat is veel lastiger af te leren, ik vind in ieder geval dat je een nette houding hebt, met name je handen.
Denk dat er links en rechts wat mensen een klein beetje jaloers zijn
..