Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dressuur85 schreef:BettyLove schreef:Dat beest zakt
onderhand door zijn poten. Het zal me niks (niets) verbazen als die binnekort stokkreupel is. Dat gebeurt namelijk wel vaker met zulke beesjes en een groot iemand erop, maar daar heb jij zo te zien weinig verstand van.
Jij bent gewoon onwetend want het is algemeen bekend dat te lang en NIET te zwaar niet zielig KAN zijn. Bovendien is ze juist goed bezig want ze had ook een kind haar pony kunnen laten inrijden maar daar is de pony niet geschikt voor dus dat voorkomt alleen maar ongelukken. En geen cap is onveilig maar wel eigen keus!!
En topicstarter: Iedereen reageert maar met het ziet er niet uit maar je zei zelf al dat je weet dat je te lang bent en je zit er netjes op hoor meid dus het kan makkelijk!
maar als ik een stuk kleiner was had ik het wel geweten!! marn schreef:ziet er echt niet uit!! Je rijd ten eerste glad voor schut, en te tweede is het ook niet fijn voor je pony.
. Wat navidad zegt ja, kun jij het jezelf vergeven door hem door een kind in te laten rijden die het ziekenhuis in beland, omdat ze te weinig ervaring had, maar het niet anders kon?
Ik heb mijn vzpony ook buiteningereden, ze liep hiervoor ook voor de kar.
karoliena schreef:Niet alles is zielig en zoals ik al zei mijn hengst is ene krengetje en word nu ook ingereden door een meisje van 7 jaar. Gaat prima onder begeleiding.

nou nu zeg ik even AMEN!!!
BettyLove schreef:Nou dat best ziet er doodmak uit ( of komt misschien door dat ie zich niet kan bewegen) maar ik vind dat jullie je behoorlijk aanstellen het gaat om een schetlander niet om een grote wilde hengst..je kan er makkelijk een kind opzetten gewoon met een touwtje er aan naast blijven lopen
of iig een kleinere ruiter dan degene die er nu opzit (vriendin van me was 1.56 op dr 15e en reed dus alle kleine pony's hier in de buurt in, altijd handig )Amnero schreef:
ik vind het toch wel lef hebben om deze foto's gewoon te plaatsen, aangezien je toch gruwelijk veel kritiek krijgt, ondanks dat je vraagt dit niet te doen.