Pava schreef:jawel hoor Antoinette, Fitz en ik hebben jullie wel gespot tussen de ringen

Oh ow, dus toch betrapt
Sannah schreef:Ik zal nog wat foto's plaatsen om het geheel wat completer te maken. Gisteravond kon ik nl. geen paard meer zien
Haha, ik ken het...
Wil straks ook nog even kijken of ik niet nog een paar foto'tjes heb.
Deze foto van jou vind ik echt prachtig!
http://
http://webdisk.planet.nl/houte707/publi ... url]
En vind deze tweede lading eerlijk gezegd mooier dan de eerste
Love_Sophie schreef:Schitterende foto's!!! Prachtig!!
Maar hebben jullie er meer van Sandreo? Ben erg benieuwd naar dat paard, krijgen er volgend jaar een veulen van...
Als het goed is heb ik nog wel wat Sandreo! Ga zo even kijken, dus houd dit topic nog even in de gaten
Overigens viel Sandreo me erg tegen (ik had hem nog nooit irl gezien), maar ik denk meer mensen gezien de behaalde resultaten.
Fitzroy schreef:Hebben jullie (Antoinette en Sannah) overigens een catalogus? Ik wil van 1 paard de eigenaar weten.
Nee, geen van beide hebben we een catalogus gekocht.
Ik persoonlijk vond ze belachelijk duur (met de entree er nog eens bovenop) en had de startlijsten zelf geprint
petraaken schreef:Die iemand is daar superblij om en vraagt zich af of jullie er nog meer van hem hebben

en of het mogelijk is om deze foto's digitaal te verkrijgen uiteraard tegen vergoeding.

Ik heb helaas geen foto's van Radetzky, heb 'm geloof ik gemist
Maar wie weet heeft Sannah nog meer en Jos zal vast en zeker ook nog een paar mooie van hem hebben.
Natasja_87 schreef:Wow, echt mooie foto's! En prachtige paarden. Mag ik mss vragen wat voor fototoestel jullie hebben?
We hebben allebei een canon EOS 300d met Canon telelenzen.
Fitzroy schreef:Wat ik me trouwens afvroeg: hadden jullie gevraagd of je daar mocht zitten of doen jullie dat gewoon?
We zijn er gewoon neergeploft
Toen ik tegen Sannah zei dat ik dáár ging zitten vroeg zij zich ook al af of het wel zou mogen.
Maar Jos stond er al en we zijn er gewoon gaan zitten! Als je niet geheel professioneel bent, dan doe je toch gewoon alsof
En niemand die iets gezegd heeft!
Jazzie schreef:Bovendien ben ik heel blij met de prestatie en zeker met mijn paard Torrero!
En dat moet je ook zeker zijn!
Sannah en ik waren beide erg gecharmeerd van je Jazz! En er zijn niet veel bokkers die dit behaald hebben