Enne; Die Decor's Dreamcatcher ofzo, die mag er ook wezen!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ribay schreef:Geen foto's van Trento B?
Moet zeggen dat ik de foto van Dreamcatcher niet de meest charmante vind. (maar toch de meeste punten..??)
Ben daarom wel benieuwd naar een foto van trento .
Paradiso schreef:Haaa! Daar mijn instructriceKaren Galema.
Wat een pracht paarden weer...
farichta schreef:Zijn er al ergens uitslagen lijsten te bekijken? Ben erg benieuwd wat Tip Top heeft gedaan (heb je daar toevallig ook een foto van?)
imker schreef:Hocus, heb je heel toevallig foto's van Thunder RT, gereden door Joyce Lenaerts?
parouscha schreef:Sandreo staat er goed voor, heb je meer foto's van hem
uffie26 schreef:Mooie foto'sIs er ook iemand bij de 4 jarigen geweest, of kijk ik over die foto's heen
Easterlover schreef:Heej!
Mooie foto's!
De hengst Travolta's Nieuwmoed staat op de Stal waar ik rij!
*Stal Nieuwmoed*.. Hij mag ook door naar de Finale!
Maak je ook foto's van de finale?
tummielover schreef:nou sorry hoor maar ik vind die de hoogste punten heeft een van de slechtste die er tussen loopt(mischien is dit ook wel een moment opname..) mja
ShannaY schreef:(Wijlen)fokker heeft Tip-Top, als ik het niet verkeerd heb, als veulen aangekocht, hij is in ieder geval niet gefokt bij (wijlen)fokker zelf.

tummielover schreef:nou sorry hoor maar ik vind die de hoogste punten heeft een van de slechtste die er tussen loopt(mischien is dit ook wel een moment opname..) mja
Smaxie schreef:tummielover schreef:nou sorry hoor maar ik vind die de hoogste punten heeft een van de slechtste die er tussen loopt(mischien is dit ook wel een moment opname..) mja
Goed dat jij kundiger bent dan de jury die daar staat.... Ik zou nooit een oordeel vellen over 1 enkele foto...
Ze zijn bloedmooi (tolando valt op zich wel mee) maar sandreo is gewoon een trage dweil in het lopen en Travolta een hele knappe maar korte pony die ook niet het laatste qua beweging in huis heeft......