Halve finale Pavo Cup 5-jarigen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Re: Halve finale Pavo Cup 5-jarigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 18:39

Wowie! Die Hans Peter Minderhoud rijdt op mooie paarden!
Enne; Die Decor's Dreamcatcher ofzo, die mag er ook wezen!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:01

mooie foto's...ik ben naar t IAN geweest..vond de 4jarige niet zo goed gaan...waren erg vaak aan t staken.

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 19:25

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Ik ben na drie dagen foto's nemen behoorlijk scheel gaan kijken, haha. Ik zal zo snel mogelijk de foto's van de vier-jarigen erop zetten en natuurlijk van de finale!

Ribay schreef:
Geen foto's van Trento B?
Moet zeggen dat ik de foto van Dreamcatcher niet de meest charmante vind. (maar toch de meeste punten..??)
Ben daarom wel benieuwd naar een foto van trento .

Ehhh nee, moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n fan ben van Trento B.

Paradiso schreef:
Haaa! Daar mijn instructrice Karen Galema.
Wat een pracht paarden weer...

Hé, wat leuk, is ook mijn instructrice!

farichta schreef:
Zijn er al ergens uitslagen lijsten te bekijken? Ben erg benieuwd wat Tip Top heeft gedaan (heb je daar toevallig ook een foto van?)

Gisteren 74,5 punten en vandaag 70 punten. Wel een ontzettend mooi paard. Helaas geen foto's van.

imker schreef:
Hocus, heb je heel toevallig foto's van Thunder RT, gereden door Joyce Lenaerts?

Nee, van deze helaas ook niet. Ik moest wel een beetje selecteren anders was m'n geheugenkaart wel erg snel vol.

parouscha schreef:
Sandreo staat er goed voor, heb je meer foto's van hem

Ja, van Sandreo heb ik er nog meer, zal ze zo snel mogelijk uploaden.

uffie26 schreef:
Mooie foto's Is er ook iemand bij de 4 jarigen geweest, of kijk ik over die foto's heen

Ja, ben ik ook geweest. Zal ik ook zo snel mogelijk uploaden.

Easterlover schreef:
Heej!
Mooie foto's!
De hengst Travolta's Nieuwmoed staat op de Stal waar ik rij!
*Stal Nieuwmoed*.. Hij mag ook door naar de Finale!
Maak je ook foto's van de finale?

Ja, ben net terug van de finale. Het was weer genieten! Ik zal de foto's zo snel mogelijk uploaden.

Corelli_2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 21:28

nou sorry hoor maar ik vind die de hoogste punten heeft een van de slechtste die er tussen loopt(mischien is dit ook wel een moment opname..) mja

Corelli_2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 21:34

789 - Travolta's Nieuwmoed (OlivixHavidoff) met Judith Ribbels, 71,5 punten

die vind ik het mooitste en het mooiste lopen en dan sandreo en dan tolando.. ik vind tango ook een mooie/goeie maar op de foto loopt ie iets te hoog waardoor hij dan eventjes zijn rug wegdrukt maar dat kan ook een momentopname zijn want heb hem eerder zien lopen en toen was ie egt spectaculair..

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 23:00

tummielover schreef:
nou sorry hoor maar ik vind die de hoogste punten heeft een van de slechtste die er tussen loopt(mischien is dit ook wel een moment opname..) mja

Ik heb hem in IRL gezien op een show bij onze stal buren. Nou, je staat echt met je mond vol tanden in een spuugbakje te kwijlen.

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 05:59

ShannaY schreef:
(Wijlen)fokker heeft Tip-Top, als ik het niet verkeerd heb, als veulen aangekocht, hij is in ieder geval niet gefokt bij (wijlen)fokker zelf.

Wijlen fokker heeft Jazz als veulen aangekocht en uit Jazz zelf Tip Top gefokt, maar daar hebben we het hier toch helemaal niet over.

@TS, jammer dat je geen foto's hebt van hem.

=^.,.^=

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 07:23

tummielover schreef:

Goed dat jij kundiger bent dan de jury die daar staat.... Ik zou nooit een oordeel vellen over 1 enkele foto...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 07:37

Dreamcatcher is absoluut top!! Echt geweldig om zo'n paard te mogen rijden. Zo weer zo rijdt Mirelle altijd paarden die om van te kwijlen zijn.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 11:30

Smaxie schreef:
tummielover schreef:

Goed dat jij kundiger bent dan de jury die daar staat.... Ik zou nooit een oordeel vellen over 1 enkele foto...

Dat blijkt wel aangezien ze travolta, sandreo en Tolando opnoemt als de beste........... Ze zijn bloedmooi (tolando valt op zich wel mee) maar sandreo is gewoon een trage dweil in het lopen en Travolta een hele knappe maar korte pony die ook niet het laatste qua beweging in huis heeft......

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 14:19

Klopt, Sandreo is mooi om te zien maar was niet zo bijzonder in het lopen. Travolta's Nieuwmoed is echt prachtig om te zien maar in het lopen heel gewoontjes. Ik vond hem jammergenoeg ook erg zuur overkomen, steeds met de staart zwiepen en de oortjes naar achteren. De totale uitstraling en bewegingen van een paard zijn moeilijk vast te leggen op een foto. Het blijven momentopnames. Ik moet misschien volgend jaar maar filmpjes maken.