Endurance KWB: met Haf i.p.v. Dravebier

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marrepar

Re: Endurance KWB: met Haf i.p.v. Dravebier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 12:14

leuke haf!
mooie foto's

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 19:38

Karin schreef:
Overigens heb ik vandaag weer heel wat anders gedaan: op een 1.72 m m hoge (Z2-startgerechtigde) Fries van een Bokker door het Limburgse land, ben er zelfs nog ff mee in Duitsland geweest!

Jullie waren wel heel erg internationaal toen hè?
Vanuit België naar Limburg, van Limburg naar Duitsland, van Duitsland weer terug naar Limburg, jullie toen weer naar België en jij bent toen weer ff doorgegaan naar Frankrijk..... !

Maar mijn 'diepfries' was wel oké hè?!

MonAmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 23:39

[b]Hoi Sash...!
Sorry ik snap er nog maar weinig van hoe je moet reageren, hoe je plaatjes en foto's kan plaatsen maar goed oefenen maar...
Wij zullen elkaar vast een paar keer hebben ingehaald en heb jullie misschien een keer ingehaald in galop en toen ging ik effe fout ging rechtdoor i.p.v. linksaf en ik dacht nu ga ik lekker...
Inmiddels heb ik die fotograaf een e-mail gestuurd, nog geen reactie dus nog even wachten ik ben ook benieuwd naar de foto's. Was er niet met mijn moeder trouwens maar met mijn vriend op welk paardje reed jij trouwens...
Ga je nog een keer mee doen en ook lid worden van de verenigng of gewoon 1 keer per jaar de kennismakingklasse rijden...?

hmmm daar ging wat fout volgens mij

ik heb ook meegedaan voor de eerste keer kennismakinsklasse met mijn nrps/gelders paardje pim. we waren de snelste van de kennismakingsklasse JEEEJ en ook nog eens super goeie Vet kaart! mijn gemiddelde snelheid was 11,6 km p/u....

ik vraag me ook af wanneer die foto's op internet kwamen die man zei namelijk woensdag avond maar misschien dat ik scheel kijk maar het zou toch onder de wedstrijden moeten staan? daar staat laatste foto's van fasna trail. ben wel benieuwd eigenlijk!

ik heb trouwens wel iemand gezien die dr hand aan het afspoelen was onder het kraantje met een moeder erbij geloof ik was jij dat?
[/quote]

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 23:44

Die man die foto's heeft gemaakt in KWB heeft het heel druk... Is net als wij ook net terug van het EK in Frankrijk, dus ik denk dat de foto's nog even op zich laten wachten...

Ik had geen moeder bij me toen ik in die wasbak hing, wel mijn vriendje.

Jnien, was idd een heel internationale vakantie! Jee, ben gewoon ook in Nederland-op-z'n-smalst geweest!

En je hebt idd een erg leuke Diepfries!

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 07:48

Leuke haf
En erg mooie foto's!
Ook super dat jullie het zo hebben gehaald! Gefeliciteerd!