Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

noekje schreef:KiWiKo schreef:ik ga met RK mee, iemand erachter die het paard naar voren mept en iemand ernaast die het paard tegen houd, de ruiter erop moet ook flink been geven en flink vasthouden aan de voorkant.............
wanneer komt de nieuwe pennie weer uit???????
grapje zeker?
Vind je niet als je dit zelf zegt het erg paardonvriendelijk? sommige mensen
EvaloveSandy schreef:judith_cloud schreef:Hmmz, wacht ik snap het al, we werden altijd samen eerste, jury is zooooo moeilijk om te kopen.......
Jullie zijn helemaal nooit eerste!
Ik ben altijd eerste met mijn super gave wilde mustang en die is niet eens getemdKan je nagaan hoe goed ik rijden kan
.
. ruitje schreef:Breng hem naar mij, ik heb namelijk een trainingsstal speciaal voor dit soort moeilijke gevallen! Zelfs Anky heeft paarden bij mij staan.
. judith_cloud schreef:Percies, en toevallig zijn wij dr het eerst bij, maar miss kunnen we de wedstrijd over drie dagen een deal sluiten dat we met zn drieen omkopen... onee dat doen wij niet we winnen terecht..
. ik vond het eigelijk wel een goeie grap hahahha. iedereen helemaal geschokt en de penny's worden er gelijk bijgetrokken
.