!! En als je dit gewoon eenmalig deed is het geen probleem vind ik hoor! Helaas wordt hier vaak snel erg fel gereageerd op grote meisjes op kleine pony's.. Nikkii_Lisa schreef:Sommige foto's zien er inderdaad wat slordig uit. Maar kom op bokkers, eenmalig een keertje op de Shetlander gaan zitten. Dat doe ik af en toe ook nog eens hoor! Ik vind dat je van een paar foto's niet kan zien dat de pony ongelukkig is..
Ik zou eigenlijk wel of gaan rijden of longeren. Op een kleine pony zonder schoft kan je meestal niet makkelijk blijven zitten, en op een volte schuif je er wel elke x af lijkt mij, zie je ook op foto's af en toe. En ik zou een andere bodem zoeken om te rijden, dit gras is wel erg hoog waardoor je niet de bodem kan zien. Ik vind je Shetje echt om te zoenen!! En als je dit gewoon eenmalig deed is het geen probleem vind ik hoor! Helaas wordt hier vaak snel erg fel gereageerd op grote meisjes op kleine pony's..
Probeer hem kunstjes te leren, ga mennen, longeren? Een pony hoeft niet persé gereden te worden, zonder dat hij wegrot op een landje.
Ebene schreef:Ik snap dat mensen op een shetlander rijden, ik doe het ook nog wel eens![]()
Maar neem dan een normale maat van rond 1 meter.
Ik vind het niet kunnen om op een minni shet te rijden, behalve dan echt kleine kinderen.
Als ik het verkeerd heb geef me maar op mijn donder, maar volgens valt deze onder de mini's??
Cloverdale schreef:LotjeJustine schreef:
ik weet het van het halster
hoofdstel was bezet
bezet?
heb je geen eigen hoofdstel voor haar?
nja vind het beetje een rare bedoeling
als je pony nog nietnormaal aan de longe loopt waarom zou je er dan op gaan zitten hobbellen..
met iemand die erop bungeld leert die pony dat ook niet beter
(doordat de pony zo trekt, trek ik de conclusie dat die het longeren nog niet echt kent)
het vind het gewoon helemaal niet prettig dat er zon grote rijdster op zit te boemelen...(want een echte vaste zit heeft de rijdster ook nog niet echt...)LotjeJustine schreef:ojaah het rijden was 1mailig
Navidad schreef:Sorry ,maar vind het er niet uitzien, je bent mischien niet te zwaar maar je zit je pony ongelovelijk in de weg. sjeez ik dacht dat ik te groot was voor mijn paard :S
Ik vind het er ook niet echt vriendelijk aan toe gaan. Ten eerste heb je met halster longeren geen controle over je pony, al helemaal niet als je erop zit. (dat is mijn mening)
Marijkeeee : Ik ben het met je eens!! Maar het is niet jammer dat ze te groot is.
Ze zit haar pony ongevlovelijk in de weg met haar benen. Laat haar dan een grote pony zoeken en het daar op leren.
Cloverdale schreef:als die pony normaal gelongeerd kan worden zou het er niet onvriendelijk uitzien maar dat ziet het wel..
bovendien kan ik niet begrijpen dat je die pony zonder hoofdstel ging rijden terwijl je ereen hebt!
als je het uitleent ga dan nog even wachten met rijden
bovendien vind ik het al een dom idee het uit te lenen maargoed..
moet je ook zelf weten ik heb mijn mening hier neer gezet en ik vind het gewoon niet kunnen
meiske16 schreef:achjah...niet alle bokkers weten meteen hoe ze rijden moeten!!
en wat ze allemaal nodig hebben om het normaal eruit te laten zien
Ramona_lief schreef:meiske16 schreef:achjah...niet alle bokkers weten meteen hoe ze rijden moeten!!
en wat ze allemaal nodig hebben om het normaal eruit te laten zien
Hallo zeg!
Iets minder kan ook wel!
Elke topic dat ik gezien met shetlanders zie ik weer een opmerking ertussen zitten van jou .. en ja misschien kan je het zelf al raden ..
Het is altijd negatief (zover ik gezien heb zoals ik al zei!)
Misschien is dit allemaal wel een beetje te gemeen maar dat kan me geen bal meer schelen! Ik wordt der een beetje gek van..
Ja natuurlijk kan jij super rijden en natuurlijk ben je de beste en heb je de beste pony met de perfecte spullen! Nou goed?! Wil je dat horen?
Zo komt het wel bij mij over!
Waarom doe je altijd(voor zover ik gezien heb!) zo negatief over shetlanders?!
Sorry hoor ik snap het echt niet hoor wat jou aan de hand is![]()
Sommige mensen hebben nou eemaal niet zoveel geld om een grotere pony te kopen of duurderde kwaliteit spullen, hou daar is even rekening mee ..
Ramona_lief schreef:
Sommige mensen hebben nou eemaal niet zoveel geld om een grotere pony te kopen of duurderde kwaliteit spullen, hou daar is even rekening mee ..

Olympia schreef:Ramona_lief schreef:
Dit kan ik ook best begrijpen, maar ik heb ook de foto's gezien en het ziet er niet echt fijn uit.. Als het meisje zelf al met zadel en hoofdstel zou rijden en er op een goede manier zou gelongeert worden, zou het er denk ik al een stuk vriendelijker uitzien
Shetlanders zijn best sterk en dit meisje kan nu niks met een halstertje erop.. Best dom aan de ene kant, maar als je niks anders hebt, moet je het maar doen met de dingen die je wel hebt
laugrease schreef:dit is vast al heel vaak gezegt maar OMG!
dit kan toch niet? je kan meelopen man!
jezus..
laugrease schreef:dit is vast al heel vaak gezegt maar OMG!
dit kan toch niet? je kan meelopen man!
jezus..