het paard heeft een enorme onderhals..........zo slecht vind ik hetnou ook weer niet Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
het paard heeft een enorme onderhals..........zo slecht vind ik hetnou ook weer niet _Lady_lover_ schreef:jullie snappen het gewoon allemaal niet ik heb net alles uitgelegt maar ja als jullie het allemaal denken te weten jullie weten niks van mij en donna!! jullie weten niet hoe ik leef dat jullie allemaal een luizenleventje hebben met een papa en mama die alles voor je doen hoeven jullie niet te denken dat ik dat ook heb ik heb een moeder en 2 broertjes ik loop 2 krantenwijken vrijdag EN woensdag zodat ik mij pony kan onderhouden en als jullie allemaal blijven afkraken word het er niet beter op hoor!!
?
?! Waar maak je dat in godsnaam uit op..
'loopt..omg
Nikkii_Lisa schreef:_Lady_lover_ schreef:jullie snappen het gewoon allemaal niet ik heb net alles uitgelegt maar ja als jullie het allemaal denken te weten jullie weten niks van mij en donna!! jullie weten niet hoe ik leef dat jullie allemaal een luizenleventje hebben met een papa en mama die alles voor je doen hoeven jullie niet te denken dat ik dat ook heb ik heb een moeder en 2 broertjes ik loop 2 krantenwijken vrijdag EN woensdag zodat ik mij pony kan onderhouden en als jullie allemaal blijven afkraken word het er niet beter op hoor!!
Ik moet ook alles zelf betalen aan de pony die ik rijd hoor... En is dit nou jouw pony? Was toch verzorg?
Nu heb je weer zoiets wat niks met het rijden te maken heeft..
Lees mijn vorige reactie eens.. Ik probeerde je tips te geven, maar die pak je ook al niet aan.
Meid, ga tennissen want paardrijden is niet voor jou bestemd geloof ik.. Dat bewijs je hier wel mee..
?!

_Lady_lover_ schreef:@dombo nee dat is niet zo ze is al wel ff onder het zadel maar de vorige verzorger dee der niks mee dus zijn wij met der aan het oefenen.
@egnie ik bedoelde het niet banketstaaf tegen jou maar tegende andere die me egt afkraakten.
en julie weten niks van die pony.
Ze staat idd niet met oogkleppen op de wei maar der weitje is omgebouwt met een huis, stallen, een wei met andere pony's, schuren en de weg waar de auto's rijden enzo is een heel eind verder je moet ook een stukje lopen voordat je pas bij de bak bent.
en ik trek der niet aan de teugel en ze is wel ff al onder het zadel maar de vorige eigenaar deed niks ermee dus zijn wij met der aan het oefenen en waarom ik geen les neem is omdat, ik wou wel emt der naar de ponyclub maar dan ment de eigenaar met der om die tijd en op die dag dus dat gaat niet en daarom helpen me vriendinnen me met der.
en zoals ik al heb gezegt; het is niet MIJN pony.
en dat wat kiwiko ook zei van die onderhals is ook zo ze heeft een hele kleine hals.
ik vind dit egt zielig!!!!! voor het paard en als je dit oefenen noemt NOU dan weet ik niet wat jij straks onder trainen verstaat en dat met die oogkleppen heeft er niks mee te maken verder wel leuk paardje maar jamer dat ie zo gerden word!!!!
doei doei
Share schreef:mijn god meid, stop met rijden! dit is duidelijk niet jou ding!