Donna @ work met lisa en mij :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Donna @ work met lisa en mij :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:54

kom dames het paard heeft een enorme onderhals..........zo slecht vind ik hetnou ook weer niet

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:55

_Lady_lover_ schreef:
jullie snappen het gewoon allemaal niet ik heb net alles uitgelegt maar ja als jullie het allemaal denken te weten jullie weten niks van mij en donna!! jullie weten niet hoe ik leef dat jullie allemaal een luizenleventje hebben met een papa en mama die alles voor je doen hoeven jullie niet te denken dat ik dat ook heb ik heb een moeder en 2 broertjes ik loop 2 krantenwijken vrijdag EN woensdag zodat ik mij pony kan onderhouden en als jullie allemaal blijven afkraken word het er niet beter op hoor!!

Ik moet ook alles zelf betalen aan de pony die ik rijd hoor... En is dit nou jouw pony? Was toch verzorg?

Nu heb je weer zoiets wat niks met het rijden te maken heeft..
Lees mijn vorige reactie eens.. Ik probeerde je tips te geven, maar die pak je ook al niet aan.
Meid, ga tennissen want paardrijden is niet voor jou bestemd geloof ik.. Dat bewijs je hier wel mee..

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:00

leuk beestje maar als zij echt hoog met dat hoofd omhoog gaat kan je Maybe een martingaal of een tideman gebruiken??

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:21

Leestekens? Wat zijn dat ?
Leuke pony, maar echt NEEM LES..alsjeblieft..
Hmm, vind 't trouwens heel erg knap van je dat je kan zeggen dat iedereen die volgens jou je 'afkraakt' (min of meer advies geeft) een luizenleventje heeft ?! Waar maak je dat in godsnaam uit op..
Dat 't jou pony niet is, en je immers geen anky bent, betekent dus ook niet dat je haar maar ff in de krul moet trekken.. Ontspanning, dat lijkt me íets belangrijker dan of ze mooi 'aan de teugel 'loopt..omg

Lees nou alsjeblieft alle voorgaande tips eens door, denk je dat men 3 pagina's voltypt met iets wat ze niet menen? Ik denk het niet. Succes ermee...

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:27

Ik denk dat als je je pony wat meer laat ontspannen (geef hem daar ook de kans toe) hij al een stuk beter gaat lopen.
Het is niet voor niets samen nageven. Zodra hij ontspant, ontspan jij je ook. En ik zie graag wat meer lengte in de hals.
Succes ermee.

femkemaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:55

Nikkii_Lisa schreef:
_Lady_lover_ schreef:
jullie snappen het gewoon allemaal niet ik heb net alles uitgelegt maar ja als jullie het allemaal denken te weten jullie weten niks van mij en donna!! jullie weten niet hoe ik leef dat jullie allemaal een luizenleventje hebben met een papa en mama die alles voor je doen hoeven jullie niet te denken dat ik dat ook heb ik heb een moeder en 2 broertjes ik loop 2 krantenwijken vrijdag EN woensdag zodat ik mij pony kan onderhouden en als jullie allemaal blijven afkraken word het er niet beter op hoor!!

Ik moet ook alles zelf betalen aan de pony die ik rijd hoor... En is dit nou jouw pony? Was toch verzorg?

Nu heb je weer zoiets wat niks met het rijden te maken heeft..
Lees mijn vorige reactie eens.. Ik probeerde je tips te geven, maar die pak je ook al niet aan.
Meid, ga tennissen want paardrijden is niet voor jou bestemd geloof ik.. Dat bewijs je hier wel mee..

ik werk ook 25 uur in de week naast mijn school, daarnaast moet ik 2 keer per dag naar me paard om hem te voeren en binnen/buiten te zetten dus niet doen alsof je het zo moeilijk heb ladylover!!!! Als je het niet aan kan of niet ernaast geen les meer kan nemen doe hem dan weg

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:08

ik vind dat bokt reactie's soms heel hard kan laten overkomen! ik snap dat er mensen zijn die het beter weten maar doe dit alsjeblieft een beetje wat netter! ik ken het meisje niet die er op rijdt, maar ik zou het prettiger vinden als er iets aardige reacties komen inplaats van dat harde afgeknauw!.. want het lijkt wel of jullie ineens met z'n alle haar aanvallen ! okal bedoelen jullie het niet zo

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:11

oownee?:P:Pgrapje

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:22

een pony die nageeflijk moet worden moet dat uit ontspanning doen. ga gewoon nog niet teveel bezig met aan de teugel rijden, dat komt vanzelf. Maar ga je pony nooit in de krul trekken. Dan kan hij niet lekker door zijn lijf gaan lopen en dat is toch de bedoeling , dat je pony losser word ? als je hem naar beneden trekt rijd je hem alleen maar vast. veel succes ermee!

en doe niet of je het thuis heel moeilijk hebt , want daar kan je pony toch ook niks aan doen??

ik betaal mijn paardje ook helemaal zelf en daar werk in ook keihard voor!!!! En dat heb ik er ook zeker wel voor over!!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:24

waarom doet iedereen het commentaar wel 1000 keer achter elkaar? is toch ook niet eerlijk voor dat meisje? 1/á2 x vind ik vaak zat om dat te horen te krijgen!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 21:50

Misschien ja, maar ze zei toch in haar reactie zelf dat ze er niets mee doet..? Dan moet ze dit topic ook niet plaatsen als ze geen commentaar wil! Bedoel, ze kan ook gewoon zeggen; oke bedankt ik doe er wat mee... ?!
Daar is het namelijk voor bedoelt..Niet hoevaak iemand iets te horen krijgt of dat je haar aanvalt etc..

@ panache..wat is hard afgeknauw? Gniffel

Joeptje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:49

Heey, mooie pony heb je! Jammer dat alles er een beetje gespannen uitziet, probeer misschien zelfs iets meer na te geven met je handen, zo is het voor Donna leuker en zal ze zelf ook meer nageven, wat voor jou ook leuker rijdt. Hoe het eruitziet is niet zo belangrijk, zolang jullie BEIDEN plezier hebben in het rijden, komt alles goed!

Groetjes

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:26

mooie pony maar net als de anderen vind ik het niet paardvriendelijk uitzien! Teugels kort en trekken maar! Geef je pony ook eens wat lengte in die hals

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:22

ik wil niet zeuren hoor zo veel werk jij niet
ik ben ook nog maar 15 en je wil niet weten wat ik allemaal werk
ik heb in 1 week ruim 40 uur gewerkt als het niet meer is ookal mag het niet
dus zo zwaar heb je het niet ik heb me baantje die ik nu heb en een krantenwijk gehad 4 dagen in de week dus egt zwaar heb je het niet.

en als je het niet aan kan stop er dan lekker mee.
ik ben ook met me krantenwijk gestopt zodat ik nu verder kan met me baantje bij de hema

dit is niet eens je eigen paardje dus waarvoor zal je er dan zo hard voor werken en als die eigenaar niet eens haar dag wil aan passen zodat jij les kan krijgen vind ik ook maar een beetje raar

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:29

Ik ga volledig met de rest mee.
Bij de tweede vind ik het er erg 'in de krul getrokken' uitzien.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 11:33

Nagevelijkheid gaat vanuit ONTspanning. Jij rijd je pony niet nagevelijk, je trekt hem in de krul. Dus idd les nemen. Je rijd je pony zo helemaal vast, en daar worden jullie beiden niet gelukkiger van.

craz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:06

Ik vind het toch wel een beetje overdreven hoe hier gereageerd wordt. Het meisje zei toch zelf dat ze ging letten op de zaken waar ze (op een vriendelijke wijze)commentaar op heeft gekregen.
Ik weet niet hoeveel volwassen personen hier in dit topic hebben gereageerd want het is gewoon kinderachtig om zo te blijven doordrammen.
Ik vind het een leuke pony en commentaar is al gegeven

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:20

He jongens doe eens normaal zeg !! dit loopt uit op straks een ruzie, en daar is dit topic niet om aangemaakt toch ?

ontopic blijven is een kleine moeite.... nu weet ze het wel.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:34

Wel een leuk pony'tje om te zien trouwens.
Wat voor ras is het?

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:54

hij wordt helemaal niet aan de teugel getrokken hij begon net te ontpannen en toen zijn we gestopt en donna heeft een vrij kort nekje daarom heeft ze ook zo weinig lengte in haar hals!!! en er staat tog niet geef maar afkraakent commentaar!!! maar dat doen jullie wel jullie doen alsof een pony al zielig is als die moet werken en hoe kun je zoveel bepalen op een foto dan moet je hem in het echt zien lopen want er zitten gespannen stukjes tussen maar ook ontspannen stukjes tussen en hou op met mirella en mij af te kraken.

Zwennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:17

_Lady_lover_ schreef:
@dombo nee dat is niet zo ze is al wel ff onder het zadel maar de vorige verzorger dee der niks mee dus zijn wij met der aan het oefenen.

@egnie ik bedoelde het niet banketstaaf tegen jou maar tegende andere die me egt afkraakten.

en julie weten niks van die pony.
Ze staat idd niet met oogkleppen op de wei maar der weitje is omgebouwt met een huis, stallen, een wei met andere pony's, schuren en de weg waar de auto's rijden enzo is een heel eind verder je moet ook een stukje lopen voordat je pas bij de bak bent.

en ik trek der niet aan de teugel en ze is wel ff al onder het zadel maar de vorige eigenaar deed niks ermee dus zijn wij met der aan het oefenen en waarom ik geen les neem is omdat, ik wou wel emt der naar de ponyclub maar dan ment de eigenaar met der om die tijd en op die dag dus dat gaat niet en daarom helpen me vriendinnen me met der.

en zoals ik al heb gezegt; het is niet MIJN pony.

en dat wat kiwiko ook zei van die onderhals is ook zo ze heeft een hele kleine hals.

DAT HET NIET JOU PONY IS okeej maar dan hoef je em niet zo te rijden ik vind dit egt zielig!!!!! voor het paard en als je dit oefenen noemt NOU dan weet ik niet wat jij straks onder trainen verstaat en dat met die oogkleppen heeft er niks mee te maken verder wel leuk paardje maar jamer dat ie zo gerden word!!!! doei doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:33

mijn god meid, stop met rijden! dit is duidelijk niet jou ding!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:57

haha weer zo'n penny-topic

arm kind

maar meisje ze hebben wel gelijk, en het is aan jou om er wat mee te doen.

Maar mensen na 30 keer exact hetzelfde commentaar weet ze het volgens mij wel...
tenminste dat neem ik aan...

Je hebt wel een BRAVE pony, ik zou dat als paard niet pikken...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:05

Share schreef:
mijn god meid, stop met rijden! dit is duidelijk niet jou ding!

dit vind ik wel een beetje te hard overkomen

Dat het er niet ontspannen uitziet en er nog veel aan gesleutelt worden dat ziet iedere leek ook nog wel, maar om nou te zeggen dat die pony zwaar mishandeld word en ze geen pony waard is, kom op zeg, we zijn allemaal wel eens niet echt superlekker bezig geweest. Daarnaast vind ik dat ze op zich best open staat voor het normale commentaar. Ik denk dat ze er met veel les en begeleiding best wel komt

Voor de rest leuke pony

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:33

ik ga mee de rest mee..de pony kijkt in en in triest
heel jammer dat je dat zelf niet ziet.........

misschien bedoel je het wel goed maar je moet nog een hoop leren
deze pony is NIET @ work
met werken heeft het niets te maken..het dier staat stijf van de spanning en ontwikkeld dus de verkeerde spieren
ga de pony gewoon lekker naar voren rijden zonder teugeldruk neem les van een goede instructeur en je zal zien dat de pony er veel meer plezier in krijgt.. en jij ook

nog een Tip:
vraag of de tanden van de dier eens nagekeken kunnen worden door de dierenarts of een goede paardentandarts
als ie zo moeilijk nageeft kunnen best flinke haken zitten die pijn doen
want op deze manier houd deze pony het niet lang vol.. vrees ik

ga ook eens een boek lezen over het doel van dressuur ..misschien valt het kwartje wel ...en begin je te begrijpen wat we bedoelen
succes verder