Quellian schreef:Anoukie schreef:
Want en waarom? Omdat je zo graag een slotje op mijn topic wil?
Nee hoor, omdat een bokker een PB naar haar in het topic plaatst. Lijkt me niet de bedoeling
Wie???? Wie doet nou zoiets???Tsssss.....
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Quellian schreef:Anoukie schreef:
Want en waarom? Omdat je zo graag een slotje op mijn topic wil?
Nee hoor, omdat een bokker een PB naar haar in het topic plaatst. Lijkt me niet de bedoeling
Wie???? Wie doet nou zoiets???

dynamiek schreef:Leven en laten leven![]()
Anouk leuke foto's hoor!

ze zijn een beetje verderw eg, maar je ziet wel dat Anoukie recht zit!
Venetia schreef:
Kaja, wat is je leeftijd?
Dat wil jij wel weten hè???
?? 
ik nog niet.... 

Kaja schreef:Venetia schreef:
Kaja, wat is je leeftijd?
Dat wil jij wel weten hè???
Wil je ook gelijk mijn rij niveau weten??

Sjors is zeker stoer
Heeeel veel succes morgen gaat zeker lukken met zo'n juweeltje onder je ploppertje
Ik denk dat, dat maar weinig mensen doen hier
knightloekie schreef:hehehe EINDELIJK kan ik de foto's eens zienSjors is zeker stoer
Heeeel veel succes morgen gaat zeker lukken met zo'n juweeltje onder je ploppertje
![]()
![]()
En wat je houding betreft moment opnames terwijl je aan het lichtrijden bent... is meestal niet zo'n mooi gezicht..
Dus mensen die over haar houding vallen... ze heeft het uitgelegd en laten zien hoe ze normaal zit !!!!!!!!!!!! Zij durft tenminste de wat "mindere" foto's te plaatsenIk denk dat, dat maar weinig mensen doen hier
Venetia schreef:
JAAAA!!!!
Wil alles van je weten!
Kaja schreef:Venetia schreef:
JAAAA!!!!
Wil alles van je weten!
![]()
![]()
Waarom, als ik vragen mag...?
Grapje)
?
. Ik ben zelf de meest kritische persoon op mijn rijden en als je mijn topics met rijfoto's terugleest, zul je zien dat ik zelf mijn fouten heel goed kan toegeven. Maar voorover zitten? Nee, dat doe ik echt niet. Je vindt mij niet netjes zitten? Dat kan en dat mag, maar dat betekent niet dat ik daar dan niets op mag zeggen.
.
. Mijn onderbenen (vrnl. rechts) liggen idd te ver naar achteren, dat is een aandachtspunt voor mij. Venetia schreef:Die broek blijft schoon, anders moet je trakteren!
Ik heb de foto's aan een nieuwe uitgebreide analyse onderworpen.
De foto's die je als vergelijkingsmateriaal hebt gegeven, daar zit je echt heel mooi.
Je rug is inderdaad gewoon recht op de meeste foto's van sjors. Ik denk dat het vermoeden dat je naar voren zit voortkomt uit het feit dat de lijn heup hak schouder iets doorbroken is, omdat je onderbeen wat verder terug ligt dan je verdere lijf. Dat komt vast weer voort uit het feit dat je op dat moment drijft.
Verdere analyses op aanvraag.
Aanvallen op deze analyse toegestaan.