Tycho (v. Ferro) @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rocco1

Re: Tycho (v. Ferro) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:22

mooi paard, maar al 1.81 dat is erg groot zeg.. zou hij nog groeien?

hij ziet er idd erg machtig uit.

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 15:09

eej lenn,
leuke foto's weer!
wat is het toch een knapperd!!!!!
echt een leuk paard!!
wat rijden jullie nu??

groetjes karin.
p.s. je houding is toch goed zo??

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 15:45

Ik vind het altijd zo leuk om foto's van hem te zien, ik vind m super en je zit er erg netjes op!
Groetjes, Jooske.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 17:32

Grappig dat jullie hem allemaal zo groot vinden, ik zie dat zelf echt niet meer. Ik heb wel heel erg dat ik andere paarden snel klein vind

Maar bedankt voor alle complimenten, kon ik wel weer even gebruiken eigenlijk. Ik ben de laatste tijd zo wisselend gepunt, geen touw aan vast te knopen :s Maar vandaag weer gewonnen met 178 punten en de andere 167 terwijl ik niet tevreden was Nouja jurysport zullen we maar zeggen.

imposantje schreef:
eej lenn,
leuke foto's weer!
wat is het toch een knapperd!!!!!
echt een leuk paard!!
wat rijden jullie nu??

groetjes karin.

heej toevallig ik had het vandaag nog met Ingrid over jou/Nikita! (ze had weer twee keer de Z2 gewonnen ) Maar het gaat er goed mee toch? Wanneer zien we jullie op het wedstrijdterrein verschijnen? Tycho en ik starten voorlopig nog L1 trouwens!

Anoukie schreef:
Wat een knoeperd . Hij lijkt iedere keer weer gegroeid . Hoe groot is hij nu eigenlijk?

Rijden ziet er best goed uit, al heb ik het idee dat ik je wel eens fijner te paard heb zien zitten op foto's . Maar hij ziet er geweldig uit en gewoon lekker zo doorgaan, dan komen jullie er vast wel !

1.81 de laatste keer. Maar dat groter zal wel lijken omdat hij nu breder geworden is waardoor ik met mn benen nog maar halverwege zn ribbenkast kom ofzo Ik ga hem ook niet meer meten, vanaf nu wil ik het niet meer weten haha. Dan te bedenken dat hij nog niet eens ijzers heeft. Maar hoezo wel eens fijner te paard zien zitten? Ik heb een nieuw zadel misschien is dat het..

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:53

Wat een plaatje echt super! Jullie zijn een mooie combinatie! en Idd wat een reus zeg, maar het is echt een plaatje

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:56

Wauw tycho is nog steeds ontzettend gaaf! Wat is ie toch groot! Hoeveel wps heb je nu ondertussen al in de L1?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 21:06

stalleke schreef:
Wauw tycho is nog steeds ontzettend gaaf! Wat is ie toch groot! Hoeveel wps heb je nu ondertussen al in de L1?

6...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:12

En ik vind dit nou echt een geweldig paard Maar ik val in herhaling want dat zeg ik onderhand elk topic

Kleine opmerking: volgens mij heb je meer druk op je rechterhand. Op een aantal fotos breng je je elleboog aan de rechterkant verder naar achteren dan je linkerkant. Ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is, of toevallig zo is zonder meer druk uit te oefenen, maar dat viel me op

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 21:20

Hermesdeux schreef:
En ik vind dit nou echt een geweldig paard Maar ik val in herhaling want dat zeg ik onderhand elk topic

Kleine opmerking: volgens mij heb je meer druk op je rechterhand. Op een aantal fotos breng je je elleboog aan de rechterkant verder naar achteren dan je linkerkant. Ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is, of toevallig zo is zonder meer druk uit te oefenen, maar dat viel me op

nouja ik denk dat dat zo lijkt omdat ik mijn teugels gewoon niet even lang heb (binnenteugel altijd langer). Vreselijk irritant ik heb dat gewoon niet in de gaten Maar ik ben idd wel handiger/sterker met rechts dus misschien werk ik er ook wel meer mee in zal er eens op letten.

Maar verder bedankt

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:23

Lenn schreef:
Anoukie schreef:
Wat een knoeperd . Hij lijkt iedere keer weer gegroeid . Hoe groot is hij nu eigenlijk?

Rijden ziet er best goed uit, al heb ik het idee dat ik je wel eens fijner te paard heb zien zitten op foto's . Maar hij ziet er geweldig uit en gewoon lekker zo doorgaan, dan komen jullie er vast wel !

1.81 de laatste keer. Maar dat groter zal wel lijken omdat hij nu breder geworden is waardoor ik met mn benen nog maar halverwege zn ribbenkast kom ofzo Ik ga hem ook niet meer meten, vanaf nu wil ik het niet meer weten haha. Dan te bedenken dat hij nog niet eens ijzers heeft. Maar hoezo wel eens fijner te paard zien zitten? Ik heb een nieuw zadel misschien is dat het..

Het fijner zitten bedoel ik dan vooral in je eigen houding, rug en schouders. Niets eens je zit, kan me nl. best goed voorstellen dat hij niet altijd even makkelijk uit te zitten is, zeker niet met een grote galop.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 21:25

Anoukie schreef:
Lenn schreef:

Het fijner zitten bedoel ik dan vooral in je eigen houding, rug en schouders. Niets eens je zit, kan me nl. best goed voorstellen dat hij niet altijd even makkelijk uit te zitten is, zeker niet met een grote galop.

ooh oke. Maare, zijn galop zit eigenlijk zaaalig

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:47

Wat een machtig paard!

Echt een prachtpaardje! En volgens mij rijd ie heerlijk!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:54

Hee proficiat nog! Viel toch mee dus!
Wel vervelend dat je zo verschillend gepunt bent deze zomer, maar komt deze winter vast helemaal goed.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 22:14

Hey Lenn weer foto's van de grote vriend van Solide

Wat is en blijft het toch een knapperd zeg

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 18:16

heej late reactie ik ben weer s op intro geweest, maar bedankt voor de complimenten

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 18:58

lovejewel schreef:
wauww.. wat een reus! of ben jij nou zo klein? maar dan is het in iedergeval een MOOIE reus;)

jah precies dat zag ik ook
hahaha

gaaf beestje hoor!
ziet er wel netjes uit!probeer zelf nog iets meer achterover tegaan zitten en dieper in het zadel: geniet van de passen die het paard onder je maakt. dus ga ervoor zitten

af en toe loopt je reus ook wel wat diep,maar het zal wel niet meevallen om zon kolos opwaarts te rijden,gezien je zelf niet al te groot bent... op sommige fotos heb je um al super aant lopen hoor

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 19:38

nou ik ben helemaal niet klein 1.72 haha..
ik stel hem expres wat lager in omdat hij juist niks liever doet dan zich oprichten Maar bij sommige foto's mag de neus er meer uit ja dat klopt! Maarja t valt ook ammel niet mee he

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:42

ah zo

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:45

Ik wil ook zo'n grote die niet lomp is, zoals de jouwe

Wat een lekker ding zeg!!
(de mijn is m aar 1.64 ne ben zelf 1.79 m)

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:21

Boh hé wat rijd jij een reus van een paard zeg, maar wel een knappe reus! Hij is al aardig aan het uitzwaren voor een 5-jarige.
Hij loopt ook netjes en opzich is dat varieren in houding nog niet eens zo verkeerd hoor, leert hij op verschillende manieren lopen.
Succes verder met hem.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:14

oke lekker orgineel: wat een MOOI.. GROOT paard ik zou er zeker trots op zijn

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 09:58

Heey daar hebben we hem weer
Hij is inderdaad beter aan het lopen in de galop, tenminste op de foto's zo te zien, ja die draf blijft moeilijk met die grote paarden, maar komt wel goed met zo'n ruiter als jouw lijkt mij want het blijft een kunst zo'n groot paard goed bij elkaar rijden ik ga deze week mijn grote reus ook weer oppakken dies ook 1.80 en nog maar 3 jaartjes oud hihi

Ach ja en die verschillende punten heb ik ook al last van in de L1 rij ik een super proef 160 rijd ik super verkeerd 171 dat ik het dan niet meer snap, en bij die 171 punten ging ze een perfecte stap/galop overgang en ging ze steigeren of terwel allemaal dingen die we niet moeten doen, rare sport is de dressuur tog wel..
Maar heel veel succes!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 13:02

Zoro schreef:
Ach ja en die verschillende punten heb ik ook al last van in de L1 rij ik een super proef 160 rijd ik super verkeerd 171 dat ik het dan niet meer snap, en bij die 171 punten ging ze een perfecte stap/galop overgang en ging ze steigeren of terwel allemaal dingen die we niet moeten doen, rare sport is de dressuur tog wel..
Maar heel veel succes!!

Nouja bij mij is het zowaar nog erger! Rijd ik een hele nette proef, heb ik 147 punten, rijd ik een slechte proef, win ik met 178 punten. Nou was die 147 punten wel in Limburg en daar schijnen wij Brabo's gediscrimineerd te worden zeggen ze...? hahah.. goeie smoes wel

Ohja, ik ben wel benieuwd naar jouw reus, wel foto's plaatsen dan he
Laatst bijgewerkt door Lenn op 20-08-05 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:04

Daarom ben ik verhuist
Over een paar jaar ga ik in Limbo land de punten scoren...
(eerst nog eens op mijn Tango te blijven zitten)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:33

wow, echt een mooi en groot paard
het ziet er goed uit!