Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouja jurysport zullen we maar zeggen.imposantje schreef:eej lenn,
leuke foto's weer!
wat is het toch een knapperd!!!!!
echt een leuk paard!!
wat rijden jullie nu??
groetjes karin.
) Maar het gaat er goed mee toch? Wanneer zien we jullie op het wedstrijdterrein verschijnen?
Tycho en ik starten voorlopig nog L1 trouwens! Anoukie schreef:Wat een knoeperd. Hij lijkt iedere keer weer gegroeid
. Hoe groot is hij nu eigenlijk?
Rijden ziet er best goed uit, al heb ik het idee dat ik je wel eens fijner te paard heb zien zitten op foto's. Maar hij ziet er geweldig uit en gewoon lekker zo doorgaan, dan komen jullie er vast wel
!
Ik ga hem ook niet meer meten, vanaf nu wil ik het niet meer weten haha. Dan te bedenken dat hij nog niet eens ijzers heeft. Maar hoezo wel eens fijner te paard zien zitten? Ik heb een nieuw zadel misschien is dat het..
echt super! Jullie zijn een mooie combinatie! en Idd wat een reus zeg, maar het is echt een plaatje 
stalleke schreef:Wauw tycho is nog steeds ontzettend gaaf! Wat is ie toch groot! Hoeveel wps heb je nu ondertussen al in de L1?
Maar ik val in herhaling want dat zeg ik onderhand elk topic
Hermesdeux schreef:En ik vind dit nou echt een geweldig paardMaar ik val in herhaling want dat zeg ik onderhand elk topic
![]()
Kleine opmerking: volgens mij heb je meer druk op je rechterhand. Op een aantal fotos breng je je elleboog aan de rechterkant verder naar achteren dan je linkerkant. Ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is, of toevallig zo is zonder meer druk uit te oefenen, maar dat viel me op
Maar ik ben idd wel handiger/sterker met rechts dus misschien werk ik er ook wel meer mee in zal er eens op letten.
Lenn schreef:Anoukie schreef:Wat een knoeperd. Hij lijkt iedere keer weer gegroeid
. Hoe groot is hij nu eigenlijk?
Rijden ziet er best goed uit, al heb ik het idee dat ik je wel eens fijner te paard heb zien zitten op foto's. Maar hij ziet er geweldig uit en gewoon lekker zo doorgaan, dan komen jullie er vast wel
!
1.81 de laatste keer. Maar dat groter zal wel lijken omdat hij nu breder geworden is waardoor ik met mn benen nog maar halverwege zn ribbenkast kom ofzoIk ga hem ook niet meer meten, vanaf nu wil ik het niet meer weten haha. Dan te bedenken dat hij nog niet eens ijzers heeft. Maar hoezo wel eens fijner te paard zien zitten? Ik heb een nieuw zadel misschien is dat het..
Anoukie schreef:Lenn schreef:1.81 de laatste keer. Maar dat groter zal wel lijken omdat hij nu breder geworden is waardoor ik met mn benen nog maar halverwege zn ribbenkast kom ofzoIk ga hem ook niet meer meten, vanaf nu wil ik het niet meer weten haha. Dan te bedenken dat hij nog niet eens ijzers heeft. Maar hoezo wel eens fijner te paard zien zitten? Ik heb een nieuw zadel misschien is dat het..
Het fijner zitten bedoel ik dan vooral in je eigen houding, rug en schouders. Niets eens je zit, kan me nl. best goed voorstellen dat hij niet altijd even makkelijk uit te zitten is, zeker niet met een grote galop.

lovejewel schreef:wauww.. wat een reus! of ben jij nou zo klein? maar dan is het in iedergeval een MOOIE reus;)

op sommige fotos heb je um al super aant lopen hoor
1.72 haha..
Maar bij sommige foto's mag de neus er meer uit ja dat klopt! Maarja t valt ook ammel niet mee he
aar 1.64 ne ben zelf 1.79 m)
ik zou er zeker trots op zijn
ik ga deze week mijn grote reus ook weer oppakken dies ook 1.80 en nog maar 3 jaartjes oud hihi
dat ik het dan niet meer snap, en bij die 171 punten ging ze een perfecte stap/galop overgang en ging ze steigeren of terwel allemaal dingen die we niet moeten doen, rare sport is de dressuur tog wel.. Zoro schreef:Ach ja en die verschillende punten heb ik ook al last van in de L1 rij ik een super proef 160 rijd ik super verkeerd 171dat ik het dan niet meer snap, en bij die 171 punten ging ze een perfecte stap/galop overgang en ging ze steigeren of terwel allemaal dingen die we niet moeten doen, rare sport is de dressuur tog wel..
Maar heel veel succes!!