Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik dacht bij de eerste foto's ook zo van oh nee he maar het loopt goed af 
fransheijs schreef:Ik zal kijken of ik de volgende keer een setje kan samenstellen waarvan jullie zeggen.....wow wat een kluns! stop er maar mee! haha dat is natuurlijk ook wel eens leuk

Odie schreef:M_A_X_ schreef:kimmie1 schreef:
Zal nu wel half bokt over me heen gaan krijgen maar zou zelf graag wat meer lengte zien. Vind het paard erg opgericht en bij elkaar/verzameld gereden worden.
Nouw ik ben het helemaal met je eens!! cker z'n jong paard!! lekker op lengte rijden!!
Maar mooi paard hoor!!
Waarom zou hij meer "op lengte" gereden moeten worden? Waar wil je dan meer lengte in hebben??? Wees blij dat ie op deze leeftijd al een stukje zó bergop en in balans kan lopen. Wees blij dat ie op deze leeftijd al aangeeft meer te kunnen verzamelen. Dat beloofd wat voor de toekomst. Alsof je zo'n beest kapot rijdt wanneer je hem even netjes -gesloten- aan het draven hebt. Onzin. Ik denk niet dat fransheijs hem dag in dag uit in deze opgerichte houding laat vastrotten.

mooi beesie
.
. Kun je meteen laten zien wat echt opgericht rijden is en hoe je de ontspanning afwisselt met inspanning
. Want met zo'n brok dynamiet onder je als dit paard zo te zien is, kun je nu eenmaal niet altijd fijn op lengte rijden is mijn ervaring
.
maar ja nu ga ik als vrijgezel ook nog eens zeggen dat de baas er ook wel mag wezen
en dat zeg ik niet gauw haha, maar je paard heeft een super mooi beenwerk en lijkt me heerlijk ding om te rijden
veel plezier ermee 
BeLoVeD schreef:missnynke schreef:stoer hoor, zonder veiligheidscap, en wel met je petje achterstevoren.
wow, me is onder de indruk!
Nou idd
Ik vind het er echt super netjes uit zien voor zo'n jong ding en ik geloof ook best dat je m met wat meer lengte kan rijden, er is niks mis met af en toe wat oprichting toch?