Voor de liefhebber

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fjordowner18

Re: Voor de liefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 18:57

wow gaaf paard, maar zoiets zou ik zelf echt niet willen rijden, veel te druk zo te zien, maar wel erg mooi om naar te kijken.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 18:57

Ik vind het er wel goed uit zien! ook dat je je hengst zo bijelkaar rijdt vind ik mooier en beter,dan zo lang.

op de eerste foto ziet je paardje er nog wat ongetoilleteerd uit,maar later wordt het beter en mooier

ga je er geen wedstrijdne mee rijden?

NoNeTtE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 18:58

voor een 4jarige vind ik dit al heel knap de mijne loopt zelfs zo mooi nog niet en die is al 13 heb er ook maar pas een jaartje maar owkeej. mooie foto's en ik vind dat somige mensen hierzo niet zo moeten zeiken over wat nou beter moet en kan hij is pas 4 en moet nog veel leren en zo te zien krijgt hij een goede training dus dat gaat volgens mij helemaal goed komen.
prachtig beest trouwens !!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:48

Gaaf dier zeg! En je rijdt hem ook goed zo te zien Ik dacht bij de eerste foto's ook zo van oh nee he maar het loopt goed af
Wat zit er nog meer achter en hoe groot is ie? Of ben jij gewoon zo groot

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 19:49

Haha, dank jullie wel iig! Ik zal kijken of ik de foto's in de loop van de week een keer kan veranderen! Is ook wel weer leuk! Dit zijn voor het oog mooie foto's maar er kan veel aan verbeterd worden. Maar foto's zijn ook maar momentopname!

Ik zal kijken of ik de volgende keer een setje kan samenstellen waarvan jullie zeggen.....wow wat een kluns! stop er maar mee! haha dat is natuurlijk ook wel eens leuk!

Commentaar mag altijd! BTW het is een Gribaldi x Burggraaf

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:56

wat voor bloed zit er nog meer achter?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:56

fransheijs schreef:
Ik zal kijken of ik de volgende keer een setje kan samenstellen waarvan jullie zeggen.....wow wat een kluns! stop er maar mee! haha dat is natuurlijk ook wel eens leuk

Dat is niet aan te raden op bokt

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:12

knap paard heb je!!
mooi voorbeengebruik zo te zien op de foto's, je mag er vast en zeker trots op zijn!!
en je rijdt ook heel netjes

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:37

Gaaf paard heb je! Ziet er goed uit

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 20:45

tnx

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:50

ziet er netjes uit. Heel gaaf beest

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:57

Odie schreef:
M_A_X_ schreef:
kimmie1 schreef:
Zal nu wel half bokt over me heen gaan krijgen maar zou zelf graag wat meer lengte zien. Vind het paard erg opgericht en bij elkaar/verzameld gereden worden.

Nouw ik ben het helemaal met je eens!! cker z'n jong paard!! lekker op lengte rijden!!
Maar mooi paard hoor!!

Waarom zou hij meer "op lengte" gereden moeten worden? Waar wil je dan meer lengte in hebben??? Wees blij dat ie op deze leeftijd al een stukje zó bergop en in balans kan lopen. Wees blij dat ie op deze leeftijd al aangeeft meer te kunnen verzamelen. Dat beloofd wat voor de toekomst. Alsof je zo'n beest kapot rijdt wanneer je hem even netjes -gesloten- aan het draven hebt. Onzin. Ik denk niet dat fransheijs hem dag in dag uit in deze opgerichte houding laat vastrotten.

In zijn hals! wat denk je.? als je deze foto's bekijkt zie je dat hij alleen maar in een opgerichte houding loopte en ik vind dat je een jong paard laag moet rijden en daarna kun je en oppakken!

Maar goed daar zijn de meningen over verdeelt!! en ik doe dit al jaren en ik vind dat het werkt!

Sunshine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:13

wat een ontzettend heerlijk ding...
zn gangen zijn al helemaal om te kwijllllennnn........

ik hou van hittepetitjes, mijn paardjes zijn ook lekkere hitsies, heerlijk toch veel beter dan zo´n slome knol

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:16

Zoooo mooi beesie
Leuke foto's

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:24

Zoals max inderdaad al uitlegd in de hals, en door het lijf in zijn algemeenheid. Begrijp me niet verkeerd, vind het absoluut een kwijlpaard en een zeer mooi voorbeen gebruik. Maar ik weet uit ervaring dat je problemen later in je lengte buiging kunt krijgen als je je paard te veel in deze opgerichte houding laat lopen. Bedoel dus dat ik zelf een jong paard liever niet in deze houding zie maar met wat meer lengte. Maar das puur mijn ervaring, dat daar op latere leeftijd/hogere klassen problemen uit kunnen komen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:33

Ik heb er geen verstand van, maar vind hem wel érg opgekropt lopen voor het beeld, iets langer van voren lijkt mij mooier én prettiger voor zo'n jong (mooi) paard

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:41

Mooi paard Frans!
Hoe staat het met de dates?

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:47

Denken jullie nou echt dat fransheijs dat dier vol continue zo opgericht rijdt?

Ik weet zeker dat ook hij gewoon laag en losjes begint en hem pas daarna opricht en meer verzameld. Gezien het feit dat hij nog niet zo lang hier op bokt is heeft hij volgens mij alleen de foto's geplaatst die hij zelf het meest spectaculair vond en niet die waar je de chronologische volgorde van zijn rijden in terug ziet, wat de meesten hier dus wel verwachten.

Er is nix ongezond, zielig, slecht of wat dan ook om je vierjarige ff een stukje op te richten en van de grond te laten draven. Het dier zal zonder twijfel het grootste deel van de tijd in een langere en lagere houding gereden worden, maar daar heeft fransheijs geen foto's van geplaatst.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:23

Frans, wat een super knol .

Nu wil ik uiteraard ook graag foto's zien van je andere, verder afgerichte crack . Kun je meteen laten zien wat echt opgericht rijden is en hoe je de ontspanning afwisselt met inspanning . Want met zo'n brok dynamiet onder je als dit paard zo te zien is, kun je nu eenmaal niet altijd fijn op lengte rijden is mijn ervaring .

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:33

tjaha wat en kwijl beest maar ja nu ga ik als vrijgezel ook nog eens zeggen dat de baas er ook wel mag wezen en dat zeg ik niet gauw haha, maar je paard heeft een super mooi beenwerk en lijkt me heerlijk ding om te rijden veel plezier ermee

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:35

BeLoVeD schreef:
missnynke schreef:
stoer hoor, zonder veiligheidscap, en wel met je petje achterstevoren.
wow, me is onder de indruk!

Nou idd

zo gezellig die vrouwen hier onder elkaar.. je doet het hier niet snel goed hoor frans, ook als man niet! Dus bereid je maar vast voor!!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:35

gaaf paardje

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:45

Bokt zou bokt weer eens niet zijn zonder meteen afgezeken te worden als je al voorzichtig je mening geeft. Bij deze Odie: je hebt helemaal gelijk!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:54

Wauww wat een super mooi paard, je kan idd zien dat ie lekker heet is Ik vind het er echt super netjes uit zien voor zo'n jong ding en ik geloof ook best dat je m met wat meer lengte kan rijden, er is niks mis met af en toe wat oprichting toch?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:56

moooooooiiii paard!!!!
lijkt me echt stoer om daarop te rijden!!

ik ga toch even iets van commentaar geven over het niet dragen van een cap.
ik begrijp dat het fijner rijd.

toch vind ik dat jij, en andere bekende/ goede ruiters, een voorbeeld functie hebben tegenover de 'fans'.

zoals je kan lezen wordt er nu al geroepen van oo, ja ik rijd ook liever zonder haha enzo.

wat dat betreft zou het een idee kunnen zijn om (op foto's) wél een cap te dragen.
(en je zal er toch vast wel 1tje hebben voor op concour?)

verder: geen commentaar, geweldig mooi!