loopt ook lekker!
probeer je paard iets meer op te sluiten, zie verschil foto 2 en 3.
op foto 2 is de hals nl iets lang gelijnder. foto3 is in dit geval super!!nog mooier op de achterhand,en gesloten voorwaarts!

heel netjes!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mooi hoor!! NathalieW schreef:
zoek de verschillen![]()
je hebte cht een beeldschone merrie, erg stots op zijn![]()
Lenn schreef:heej even een gekke vraag: hoeveel uur per dag staat jouw paard buiten? Of heeft ie dan een deken op? Ofja, wat ik eigenlijk bedoel te vragen: Hoe houd je hem zo zwart?Mooi hoor!!
maar k wil dr wel gewoon paard houden dus naar buiten gaat ze gewoon en zonder deken alleen alst te warm is met teveel zon gaat ze alleen snachts naar buiten maar das ook mede voor de vliegen k probeer enigsinds wel de zon btje te vermeiden omdak zwart mooier vind dan bruin maja ze mag eig tog paard blijven dus wrom eigenlijk niet bruin
patos schreef:Lekker ding zeg, maar ook ik moet bekennen dat ik betere foto's van jullie heb gezien. Wat startte je nou ook al weer met deze? Ik kan ze nooit uit elkaar houden.. Is Van de Os ook jouw achternaam?
maaykuhhh schreef:Ziet er weer mooi uit hoor!
Rij je ook mee 17/18 aug??
Zal vast wel!
En ik ben nog steeds weg van Talente echt een beauty!
ziek je daar wel weer dan ist weer buren fniej?....
maaykuhhh schreef:ik heb geen idee, is dat zo???
patos schreef:Lekker ding zeg, maar ook ik moet bekennen dat ik betere foto's van jullie heb gezien. Wat startte je nou ook al weer met deze? Ik kan ze nooit uit elkaar houden.. Is Van de Os ook jouw achternaam?

Wienna schreef:heel erg leuk paard heb je!!!
SJAKIETJUH schreef:patos schreef:Lekker ding zeg, maar ook ik moet bekennen dat ik betere foto's van jullie heb gezien. Wat startte je nou ook al weer met deze? Ik kan ze nooit uit elkaar houden.. Is Van de Os ook jouw achternaam?
sorry n vraag vergeten te beantwoorden zie ik....
wij hebben op een boerderij gewoond en die heette DEN OS, en de paarden die daar geboren zijn hebben we ernaar vernoemd en kwam dus van Den Os achter...
nu hebben we geen boerderij meer, en bij de laatste 2 die geboren zijn is er een W achter de naam gekomen van mn achternaam Wildemans . zo kan je ze altijd nog ergens aan terug herkennen k vind het wel wat hebben

Golden schreef:Hé,
De foto's zijn echt super!
Ik heb zelf anderhalve week geleden een zoon van gribaldi gekocht! Hij lijkt veel op jouw merrie. Ik ben er echt heel blij mee, hij is super. Hoe is het karakter van jouw merrie?
venga schreef:Is zeker een mooi paardje! En je past er heel mooi op. Alleen vind ik het zadel veel te groot voor jou, zowel het zitgedeelte als voor je benen.