Jammer dat je zo ver weg zit...had hem graag eens irl gezien
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Antoinette schreef:Ik blijf het een charmant (lees: mooi, maar dan eens anders) paard vinden om naar te kijken.
Jammer dat je zo ver weg zit...had hem graag eens irl gezien![]()
kimmie261 schreef:hij blijft wel mooi op gewicht met al dat gras van jullie...(kan ik van maestro niet echt zeggen)
. Maestro is ook ruin natuurlijk, Licor die raakt die kilootjes wel kwijt door zijn hormonen die door zijn lijf gieren
patos schreef:Ziet er mooi uit! Wat me alleen opvalt (en volgens mij had ik dat al eerder in een topic van jou gezegd), dat hij redelijk stug en niet lekker soepel in de kaak oogt, hij loop op veel foto's dan ook een stukje voor de loodlijn.

Idra schreef:Dus jouw paard loopt in de wedstrijd OP de loodlijn? Daar zou hij er nochtans ook voor moeten lopen dacht ik.
En zoals Teigetje al zei train ik geen LDR maar klassiek
Daarbij vind ik dat paard op de galopfoto echt niet leuk lopen, zijn achterbenen staan niet mooi ondergetreden.
Volgens mij hebben we hier gewoon een discussie over verschillende trainingswijzen
patos schreef:Overigens zou een paard op de wedstrijden idd voor de loodlijn moeten lopen, maar helaas waarderen de jury's van tegenwoordig dat niet erg. Met OP de loodlijn hebben ze al moeite, laat staan ervóór. Daar is al eerder een enorm topic op RT over geweest.

Toydoll schreef:Volgens mij moet hij ook een genot zijn om op te rijden, of niet?
Mijn instructeur zegt over hem dat hij erg intelligent is, en dat maakt het makkelijk om mee te werken
Als er dingen zijn die niet lukken, is het meestal omdat ik het niet goed doe en niet omdat hij het niet snapt
Ook als hengst zijnde is hij gewoon ontzettend braaf. Idra schreef:Gisteren is Anjatjeuh foto's van mijn les met Licor komen maken, waarvoor dank!!
Mijn nieuwe instructeur is geweldig en Licor gaat enkel beter lopen
Gisteren werkte we proefgericht.
Na 1 jaar zagen heeft Anja mij eindelijk haar Mystic Green Anky- setje verkocht, en ik ben er helemaal blij mee
Een impressie!
(Mijn zwakste punt: handen samen!)
Hier reden we op de diagonaal om aan het einde een eenvoudige wissel te maken, en daar werd Licor een beetje ijverig van, hij wil dan een vliegende wissel maken, vandaar het tegen de hand zijn
Mindere kwaliteit, maar leuke momenten:
Binnenkort ga ik dan ook eindelijk wat serieuzer starten met Licor, want sinds twee weken ben ik in het bezit van mijn Tulpje: