Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

me vader gaat kijken naar zo`n veulen...Maar groetjess
Shanna16 schreef:Navidad schreef:was zeker mooi, ik was er ook ik sta op de 4 na laatste foto. shanna iets verder op. (ben die jonge achter die vrouw met bruine haren)
En ik het meisje met de lichtblauwe jas en de zonnebil
leuke foto's!
Romano_Tres schreef:Shanna16 schreef:En ik het meisje met de lichtblauwe jas en de zonnebil
leuke foto's!
Ik had je nog zien staan..ik herkende je van de foto's van hier maar wist niet helemaal zeker.maar je was het toch!
Kwam later aanlopen, en ik had de clinic + stukje Kur toch al gezien..
echt toppie
toch weer de pappie van mn paardjes op de foto...

* 

Pascha schreef:Wat vinden jullie van deze foto, ook van de Gelderse?
http://
http://home.hetnet.nl/~xanadou/edward.JPG[/url]
Shanna16 schreef:
En ik altijd maar roepen dat men me moet aanspreken. Hoe vaak moet ik dat nog gaan herhalen?
ik weet niet wat de jury op dat moment dacht >;)
leuk zeg die foto's!! ik krijg er al rillingen van als ik alleen die foto's nog maar zie
... haha!!
haha met NK dressuur.. dit jaar. kwam edward de ring uit.. ik liep meteen naar um toe.. daar waren maar iets van 4 mensen voor de uitgang van de ring.. (mijn vriendin wou een foto hebben eqfan op bokt) dus ik naar hem toe: hee edward, mogen we u even op de foto zetten? zegt hij zo: ja hoor.. bleef hij helemaal staan met lingh voor ons!
was echt super tof
.. ik vind um wel iets... *aardiger*/ spontaner.. dan anky..!! ze lijken mij allebei ook wel heel aardig hoor.. daar niet van.. maar. .vind edward net iets... spontaner.... hoe hij overkomt.. maar dat maak took niet uit 
leuk zeg.. dat je er zo op de foto mee mocht

rasjke schreef:Mooie foto's, maar ben het wel met Runningkawa eens dat het meer losrijfoto's lijken... En een verschil tussen een clinic, een show en een kur is er wel degelijk! Helaas is dat verschil hier niet te zien.. Wel complimenten voor de fotograaf! Foto's zien er super uit!
uitleg over (bepaalde) oefeningen 

) waarom kan hij op die ene foto niet vierkant halthouden? Vind ik wel een beetje spijtig.