Sinaedo @ work (les van Ron)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_m

Re: Sinaedo @ work (les van Ron)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:40

Dat is mooi dan. Bij wie les je als ik vragen mag?

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:44

Aww helemaal myn paardje
Leuke foto's, echt!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 05:02

Ik les bij Ron de Craemer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:33

Zolang je die linkerkant gaat ontwijken krijg je er alleen maar meer en meer problemen mee, ook geen fijne proef rijden op deze manier!
Ik had vroeger ook altijd moeite met een bepaalde kant, dan weer links dan weer rechts, na een tijdje kwam ik erachter dat het gewoon tussen mijn oren zit, zodra ik van hand ging veranderen dacht ik, oliebol weer die rotkant op.. terwijl als ik geconcentreerd ben ik helemaal niks aan mijn paard voel, welke kant ik ook op ga..

Gewoon goed afwisselen van kant, zonder er al teveel bij na te denken. Goed rechtrichten in de voltes, en desnoods contrastelling in de (kleinere) voltes aannemen.

Wel een hele leuk combinatie, erg gaaf paard, mooi vol!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 09:32

Thanx! Ik zoek t zeker ook wel op. Gister in de les op de club wel weer veel op de linkerhand gereden, en ik moet zeggen dat ie aardig liep nu, die kant op. Je merkt wel dat ie er nog moeite mee heeft. Soms loopt een pasje onregelmatig. Maar als ik m dan weer wat beter bij elkaar rij, is dat weer weg. Zit ook zeker voor een deel tussen me oren.