Ohjee.. Foutje.. Het was inderdaad Mariola.. Ik dacht dat de speaker zei dat dit het paard van het WK was
Dit paard vond ik ook prachtig, vooral de galopdelen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ohjee.. Foutje.. Het was inderdaad Mariola.. Ik dacht dat de speaker zei dat dit het paard van het WK was
NehnaDagmar schreef::o Ohjee.. Foutje.. Het was inderdaad Mariola.. Ik dacht dat de speaker zei dat dit het paard van het WK was![]()
Dit paard vond ik ook prachtig, vooral de galopdelen
Ann_Ick schreef:ik weet het niet, werd er niet bij gezegd, maar dit was een soort general met die tophengsten en dennis van tilburg is ieder geval niet 1ste 2e of 3e geworden met springen. 1: petra de lei 2: femke de reus 3: nathalie van der mei 4: folkert kelderman 5: hester klompmaker.
Das mijn nicht
Welke klasse was dit?????????????????????????????? FunkyMistiC schreef:Ann_Ick schreef:ik weet het niet, werd er niet bij gezegd, maar dit was een soort general met die tophengsten en dennis van tilburg is ieder geval niet 1ste 2e of 3e geworden met springen. 1: petra de lei 2: femke de reus 3: nathalie van der mei 4: folkert kelderman 5: hester klompmaker.
Het is Petra Van der LeiDas mijn nicht
Welke klasse was dit??????????????????????????????
Bij haar op de Boerderij of bij die vriendinnen van jouw thuis? FunkyMistiC schreef:@ Lucienne: GrappigBij haar op de Boerderij of bij die vriendinnen van jouw thuis?

bokkiej schreef:het begon half 10 @ puggy. en @ lucienne. ik vond het springen en die show en slotshow echt geweldig!!! ik kon niet iedereen eigenlijk, ben niet zo bekend daarin! maar we hebben een dikke kast:P een finepix. bij de Wehkamp besteld.