Je ziet gewoon dat het lekker zit

Zat mijn paardje maar zo lekker door
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

BeLoVeD schreef:Het ziet er op zich leuk uit, maar idd weinig sprong achter.
Citaat:Wat ik jammer vind is dat dravers meestal kapot zijn op hun 15e. Heb je 'm net lekker aan het lopen kunnen ze niet meer...
maaykuhhh schreef:wrom kun je niet lekker zitten dan?
Ik vind je paardje trouwens wel een super leuk beest joh!
En ook een geweldige naam!!! Ben nou eenmaal fan van LOTR!
stiggeltje schreef:BeLoVeD schreef:Het ziet er op zich leuk uit, maar idd weinig sprong achter.
Ja, maar hier had ze ook al een woeste 30 km achter de rug met een endurance wedstrijd...dus een beetje minder sprong mag dan wel. Ze gaat juist heel economisch om met de bewegingen tijdens de lange ritten. Zo veelzijdig als ze is, kan ze zich dressuurmatig in een bak weer van een heel andere kant laten zien
Citaat:Wat ik jammer vind is dat dravers meestal kapot zijn op hun 15e. Heb je 'm net lekker aan het lopen kunnen ze niet meer...
Dat weinig sprong achter sloeg op het filmpje dat geplaatst is. Verder heb ik dat van kapot zijn op hun 15e kortgeleden nog meegemaakt bij een paard van een kennis. Die beestjes worden veel te jong op de drafbaan gegooid en daar gaat hun lichaam kapot aan..
Schrik ik toch wel van hoor, ik hoop t niet...die van mij is nu 12, heb haar al vanaf d'r 5e en hoop toch wel wat langer van haar te kunnen genieten...de tijd zal het zeggen...afkloppen...tot nu aan toe is ze nog nooit ziek of ernstig kreupel geweest, vind juist dat dravers zo keihard en gezond zijn over t algemeen, maar dit is voor t eerst dat ik dit hoor, waar heb je dat vandaan ? En dat bedoel je dan betreft een draver met een jarenlange intensieve koers-geschiedenis, of puur de de dravers die onder t zadel gereden worden ?
BeLoVeD schreef:Dat weinig sprong achter sloeg op het filmpje dat geplaatst is. Verder heb ik dat van kapot zijn op hun 15e kortgeleden nog meegemaakt bij een paard van een kennis. Die beestjes worden veel te jong op de drafbaan gegooid en daar gaat hun lichaam kapot aan..
Ik hoop ook voor jou dat je nog heel lang van je paard kunt genieten! Ik denk dat het bij jou paard wel mee zal vallen. En idd dravers hebben een gouden hart. De draver waar ik het over had ging ook maar door voor zijn baasje terwijlie verging van de pijn. En het heeft ook wel te maken met de overgang naar dressuur, ze moeten dan hun benen in één keer op een heel andere manier gaan gebruiken.