Chavez en Marijke @ work.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elsemieke

Re: Chavez en Marijke @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:00

Sorry, maar je bent echt diep triest bezig!
Ja idd, nu heb je dus ook al gedraafd ?!
SOrry, maar ik snap joui echt niet!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:01

ik weet heus wel wat ie wel en niet kan. En jullie niet want jullie kennen dit paard niet. En nee. ik wandel nu alleen nog maar, maar ik heb gereden omdat de eigenaar dat wou.

enja ik heb gedraafd. Daar lieg ik niet over. lekker he zo een kind onder uit halen terwijl je ze niet kent. dat gaat wel gemakkelijk vanachter een beeldscherm.

schaam je hoe jullie bezig zijn, en dan hoef ik geen commentaar dat IK boos reageer. Maar jullie snappen er niks van en willen het ook niet weten. Ik doe alleen wat ik van de eigenaar mag. Die weet ook dat ik een heel klein beetje gedraafd en gegalloppeerd heb, en omdat ie vandaag NIET kreupelde vond ze het niet erg.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:03

IK doe NIKS zonder toestemming van de eigenaar en die weet ervan.
Dus dan hoeven jullie me niet zo naar onder te halen terwijl er niks aan de hand is. Vandaag liep ie wel goed. Misshaffie kan dat beamen.
Laatst bijgewerkt door Nicky_ op 04-08-05 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:06

Ja heerlijk is dit, maar je moet ZELF eens lezen, je gaat toch niet draven en galloperen met een kreupelpaard, En dan zeg je nu dat die toevallig niet kreupel was vandaag? volgens mij moet een kreupel paard toch nog altijd rust houden! stappen, okee. Maar draven en galloperen met aardappelen?! SORRY HOOR! maar daar wordt ik wel kwaad om, en het is maar goed ook dat ik jou niet ken, en die eigenaar al helemaal niet!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:07

net of je zelf zo perfect bent

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:09

mag hier een slotje op? want ik heb hier geen zin in. Hiervoor is dit topic wat ik overigens niet wou, niet bedoelt. Ik word toch alleen maar de grond in geboort en er zijn geen topic-reacties meer.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:09

Jee, wat zijn een aantal mensen hier kinderachtig bezig... Mensen, geef toch op een volwassen manier commentaar (samenspannen tegenover iemand is niet echt leuk), en Marijke, reageer daar op een volwassen manier op...

Mooie pony, jammer dat hij kreupel is en over je houding is al genoeg gezegd.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:10

Dat heb je mij niet horen zeggen (niet snel op een ander onderwerp over gaan omdat je er niet boven uitkomt.)
Maar mijn paard is toevallig op het moment ook kreupel, kmoet er niet aan denken dat ik daar nu mee ga draven of galloperen. Entja, het is alleen dr linker voorbeen, dus ach joh, wat maakt het uit. gallopeer ik lekker rechtsom

Fanny16

Citaat:

Chavez loopt op het moment niet goed
, daarom zijn de teugels zo lang!!
Op mijn houding was ik niet aan het letten, ik wou er meer op letten dat ie er niet vandoor sjeesde want hij had er zin in.
Ik ben op het moment de enigste wat er nog op rijd, maar hij mag nu alleen maar stappen. volgende week gaat hij naar de kliniek en dan is het nog maar de vraag of ik er nog op kan rijden.
Chavez is inderdaad wel braaf, maar hij houd ook erg van een sprintje.
Over martingaals heb ik geen verstand, maar dat ding heeft 8jaar al zo gezeten.

En ik heb hem inderdaad gras laten eten, maar hij heeft erna NIET gedraafd want dat mag nu niet!!!! En het was maar 1 hapje dus.

Citaat:
ik weet heus wel wat ie wel en niet kan. En jullie niet want jullie kennen dit paard niet. En nee. ik wandel nu alleen nog maar, maar ik heb gereden omdat de eigenaar dat wou.

enja ik heb gedraafd. Daar lieg ik niet over.
lekker he zo een kind onder uit halen terwijl je ze niet kent. dat gaat wel gemakkelijk vanachter een beeldscherm.

schaam je hoe jullie bezig zijn, en dan hoef ik geen commentaar dat IK boos reageer. Maar jullie snappen er niks van en willen het ook niet weten. Ik doe alleen wat ik van de eigenaar mag. Die weet ook dat ik een heel klein beetje gedraafd en gegalloppeerd heb, en omdat ie vandaag NIET kreupelde vond ze het niet erg.
Laatst bijgewerkt door Fanny16 op 04-08-05 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicky_

Hey Fitch, ik kan niet normaal reageren als andere mij zo de grond in boren.

Maar ik wil toch een slotje want zo heeft dit topic geen zin.

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:13

Hoezo de grond in boren het zijn je eigen woorden kijk maar in mijn vorige berichtje groetjess

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:15

Jullie kunnen ook kritiek op een normale manier geven. En ik vind dat jullie me de grond in boren zoals jullie bezig zijn ja.

Mag ik een slotje???????????

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:16

Ik snap niet hoe mensen zulek enorm negatieve dingen er positief uiit kunnen krijgen

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:17

ik snap dat je er een slotje op wilt hoor.. want dit is idd niet echt leuk voor je
Maar uhm.. denk je niet dat het commentaar dat je krijgt misschien waar is..?
wij kennen dat paard idd niet.. en we kenne jou niet, maar je zegt zalf dat ie kreupel is en zelfs naar een kliniek moet..!
dan zie je toch zelf mag ik hopen ook wel in dat het gek is dat je er mee gaat draven en galloperen..?
+ als je al wist dat 'ie buiten graag sprintjes trekt, ga je toch juist niet met 'n kreupel paard naar buiten.. om juist te voorkomen dat 'ie zichzelf bezeerd..?
nouja.. genoeg gezeurd! sorry... maar misschien moet je niet alleen boos worden om het commentaar dat je krijgt, maar ook eens nadenken dat er misschien iets inzit..?

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:19

laugrease schreef:
ik snap dat je er een slotje op wilt hoor.. want dit is idd niet echt leuk voor je
Maar uhm.. denk je niet dat het commentaar dat je krijgt misschien waar is..?
wij kennen dat paard idd niet.. en we kenne jou niet, maar je zegt zalf dat ie kreupel is en zelfs naar een kliniek moet..!
dan zie je toch zelf mag ik hopen ook wel in dat het gek is dat je er mee gaat draven en galloperen..?
+ als je al wist dat 'ie buiten graag sprintjes trekt, ga je toch juist niet met 'n kreupel paard naar buiten.. om juist te voorkomen dat 'ie zichzelf bezeerd..?
nouja.. genoeg gezeurd! sorry... maar misschien moet je niet alleen boos worden om het commentaar dat je krijgt, maar ook eens nadenken dat er misschien iets inzit..?

Ik zie een duidelijke kern van waarheid hierin!
Amen

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:20

Opzicht is hij wel braaf buiten, maar ik kan nergens anders rijden want er is geen bak in de buurt. Maar nu reageren we tenminste normaal. zoals jij het nu typt vind ik het ook niet erg om negetieve kritiek te krijgen en ik zie zelf ook in dat ik het beter niet had kunnen doen. maar de eigenaar vond het goed en hij liep goed dus

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:22

nou mooi dat je het zelf in ziet
en als iedereen nou voortaan een beetje vriendelijker reagteert... en wat minder overdreven
dan is het idd ook minder vervelend voor love_Bianco

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:23

Ik wil best aardig blijven maar dan moet er niet gelogen worden

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:26

ik lieg niet. Maar zoals je nu reageert is een stuk vriendelijker en ik zie zelf nu ook wel in dat ik het beter niet had kunnen doen en ga nu ook nog alleen maar met hem wandelen.

Fanny16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:30

Eerst zei je dat je niet had gedraafd daarna wel, dat noem ik liegen.
Ook was hij kreupel en toen ineens niet meer.
Maar het intresseert me niet zoveel het is tenslotte niet mijn paard.
Goed dat je nu alleen met hem gaat wandelen

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:31

@love_bianco: Vraag of de TS aan een mod vraagt of er een slotje op dit topic komt, want volgens mij gaat dit topic nergens meer over! Ik wens je in elk geval sterkte!

Maar 1 vraag: Waarom zet de TS foto´s van jou erop als jij ze er niet op wilde hebben?? Dat vind ik een beetje raar.

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:34

jezus,wat een geleuter weer... ok,misschien zit het meisje niet zo mooi recht,maar zo zijn er veel hoor...en wanneer iedereen eens naar zichzelf kijkt,zouden ze wel moeten toegeven dat er ook best veel aan hun houding kan verbeterd worden. daarom nemen mensen nu eenmaal les dus om nu blijven door te drammen over de houding...dat vind ik wel best zielig hoor...
Over het gras eten:wie heeft er nu nog nooit zijn paardje buiten met het bit in een pluk gras laten eten???komaan seg,soms kan het gebeurd zijn voor je het weet en dan is het niet erg ofzo? mijn paardje mag heus wel eens van het gras proeven als we wandelen hoor,ook al heeft ze haar bit in... stikken is wel heeeeeeel ver gezocht vind ik...heb je ooit al een paard gekend die gestikt is in een pluk gras?nou ik niet...
wat een muggenzifterij hier in dit topic...
dat je met een kreupekl paard rijd,dat kan ik wel niet goedkeuren,hierin moet ik andere bokkers wel gelijk geven.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:37

Ik denk dat ze ze erop heeft gezet omdat ze ze gemaakt heeft. Maarja het is nog maar de vraag of Misshaffie inziet dat hier een slotje op hoort. Het gaat inderdaad nergens meer over. Laten we het nu maar vriendelijk houden

@ MeiaLuna: gelijk heb je, en ik wandel nu ook alleen maar met hem. maar het voelde gisteren goed aan en door fotograven laat je je snel overhalen *schaam*

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:37

MeiaLuna schreef:
jezus,wat een geleuter weer... ok,misschien zit het meisje niet zo mooi recht,maar zo zijn er veel hoor...en wanneer iedereen eens naar zichzelf kijkt,zouden ze wel moeten toegeven dat er ook best veel aan hun houding kan verbeterd worden. daarom nemen mensen nu eenmaal les dus om nu blijven door te drammen over de houding...dat vind ik wel best zielig hoor...
Over het gras eten:wie heeft er nu nog nooit zijn paardje buiten met het bit in een pluk gras laten eten???komaan seg,soms kan het gebeurd zijn voor je het weet en dan is het niet erg ofzo? mijn paardje mag heus wel eens van het gras proeven als we wandelen hoor,ook al heeft ze haar bit in... stikken is wel heeeeeeel ver gezocht vind ik...heb je ooit al een paard gekend die gestikt is in een pluk gras?nou ik niet...
wat een muggenzifterij hier in dit topic...
dat je met een kreupekl paard rijd,dat kan ik wel niet goedkeuren,hierin moet ik andere bokkers wel gelijk geven.

bij de laatste berichten word er ook niet meer gezeikt over haar houding en het gras, hoor

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:47

Nuja, ze weet het nu en ziet het wel in dat ze beter niet had kunnen rijden he!

leuk paardje is het wel zeg!!
ik hoop dat het goedkomt en dat je later terug kan rijden