Ja idd, nu heb je dus ook al gedraafd ?!

SOrry, maar ik snap joui echt niet!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Citaat:
Chavez loopt op het moment niet goed, daarom zijn de teugels zo lang!!
Op mijn houding was ik niet aan het letten, ik wou er meer op letten dat ie er niet vandoor sjeesde want hij had er zin in.
Ik ben op het moment de enigste wat er nog op rijd, maar hij mag nu alleen maar stappen. volgende week gaat hij naar de kliniek en dan is het nog maar de vraag of ik er nog op kan rijden.
Chavez is inderdaad wel braaf, maar hij houd ook erg van een sprintje.
Over martingaals heb ik geen verstand, maar dat ding heeft 8jaar al zo gezeten.
En ik heb hem inderdaad gras laten eten, maar hij heeft erna NIET gedraafd want dat mag nu niet!!!! En het was maar 1 hapje dus.
Citaat:ik weet heus wel wat ie wel en niet kan. En jullie niet want jullie kennen dit paard niet. En nee. ik wandel nu alleen nog maar, maar ik heb gereden omdat de eigenaar dat wou.
enja ik heb gedraafd. Daar lieg ik niet over.lekker he zo een kind onder uit halen terwijl je ze niet kent. dat gaat wel gemakkelijk vanachter een beeldscherm.
schaam je hoe jullie bezig zijn, en dan hoef ik geen commentaar dat IK boos reageer. Maar jullie snappen er niks van en willen het ook niet weten. Ik doe alleen wat ik van de eigenaar mag. Die weet ook dat ik een heel klein beetje gedraafd en gegalloppeerd heb, en omdat ie vandaag NIET kreupelde vond ze het niet erg.
laugrease schreef:ik snap dat je er een slotje op wilt hoor.. want dit is idd niet echt leuk voor je
Maar uhm.. denk je niet dat het commentaar dat je krijgt misschien waar is..?
wij kennen dat paard idd niet.. en we kenne jou niet, maar je zegt zalf dat ie kreupel is en zelfs naar een kliniek moet..!
dan zie je toch zelf mag ik hopen ook wel in dat het gek is dat je er mee gaat draven en galloperen..?
+ als je al wist dat 'ie buiten graag sprintjes trekt, ga je toch juist niet met 'n kreupel paard naar buiten.. om juist te voorkomen dat 'ie zichzelf bezeerd..?
nouja.. genoeg gezeurd! sorry... maar misschien moet je niet alleen boos worden om het commentaar dat je krijgt, maar ook eens nadenken dat er misschien iets inzit..?
ok,misschien zit het meisje niet zo mooi recht,maar zo zijn er veel hoor...en wanneer iedereen eens naar zichzelf kijkt,zouden ze wel moeten toegeven dat er ook best veel aan hun houding kan verbeterd worden. daarom nemen mensen nu eenmaal les
dus om nu blijven door te drammen over de houding...dat vind ik wel best zielig hoor...

MeiaLuna schreef:jezus,wat een geleuter weer...ok,misschien zit het meisje niet zo mooi recht,maar zo zijn er veel hoor...en wanneer iedereen eens naar zichzelf kijkt,zouden ze wel moeten toegeven dat er ook best veel aan hun houding kan verbeterd worden. daarom nemen mensen nu eenmaal les
dus om nu blijven door te drammen over de houding...dat vind ik wel best zielig hoor...
Over het gras eten:wie heeft er nu nog nooit zijn paardje buiten met het bit in een pluk gras laten eten???komaan seg,soms kan het gebeurd zijn voor je het weet en dan is het niet erg ofzo? mijn paardje mag heus wel eens van het gras proeven als we wandelen hoor,ook al heeft ze haar bit in... stikken is wel heeeeeeel ver gezocht vind ik...heb je ooit al een paard gekend die gestikt is in een pluk gras?nou ik niet...![]()
wat een muggenzifterij hier in dit topic...
dat je met een kreupekl paard rijd,dat kan ik wel niet goedkeuren,hierin moet ik andere bokkers wel gelijk geven.