Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

bigbenlover schreef:mooie fjord en dat dekje heeft een fjordje bij ons op stal ook vind het super cool en ben alleen gewend aan fjorden met opgeknipte manen maar die langen zijn ook cool echt leuk veel plezier en een tip voor de achterhand te trainen is op en af van ee berg af gaan inneen rustige galop
Ik zou het vervelend vinden als je mijn commentaar als kritiek op zou vatten terwijl het helemaal niet bedoelt is
Faas schreef:
Jokari, even off topic maar jou wil ik ooit eens meeten. Ik vind jouw accent, je leuke berichtjes, helemaal top!!! *denkt weer terug aan de tijd dat ze veel in Belgie was*.
On topic maar weer.

Citaat:
Evolutionair gezien misschien niet nee, maar historisch gezien wel... Enne, jij laat dus ook je okselhaar, beenhaar en schaamhaar zitten? Beschermt ook heel goed onze gevoelige plekken... Als het er niet zou 'horen' dan zou er niet zitten toch?En wat dacht je van ons stuitje...?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar het wordt vaak wel als 'netter' en normaal beschouwd als de manen van een fjord geknipt zijn. Lange manen zijn echt een uitzonderingStaat wel stoer hoor bij sommige fjorden!
Nu weer ontopic
. Ik vind deze fjord hartstikke mooi zo! Die bos manen is geweldig!
. Faas schreef:Het zal aan mij liggen maar ik vind die lange manen echt om te kwijlen zo mooi. Wellicht hoor je dan niet bij de 'klup' , alsof je dat zou willen trouwens, maar mooi is het wel!!!
.
.Curly85 schreef:Kijk een arabiertje moet je niet doen maar die fjord en jij hebben het heerlijk naar hun zin en dat moet het belangrijkste zijn!
. 
. Cadish schreef:Citaat:...
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar het wordt vaak wel als 'netter' en normaal beschouwd als de manen van een fjord geknipt zijn. Lange manen zijn echt een uitzonderingStaat wel stoer hoor bij sommige fjorden!
Jeetje, waar slaat dat op? Laat haar fjord toch lekker opvallen! Mag best, want het is een mooi beestje.
Omdat het standaard plaatje van een fjord een fjord met geknipte manen is moet deze dat ook?
Vinnik niet hoor. Ik vind deze fjord hartstikke mooi zo! Die bos manen is geweldig!
Verder vind ik het hele leuke foto's, je moet wel wat meer je been naar achter leggen.
Als je dit topic even zou lezen dan zou je begrijpen dat dit een reactie was op iemand anders. Ik heb geen enkele intentie gehad om de betreffende fjord op welke manier dan ook af te kraken of iets dergelijks. Voor de mensen die maar één bericht per keer lezen en dus (blijkbaar
) geen linken kunnen leggen heb ik op deze pagina nog een bericht gepost...Cadish schreef:We hebben een clubje opgericht voor fjorden met lekker lange manen, zij horen erbij, zij horen erbij.
Als er nog geen club is voor fjorden met lange manen, dan is die er nú gewoon wel!.
Enne, die reactie's over haar postuur vind ik ronduit belachelijk! Ze stoort haar paard nergens in en het beestje heeft er plezier in.
Alsjeblieft zeg! Omdat het geen fotomodel is, moet ze dan persée afvallen? Bah!
Wat kunnen sommige mensen hier dom zijn! Sorry dat ik het zeg, maar hier kwets je iemand gewoon heel erg mee!