Mieke at work tijdens de les

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

klunsmuts

Re: Mieke at work tijdens de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:25

GePMd naar degene die toch nog even moest reageren in dit topic over de manen bij fjorden...

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:38

bigbenlover schreef:
mooie fjord en dat dekje heeft een fjordje bij ons op stal ook vind het super cool en ben alleen gewend aan fjorden met opgeknipte manen maar die langen zijn ook cool echt leuk veel plezier en een tip voor de achterhand te trainen is op en af van ee berg af gaan inneen rustige galop

In galop een berg af zou ik niet echt aanraden.

Sjintoo je hebt zelf al aangegeven waar je op moet letten dus je komt er wel.
Ik vind jouw en Mieke een erg leuke combi.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 21:08

Sjintoo, ten eerste vind ik het heel dapper van je dat je uberhaupt foto's neer zet terwijl je paard nog niet super nageeflijk enzo loopt.
Dan weet je al dat je commentaar krijgt.
Ik vind het juist heel goed van je. We zijn nl. allemaal bezig met leren. De een is al wat verder dan de ander. En met paarden ben je nooit uitgeleerd.

ik ben ook nog niet zo gevorderd en ik vond mijzelf al dapper dat ik foto's in mijn profiel heb gezet

Dus alle lof!!

En wat betreft die andere opmerking. Gelukkig heb je de weg naar het Stevige ruiters topic al gevonden.
Daar zijn we gezellig ondermekaar, zonder belachelijk commentaar van sufferds die opmerkingen menen te moeten maken over iemands figuur

Ga zo door met Mieke, ik vind het een leuk beest met haar stoere maantjes

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 21:17

Heel erg bedankt voor de leuke berichtjes. Doet echt deugd na die eerste berichtjes.
En over mijn figuur het is nu zo en ja ik probeer er iets aan te doen. Alleen lukt het bij de 1 iets vlotter dan bij de ander.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 21:28

wat een lekkere fjord heb je onder je kont
stoere combi

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 21:36

Pff...sommige mensen?
Mieke is gewoon een supergave Fjord! Ziet er leuk uit hoor!

Stoere combi

Vjuli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 21:43

Even ter opheldering! Mijn opmerking was positief bedoelt hoor! Ik vind de lange manen erg stoer staan Ik zou het vervelend vinden als je mijn commentaar als kritiek op zou vatten terwijl het helemaal niet bedoelt is

Vamanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:00

leuke fotos hoor super gaaf zo die lange manen!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:28

Faas schreef:

Jokari, even off topic maar jou wil ik ooit eens meeten. Ik vind jouw accent, je leuke berichtjes, helemaal top!!! *denkt weer terug aan de tijd dat ze veel in Belgie was*.

On topic maar weer .

Ja kwil ook, kwil ook

Ontopic: Sjintoo, nixe aantrekken van die ene hele ongepaste reactie.
Ik vin het allerbelangrijkste dat jullie plezier hebben met elkaar
En zoals teigetje al zei: nix overhaasten, je hebt tijd genoeg hé

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:29

idd, die lange manen staan hem goed.... ik vind het mooi mitse ze goed onderhouden worden zeg maar....... als het een grote vette hap is denk ik tsja.......
maar het staat r super
en ik zie dat jullie er allebei gelukkig uitzien.......
sch**t aan de rest, toch ??

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 14:42

Citaat:

Evolutionair gezien misschien niet nee, maar historisch gezien wel... Enne, jij laat dus ook je okselhaar, beenhaar en schaamhaar zitten? Beschermt ook heel goed onze gevoelige plekken... Als het er niet zou 'horen' dan zou er niet zitten toch? En wat dacht je van ons stuitje...?

Niet aanvallend bedoeld hoor, maar het wordt vaak wel als 'netter' en normaal beschouwd als de manen van een fjord geknipt zijn. Lange manen zijn echt een uitzondering Staat wel stoer hoor bij sommige fjorden!

Nu weer ontopic

Jeetje, waar slaat dat op? Laat haar fjord toch lekker opvallen! Mag best, want het is een mooi beestje.
Omdat het standaard plaatje van een fjord een fjord met geknipte manen is moet deze dat ook?
Vinnik niet hoor . Ik vind deze fjord hartstikke mooi zo! Die bos manen is geweldig!
Verder vind ik het hele leuke foto's, je moet wel wat meer je been naar achter leggen .

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 14:46

@Sjintoo, je bent een toppertje.Dat rijden komt van zelf wel goed veel oefenen dan gaat het zeker wel lukken.
En je hebt een super fjord zeker niet de manen knippen,want dan is ie net als alle andere fjorden haha

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 14:49

Faas schreef:
Het zal aan mij liggen maar ik vind die lange manen echt om te kwijlen zo mooi. Wellicht hoor je dan niet bij de 'klup' , alsof je dat zou willen trouwens, maar mooi is het wel!!!

We hebben een clubje opgericht voor fjorden met lekker lange manen, zij horen erbij, zij horen erbij .
Als er nog geen club is voor fjorden met lange manen, dan is die er nú gewoon wel! .
Enne, die reactie's over haar postuur vind ik ronduit belachelijk! Ze stoort haar paard nergens in en het beestje heeft er plezier in.
Alsjeblieft zeg! Omdat het geen fotomodel is, moet ze dan persée afvallen? Bah!
Wat kunnen sommige mensen hier dom zijn! Sorry dat ik het zeg, maar hier kwets je iemand gewoon heel erg mee!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 14:52

Curly85 schreef:
Kijk een arabiertje moet je niet doen maar die fjord en jij hebben het heerlijk naar hun zin en dat moet het belangrijkste zijn!

Waarom niet? Heb laatst ook nog op een ieledun arabiertje gezeten, zo dun dat ik dacht dat ik mijn benen eromheen kon knopen, en nog racede die onder me uit!
En zo onnoemlijk veel zwaarder dan mij zal ze niet zijn denk ik .

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 14:58

lange manen bij een fjord niet mooi? Die van mij heeft het al ruim 10 jaar, en ik ben er verliefd op. Niemand die aan haar maantjes komt

Afbeelding

Afbeelding

Sjintoo: Het ziet er harstikke netjes uit, gewoon ontspannen, relaxt. Liever dit dan geen gel*l trek hem in de krul, toch? Gewoon lekker doorgaan met je fjordje. En die opmerkingen zijn dom, je moet maar zo denken: die hebben niet meer verstand .

Vjuli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 15:34

Cadish schreef:
Citaat:
...
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar het wordt vaak wel als 'netter' en normaal beschouwd als de manen van een fjord geknipt zijn. Lange manen zijn echt een uitzondering Staat wel stoer hoor bij sommige fjorden!

Jeetje, waar slaat dat op? Laat haar fjord toch lekker opvallen! Mag best, want het is een mooi beestje.
Omdat het standaard plaatje van een fjord een fjord met geknipte manen is moet deze dat ook?
Vinnik niet hoor . Ik vind deze fjord hartstikke mooi zo! Die bos manen is geweldig!
Verder vind ik het hele leuke foto's, je moet wel wat meer je been naar achter leggen .

* Diepe zucht * Als je dit topic even zou lezen dan zou je begrijpen dat dit een reactie was op iemand anders. Ik heb geen enkele intentie gehad om de betreffende fjord op welke manier dan ook af te kraken of iets dergelijks. Voor de mensen die maar één bericht per keer lezen en dus (blijkbaar ) geen linken kunnen leggen heb ik op deze pagina nog een bericht gepost...

Mijn advies is dus om eerst te LEZEN (begrijpend lezen *hint hint*) voordat je weer je commentaar de lucht in gooit.

Nu weer ontopic want deze discussie is niet leuk voor de TS!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 16:08

Vjuli ik neem je reactie niet als aanvallend op hoor. Ieder heeft zijn mening en die respecteer ik dan ook.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 16:13

Prachtige fjord zeg! Ik vind het gaaf die lange manen!
Jullie zijn een mooie combi, commentaar=gegeven, veel plezier nog samen!

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 20:08

Cadish schreef:
We hebben een clubje opgericht voor fjorden met lekker lange manen, zij horen erbij, zij horen erbij .
Als er nog geen club is voor fjorden met lange manen, dan is die er nú gewoon wel! .
Enne, die reactie's over haar postuur vind ik ronduit belachelijk! Ze stoort haar paard nergens in en het beestje heeft er plezier in.
Alsjeblieft zeg! Omdat het geen fotomodel is, moet ze dan persée afvallen? Bah!
Wat kunnen sommige mensen hier dom zijn! Sorry dat ik het zeg, maar hier kwets je iemand gewoon heel erg mee!

_/-o\_
Edit: pff domme smiley.. het moet dus die van de afgod voorstellen..

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 20:17

Mijn doel is dan ook vooral om haar ontspannen te rijden.

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:08

Leuke fotootjes van Mieke Sylvia! Jullie zijn echt heel goed bezig. Ga zo door hoor!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:39

.