Oohhh, van deze foto's krijg je gewoon kippenvel!! Wat zijn jullie een heerlijke combinatie om naar te kijken, het ziet er allemaal prachtig uit En natuurlijk ook de complimenten aan de fotograaf
zoooo das pas een paardje... super mooi paardje...!! moet je echt trots op zijn...goed achterbeen en een mooi voor beentje... jij komt er wel meisje...
pffff laura!!!! ik heb me speciaal aangemeld zodat ik ff kon reageren....ik keek toevallig op deze site haha... kon nie wachten tot msn....MAAR WAT EEN MOOIE FOTO'S EN WAT EEN PONY!!! (maar dat wist je al ) die draf, gewoon om op te eten hihi maar ik spreek je wel weer... kus floor
Wow mooi dier en moet ff kwijt dat jij ook erg netjes zit erg mooie combinatie. Hoe jong is dit dier? Vind em nog ietsje 'smalletjes'... ook al is tie slank gebouwd.
Cool beestje Maar op foto 2 volgens mij heb je daar je voeten een beetje ver in de beugels. Of lijkt dat nou zo? Maargoed, dat beest kan mooi lopen zeg Hij heeft ook een hele mooie bouw
Oohhh Super erg bedankt iedereen!!! Wat een leuke reacties Ja tis echt een hele gave pony en hij liet zich super zien Orlando is nou 5 jaar Kheb nu al zin in 27 aug.. maar eerst volgende week de Gelderse Kampioenschappen ( L1 ) Iedereen super erg bedankt hahaha
Wow wat istie weer gaaf he Echt als die dit jaar geen NL-Kampioen wordt!! Jammer dat je niet zo lang mee rmag starten bij de pony's Ga je hem bij de paarden uitbrengen of niet?