Nog meer fotos uit Hagen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poffie

Re: Nog meer fotos uit Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 18:24

Mooie foto's Kafue! Ik denk niet dat je hebt zitten wachten tot er fouten gemaakt werden, daarvoor gaat het allemaal te snel...Leuk dat je naar Hagen bent geweest, zal wel een hele belevenis zijn! De foto's die je verderop in het topic had staan kon ik helaas niet openen. Trouwens de foto's die je in je vorige topic had staan kon ik ook niet openen, ik was wat aan de late kant met bekijken, toen waren ze al weg.

Even hierboven staat nog dat de wat zwaardere paarden geen lichtheid e.d. konden laten zien, nou daarmee ben ik het eigenlijk niet zo eens! Deze paarden kunnen wel degelijk licht lopen, maar het zal er altijd wat imposanter uit blijven zien dan een wat "ieler", moderner paard, maar het is hardstikke mooi wanneer deze zware paarden lichtheid laten zien in combinatie met hun imposante uitstraling!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 19:27

joke20 schreef:
Ik heb de nieuwe kur van Edward op video staan

Oeoeoeoeoe.. PLAATSEN!!!

Ik ben het er trouwens ook niet helemaal mee eens dat de Lipizzaners ed geen harmonie en lichtheid kunnen tonen. Weleens klassieke dressuur van bijvoorbeeld Egon von Neindorff gezien? DAT is dansen! Daar kunnen nog een hoop warmbloedjes qua africhting een hoop van leren. Begrijp me niet verkeerd, ik houd persoonlijk juist van wat volbloederige paardjes, en ook niet zo van die barokke paarden (vind het mooi om te zien hoor, daar niet van) , maar ik vind niet dat die dieren geen harmonie en lichtheid kunnen tonen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 20:36

Wat een gezeur over die foto's weer... Jezus, alsof ik altijd precies op 't goeie moment knip. Als dat de beste foto's zijn die er tussen zitten (scherpst, goede vulling etc), boeien... Dan plaats ik die.

Vind het mooie scherpe foto's, ook erg goede momenten ertussen. Die lichtere vos vind ik een erg leuk paard, van die man in dat uniform. Ik heb 'm al vaak gezien, kan even niet op de naam komen

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 20:39

Ik vond dat uniform van die Klaus Balkenhol ook altijd zo stoer...