ik wil gebak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mik_beer schreef:Haaaaaa en ik was erbij, ik was erbij
Eindelijk een keer Shanna een beetje officieel gemeetWel vaker gezien, maar niet mét pony en zoo dan ja. Boas dus ook gemeet, en wat een lekker ding zeg, word je bijna jaloers van.
Ik heb zelfs met een score van 100% Shanna omgeroepen bij de dressuur (was omroepster-dinges), en ja. Je had d'r gezicht moeten zien bij de prijsuitreiking:
"Huh ik moet wachten, waarom? Whaa ik heb gewonnen. Of zo. Ja uh.. rabobanktalentenplan"
Of zoiets!
Hihi!!
Navidad schreef:hej shan, de eerste preof ging super, de tweede proef waren we niet meer aanwezig, het was echt een pokke terrein daar niet normaal meer ik glibberde alle kanten op zonder paard haha. maar goed echt vind het super joh, op naar het z2 en dan kom ik je zeker supportenondertussen wil ik wel een deken hebben je weet wel waarom
maar goed, vond het super om te kijken en weer eens te meeten. loop ik daar met bodywarmer van trainingsstal vd velde haha moest eigenlijk iets anders opstaan. smart stables bijvoorbeeldmaar goed geef maar een gil waneer je een keer komt. (bij ons op stal dan)
loes14 schreef:gefeliciteerd hoor!
gaat snel he, die ponytijd!
is de nieuwe opvolger wie ik denk dat het is..?