Zieke Window @ Dressuur Wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patos

Re: Zieke Window @ Dressuur Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:00

window schreef:

hij was niet ziek geen verkoudheid of wat dan ook dus kon moeilijk een ander paard aansteken. hij had gewoon een soort van dipje verder niks

Citaat:
Winnie was vorige week beetje ziekies geen idee waarvan maar deze week ging het al stukken beter maar is nog steeds niet helemaal lekker.
vandaar dat hij ook niet zo voorwaarts was enz hij was gewoon beetje traag maarja dat zijn wij ook als we niet lekker zijn haha

Óf je had je paard rijtechnisch niet voor elkaar, óf hij was ziek, wat bedoel je nu eigenlijk?

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:13

Hele gave haf
En haha ik ken dat, die manen die (nadat je heel veel moeite hebt gedaan om ze in te vlechten) na 1 keer schudden weer uit de vlecht zijn

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:40

Wat een gezeur allemaal over iets wat helemaal niks voorstelt!!
Als je paard in een "dipje" zit kan het juist ook helpen om op concours te gaan. Als mijn paard niet lekker loopt ga ik met hem ergens anders rijden en daarna is ie weer opgewekt en loopt ie beter. Dus wacht eerst eens windows reactie af voordat je allemaal een conclusie trekt!

En dat presteren op concours is niet voor iedereen een hoofddoel! Ik ga op concours om te kijken hoe ver m'n paard en ik het schoppen! en dat zie ik niet als presteren. Presteren zie ik als altijd winstpunten en prijzen willen scoren! en ik weet cker dat window voor de lol rijd en niet om te scoren!

En dan als laatste nog die manen!!! Iedereen met een haflinger zou jaloers zijn op zulke manen! En dan ga je ze toch ook showen! Het hoort bij het ras!! En tja ze heeft al alles geprobeerd! Maar als je je geroepen voelt zoek een paard met zulke manen en probeer het zelf eens!!

En Window!! Laat ze allemaal zien wat je kunt want je flikt het toch maar iedere keer met je paardje!!

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:11

Mooi paardje! Maar vlechten met naald en draad, blijft gewoon zitten hoor! Ookal schudt ie zich te pletter Zal netter staan Maar ziet er goed uit hoor! Suc6 met zn dipje

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:38

Leuk paard.

Maar wat waren je punten nou? Is al heel vaak gevraagd, en andere vragen beantwoord je wel, maar deze niet. Dus kom maar op Of is het zo erg?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:02

Leuke fotos. De hoofdfotos zijn mooi. Jammer dat op sommige het neusje er niet helemaal opstaat