Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lijkt mij tenminste, en bedenk maar dat ook anky ooit in de B is begonnen
Zoro schreef:en je hoeft niet 20 ophoudingen te maken op zo'n brute wijze..( vind ik)
.

xx_ananda_xx schreef:we hebben het niet over een Z ruiter maar over een olympisch kampioen en als je denkt het beter te kunnen op zon hengst vind ik dat arrogant ja

flamingo schreef:Misschien heeft het feit dat ze hem eerst binnen losreed hier wat mee te maken: De ruiters moeten hun paarden in eerste instantie losrijden in een binnenrijbaan. Zo'n 10 minuten voor aanvang van de proef mogen zij dan naar de zogenaamde 10-minuten ring. Daar mag een ruiter zijn paard in alle rust voorbereiden voor de proef, zonder enige andere combinaties in dezelfde ring.
Later heeft Sjef hierover tegen de organisatie geklaagd, omdat de overgang van binnen naar buiten wel eens van invloed kon zijn op de voorbereiding, en werden er twee rijbanen aangelegd op het buitenterrein.
Cadish schreef:Over deze foto word er wel iets gezegd;
Maar over deze niet;
Schijnbaar zijn de meeste Bokkers alleen in staat om selectief te kijken, eruit pikken waar een slechte momentopname te zien is, maar de rest bestaat dan even niet meer.
Wie heeft er nou niet eens een slechte dag, waarop zowel ruiter als paard een beetje geïrriteerd is.
We verwachten almaar dat Anky binnen komt rijden en dat ze adembenemend rijdt, dat het altijd goed gaat, want dat zien we immers als Anky haar proefje doet.
Anky is toch ook maar een mens? Ze kan ook niet álles goed doen. En van fouten kun je leren. Als Anky dit laatste niet had gedaan, was ze nooit van zn leven zo ver gekomen.
Kafue schreef:Echter streven naar mag wel en als je op dat niveau acteert hebben mensen toch verwachtingen over de basis van bijvoorbeeld simpel halthouden via been en zit.

Kafue schreef:mensen toch verwachtingen over de basis van bijvoorbeeld simpel halthouden via been en zit.
russel schreef:Zoro schreef:en je hoeft niet 20 ophoudingen te maken op zo'n brute wijze..( vind ik)
Waren het er 20 dan? Wist niet dat je er bij was.

(overdrijven is ook een vak
)