Lesley @ Springwork!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Lesley @ Springwork!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 22:24

Saffierie schreef:
pharagirlke schreef:
ik kan het ook, en zit er ook van 6 jaar 'in' maar degene die me de tip kan geven om mijn paarden beter te laten lopen krijgt er nog een plak cake bij

Jahh .. Maar dat iedereen dan zoo reageerd .. Ze denken precies dat het mishandeling fso is ?

dat is vanwege het zeer onvriendelijke beeld.

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 22:26

Jahh .. Maar kheb de foto's nog eens bekeken.. Bij mij hangen bijna altijd de teugels 'door' zal ik maar zeggen, op één foto niet en dat is de eerste foto zonder zadel, ik kreeg ze toen niet gedraaid, logisch toch dat ik dan ff trek? Bij Julie, jahh daar moet je zelf maar bij kijken maar ze wilt meestal alles "Perfect" weetjewel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 22:46

wel...Dan is zij niet de juiste ruiter voor dat pony'tje. Want ik heb met Palomino MSP gereden, (met een kleintje dat niet eens een goede basis had tussen allemaal weetik hoe oged gereden dressuurpony's )
en ik hoorden ze ook wel zeggen: 'wat moet zij hier met die pony' en 'zie hem lopen '
maar ik reed toch maar mooi 18de van de 22 met als commentaar van de jury toen ik bij c kwam: jij hebt lef en geduld! Zo moesten er meer zijn!

ik heb die pony een kans gegeven en vertrouwen gegeven, en nog geen week later reden we 6de van de 15.

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 22:49

pharagirlke schreef:
wel...Dan is zij niet de juiste ruiter voor dat pony'tje. Want ik heb met Palomino MSP gereden, (met een kleintje dat niet eens een goede basis had tussen allemaal weetik hoe oged gereden dressuurpony's )
en ik hoorden ze ook wel zeggen: 'wat moet zij hier met die pony' en 'zie hem lopen '
maar ik reed toch maar mooi 18de van de 22 met als commentaar van de jury toen ik bij c kwam: jij hebt lef en geduld! Zo moesten er meer zijn!

ik heb die pony een kans gegeven en vertrouwen gegeven, en nog geen week later reden we 6de van de 15.

Wij geven die pony ook kans, en geduld .. Misschien dat ze er ooit wedstrijden mee gaan rijden, daarom ik en julie niet , maar iemand anders .. Morge gaat ze trouwens mee op buitenrit voor de 2de keer.. Julie op Saigon, Jefke op Rotsvoet, en Lesley met iemand die ik nie ken .. Normaal met mij maar heb andere plannen ..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 22:51

het paard dwingen onderin te komen door druk te blijven geven noem ik geen geduld...

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 22:53

pharagirlke schreef:
het paard dwingen onderin te komen door druk te blijven geven noem ik geen geduld...

Maar dat ben ik niet, dat is Julie ! We zullen de volgende keer op letten.. Eens kijken of je gelijk hebt zegt Julie

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 22:59

probeer maar je moet wel geduld hebben! Maar je zal zien dat ze vanzelf wat omlaag gaat komen, natuurlijk gaat ze niet van de eerste keer helemaal perfect lopen, maar ze gaat wel elke keer een beetje lager komen pb je me welk effect? maakt niet uit of ht werkt of niet gewoon even een pb'tje sturen of het gelukt is of niet

Caroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 07:53

Ik vind het er allemaal een beetje zielig uitzien

vervloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 08:26

ik heb me lesley al heel veel kere gerede en die heeft al heel veel me mij tegen ne boom of door den draad gelope ik wil ni dat het nog gebeurd en trouwens het was de laaste keer dat ik er me rij want elien het baasje van lesley kopmt er nu mee rijde en als jij vind dat ik lesley verwaarloos dan zal ik je is iets zegge elien moest niets van paarden hebbe en ze heeft lesley zelf al 5 keer gestamt als zij nog maar naar haar toe kwam en ik denk ni da jij graag door den draad gaat me een paard waar electriciteit op staa

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 10:00

srry hoor je loopt in elke topic jullie af te kraken maar je eigen houding ziet er ook niet uit . sorry dat ik het zo zeg .

maar ik bedoel je wilt het paard leren springen en dressuren . ga dan op les .
en waarom dat westernpas koop dan een fantsoenlijk schapenwol schrabrak of ene gelpad dat ding is veelste groot.

Unicorn1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 12:39

Saffierie schreef:
Iemand vroeg foto's van ik & Saffier, hier zijn ze!
http://groups.msn.com/_Secure/0SwDZAh0X ... 0278[/img]
Mijn eerste wedstrijd (jumping), 13 November 2004
Afbeelding
13 November 2004
Afbeelding
Landing, 26 Juli 2005
Afbeelding
Galopje 26 Juli 2005
Afbeelding
Uitdraven

En voor degene die niet geloven dat ik les krijg;
Afbeelding
Helemaal Links staat mn instructrice!

Leuke pony hoor, is ie van jou zelf?
ennuh laat de hele boze mensen maar denken wat ze willen, als het goed is weet je zelf wel beter Het ziet er heus niet uit als mishandeling of wat dan ook
Gewoon lekker blijven oefenen en les nemen, komt allemaal goed

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 18:47

Neeh das mn verzorgpony .. En ik loop Julie niet af te kraken want ik weet dat ze het kan, ik geloof in haar, en ze heeft 3 jaar in de rensport gezeten (zelfs wedstrijden gereden) en nu heeft ze voor Springen gekozen! Jah ik ga al op les, maar met mn verzorgpony ^^ kijk hierboven ^^ en Julie krijgt vanaf Maandag les !

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 20:47

geen foto's quoten das weer extra werk voor de server. Dat is algemeen geweten op bokt.

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 00:15

vervloetje schreef:
hoi ik weet dat het er vreselijk uit ziet maar ik heb al 4 maand niet meer met lesley gerede want eerst heeft ze ziek geweest en dan twee keer mank gestaan
maar ze moet maar 1 keer in de week lope en meestal is dat stap en draf
lesley steekt alleen haar hoofd omhoog als het lang gelede is dat je er hebt mee gerede en dan werkt ze tegen maar als ik er nu trug mee ga rijde dan ga ze binne kort heel mooi lope maar ik wor tegroot en er staan 7 paarde dus ik heb niet altijd tijd om me lesley bezig te zijn maar ik verwaarloos ze zeker niet we hebbe die neus riem er een tijdje gelede afgedaan want lesley had een veulentje van 1 jaar en we hadden die appart gezet voor een half jaar en wwe hadde die haar dochter er trug bij gezet en die begon trug te drinke en lesley had niet genoeg vitamiene maar ik moest van de dierearts er nog mee rijde maar ik moest de neus riem er af doen maar ik was vanplan om morge alles er trug in orde te doen groetjes van de verzorgster van lesley en ik zou nooit een paard verwaarloze want dan pleeg ik liever zelf moord

ik wilde eerst helemaal niet reageren en had zoiets van dit komt wel goed met les, laat ze maar een beetje rondhobbelen.
maar toen las ik deze bovenstaande reactie en mij reactie daarop:

1. als je al 4 maanden niet meer met de pony hebt gereden omdat hij ziek en daarna mank was. Ga je er niet meteen de eerste keer op en meteen springen. Dit wekt bepaald geen vertrouwen of geduld bij het paard op. En als het paard vitamine tekort en slechte rug heeft en bla bla... zorg dan eerst dat alles helemaal goedkomt en dat je het goede "gereedschap" en les hebt zodat je de rug zo min mogelijk belast.

2. en dan nog 1 ding.... je moet niet zo over zelfmoord praten. Kan heel hard aankomen bij sommige mensen, waaronder ik (terwijl ik normaal niet iemand ben die dingen letterlijk opneemt)

verder wens ik je nog veel succes en plezier maar zorg dat je les krijgt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 00:49

inderdaad xxkussxx...

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 09:30

Ook ik ben er helemaal mee eens...
Ik had dit topic al eerder gezien maar ik dacht ik houdt me wel stil