Saigon @ Springwork

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Noraly

Re: Saigon @ Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 09:13

Wat een ontzettend leuk paard.. (ik ga weer eens lekker TEGEN bokt in! )
Je hebt haar nog maar een week, en het is nou al een plaatje.. Ik vind het onwijs goed gaan
En voor jou, voor de eerste keer op zo'n paard is wel wennen he? Heel wat anders dan zo'n Dpony maar je doet het wel goed hoor!
En je hebt gezegd waarom je gympen draagt, je weet waarschijnlijk ook wel hoe gevaarlijk het is..
Ik heb er ooit ook eens meegereden, onder een buitenrit schoot in in de beugels, viel ik eraf, bleef dus haken en belande daardoor voor het paard, Paard bijna op mijn neus, neus zwaar gekneusd..
Maarja, dat zul je zelf ook wel kunnen nagaan (btw dat paard was de braafste fjord van de manege.. )
Maar Het ziet er wel erg leuk uit! Lijkt me een onwijs lief paard!

vervloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 09:34

ja ik weet het maar ik wil helemaal ni me dravers werker en zeker niet nadat die van een vriend van papa me mij op de loop is gegaan en ik wil heel veel lere en ik ga sewwes mijn botte hale omda ik er gisteren niet aan kon er was niemand thuis bijmijn papa en ik was bij mijn mama maar anders spring ik me helm en of me een pet en me mijn botte en soms me mijn harnas

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 09:58

Caroowtje schreef:
Cap, Paardrijkleding??

Ik heb al 100 maal gezegd dat ik niet was voorbereid dat ik eens mocht rijden!

Saartjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 14:46

Hej
@ Julie : Rijkleding heb je al uitgelegt dus daar geen gezeik meer over het is nu toch al gebeurt .... Maak ik vind het er nog wel mooi uitzien voor een weekje in die lessen ga je zeker veel bij leren !!! succes nog en have fun met je paardje Het ziet er echt helemaal niet slecht uit!!!

@ saffierie : jij rijd dus wedstrijden he ? nou lukt het een beetje de wedstrijden ?
Srry maar ik vind die houding in gelop echt...slecht ? Kan zijn dat je ff moet wennen aan een "groot" paard maar je handen en je hangt precies helemaal naar binnen . Je gaat mij niet vertellen dat het komt omdat je moest wennen !!

maar ja iedereen een eigen mening !!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 14:50

als ik al 6 jaar niet gesprongen heb zorg ik dat ik een cap op heb en rijkleding aan, maakt het wel zo gemakkelijk, en ik zorg dat ik een lesgever heb, heb ik geen van deze, dan ga ik gewoon niet springen en wacht ik tot ik ze heb

Saartjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:05

ok ja daar heb je'n punt !! maar ja .... ff proberen kan verleidelijk zijn mss !!

vervloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 18:17

ik weet het maar de eerste keer dat ik met saigon heb gespronge hand ik mijn rijkleren aan want toen was de vorige eigenaares er bij die heeft gezegt hooe ik me saigon moet rijde dus ik heb er in totaal drie keer met gespronge
groetjes en likjes van saigon

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 18:44

Saartjeuh schreef:
Hej
@ Julie : Rijkleding heb je al uitgelegt dus daar geen gezeik meer over het is nu toch al gebeurt .... Maak ik vind het er nog wel mooi uitzien voor een weekje in die lessen ga je zeker veel bij leren !!! succes nog en have fun met je paardje Het ziet er echt helemaal niet slecht uit!!!

@ saffierie : jij rijd dus wedstrijden he ? nou lukt het een beetje de wedstrijden ?
Srry maar ik vind die houding in gelop echt...slecht ? Kan zijn dat je ff moet wennen aan een "groot" paard maar je handen en je hangt precies helemaal naar binnen . Je gaat mij niet vertellen dat het komt omdat je moest wennen !!

maar ja iedereen een eigen mening !!

Jahh die wedstrijden lukken uitstekend! Jah het was wennen, ik zette Saigon in draf en ik moest meteen ff voelen wanneer k op het juiste ritme zat! Agja als jij mij niet wilt geloven ... Doe maar

Saartjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:21

Hej fijn voor je dat ze zo goed lukken en ja zoals k al zij eigen mening ..anders zou het hier maar saai zijn e meisie !!!
Maar ik snap niet hoe je handen 30cm uit elkaar te maken hebben met wennen :s dat je houding dan bagger is qua benen ok ( mr dan nog ) ....