Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Destinietje schreef:Jee Maud, wat een pech! Ik ga voor je duimen dat alles (op tijd) goed komt, met jullie alle twee!
maar de pavo had me wel erg leuk geleken dit jaar, maar ja zit het er niet in, is het jammer, ikga er mijn paard niet helemaal voor kapot laten rijden. 
rockey schreef:Anoukie schreef:Waarom niet Maud? Wat is er gebeurd?
gisteren ochtend ging ik zelf weer rijden, en ik stap altijd buiten langs de stallen nog een paar rondjes, altijd wel goed voor de benen. maar nu schrok ze ergens van en ging ze er vandoor in galop, we gingen de hoek om en ze moet nodig naar de hoefsmid, dus haar ijzers waren nog eens glad en ze had geen grip meer achter, dus we gleden zo onderuit, ze heeft een best diepe wond op haar schouder, die ook wat open staat en wat nu erg dik is geworden, waar ze ook niet helemaal recht door loopt. en bij haar lies heeft ze een wondje en knie en kogel en spronggewricht. en ik ga nu naar de huisarts, mijn knie is enorm dik en doet veel pijn, en mijn heup is ook pijnlijk. dus nu maar even afwachten hoe snel het geneesd, je kan haar schouder wel hechten, maar dat is precies op de bewegingsplek, dus dat trekt open, en nu kan ik het beter schoon houden, ze staat nu met klei op stal en met stalbandages en ze wordt nu vaak gestapt, want dat kan ik zelf niet. dus poedersuiker maar ja beter worden is me belangrijker dan de pavo!
Barbara_m schreef:Thnx Anouk. Jeetje wat een pech zeg! Maar hopen dat jullie allebei weer snel in vorm zijn!

Barbara_m schreef:Ik hoop het ook voor je. En zo vreselijk belangrijk is zo'n Pavo-cup dan ook weer niet he in vergelijking met je beestje.