Inderdaad, al dat gezeur hier weer...Mag ik trouwens ook weten waarom je dat dan ook vind Zoro?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Inderdaad, al dat gezeur hier weer...

Zoro schreef:mooi paard, ziet er leuk uit, maar mis de combinatie, je hebt hem vast niet zelf beleerd
.
(niet dat ik nu misvormd ben ofzo
)
ik heb nog nooit iemand krato zien rijden zoals jou.. kus,,

Margon schreef:Zoro schreef:mooi paard, ziet er leuk uit, maar mis de combinatie, je hebt hem vast niet zelf beleerd..
Jemig wat stinkt het hier naar eigen dunk zeg
Wat is dit nu weer voor
ONsportieve opmerking?Zoro schreef:Ik mis het een zijn met het paard een beetje kan ook door de fotows komen hoor, maar het ziet er uit als of dit paard van een ander is en dat je daar even opzit.. hoe lang heb je hem nu?
Een paard waar je even opzit. Ben ik het niet met je eens.
Ik ging er in Ermelo een aantal weken geleden even opzitten maar jemig dat beest ik zo eenkennig. Volgens mij dacht ie een beetje van: Doe het lekker even zelf.

denk toch maar dat ik een laptop mee neem naar de stal!!
imposant schreef:haha ja die opmerking sloeg nergens op!! en niet ieder paard kan je zo op stappen en mee weg rijden hoor!! bij ons staan meerdere paarden waar je zo op stapt en mee weg rijd maar we hebben er ook genoeg die dat niet hebben (zoals die van sanne en ook die van mij) het lijkt allemaal zo makkelijk maar dat is echt niet zo!! maar Sanne het ziet er echt SUPER UIT!! ik wou dat die van mij zo liepdenk toch maar dat ik een laptop mee neem naar de stal!!
![]()
Voor mn gevoel ben ik dan al snel te veel bezig daarmee, maar voor het zicht is het dan weer niet zo!

,
Zoro schreef:Sorry als het l.ullig overkwam maar dat was absoluut niet de bedoeling, maar je ziet dat het paard verder is als jij en dat zei ik alleen maar, ik mis de combinatie. Dat had ik er ook in gezet verder vind ik het onwijs knap als je zo jong bent en je bent al M1 met zo'n groot paard, maar je kunt het gewoon zien dat je het zelf niet allemaal geleerd hebt want dan waren jullie meer een.. Mijn excuses als het l.ullig overkwam dat was niet mijn bedoeling en arrogant nou dat ik dat zeker niet ben en jaloers ook niet.. nogmaals ik vind het wel onwijs knap en ik zeg alleen wat ik op de fotows zie. ik kan niet ruiken dat ie heel moeilijk is.
Maar nogmaals mijn excuses